Gjette kjønn ? Nub teori

Dette var det eneste bra bildet vi fikk på TUL i dag. Noen som ser noe som helst her? 13+3
 

Vedlegg

  • 20240220_192607.jpg
    20240220_192607.jpg
    1,2 MB · Visninger: 64
Mulig å se noe her? Syntes jeg så en tydelig snopp på ultralyden, men jordmoren sa hun holdt en finger på jente :joyful: Målt til 14+0
 

Vedlegg

  • IMG_5415.jpeg
    IMG_5415.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 121
Mulig å se noe her? Syntes jeg så en tydelig snopp på ultralyden, men jordmoren sa hun holdt en finger på jente :joyful: Målt til 14+0
Dette er en tydelig jente! Ultralyd er jo snitt av kroppen, det betyr at ikke alt er synlig samtidig og da kan jo f.eks deler navlestreng eller lårbein eller en hånd som stikker ned se ut som noe er mellom beina litt her og der. Hvis du er 14 uker så hadde du sett en ganske tydelig penis nå. Hos gutter ser man gjerne at blæren er mye lavere hvis penis ikke skulle blitt med på bilde.
 
Dette er en tydelig jente! Ultralyd er jo snitt av kroppen, det betyr at ikke alt er synlig samtidig og da kan jo f.eks deler navlestreng eller lårbein eller en hånd som stikker ned se ut som noe er mellom beina litt her og der. Hvis du er 14 uker så hadde du sett en ganske tydelig penis nå. Hos gutter ser man gjerne at blæren er mye lavere hvis penis ikke skulle blitt med på bilde.
Ååå :love017 da håper jeg det stemmer! Etter to gutter er det veldig ønskelig med en jente :Heartred
 
Noen som vil gjette kjønn? 13+2. Jeg spurte jordmor, hun ville ikke svare fordi hun mente det ikke var tydelig nok. Synes det ene bildet ser ut som jente, og på det andre ser det ut som en gutt
IMG_7701.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_7724.jpeg
    IMG_7724.jpeg
    136,3 KB · Visninger: 91
Noen som vil gjette kjønn? 13+2. Jeg spurte jordmor, hun ville ikke svare fordi hun mente det ikke var tydelig nok. Synes det ene bildet ser ut som jente, og på det andre ser det ut som en gutt
Vis vedlegget 429074
Jeg tipper og gutt. Skjønner hva du mener, at det ser litt flatere ut på det ene bildet, men likevel, hvis du følger kurven til ryggraden, så er vinkelen kanskje liiiitt for mye til å være jente?
 
Noen som vil gjette kjønn? 13+2. Jeg spurte jordmor, hun ville ikke svare fordi hun mente det ikke var tydelig nok. Synes det ene bildet ser ut som jente, og på det andre ser det ut som en gutt
Vis vedlegget 429074
Jeg syntes dette ser ut som en jente, for på bilde to ser det ut som deler av rumpa ikke er i bilde så da ser det ut som nuben er mindre parallell enn det den er.
 
Noen som vil gjette kjønn? 13+2. Jeg spurte jordmor, hun ville ikke svare fordi hun mente det ikke var tydelig nok. Synes det ene bildet ser ut som jente, og på det andre ser det ut som en gutt
Vis vedlegget 429074
Det er 100% en jente. Du har to hvite streker godt synlig. På min private ultralyd så forklarte legen at man så kun disse to strekene på jentebarn. Grunnen til at du tror det er gutt på bildet 2 er stillingen til barnet. Hun sitter og derfor peker nub litt opp.

Er ikke ofte man ser et så bra bilde av nub, Så her ser man kjønnet godt og det er ingen tvil. :Heartpink

På bildet jeg legger ved ser du tydelig de to strekene på jente, mens en gutt i uke 13 ville stått opp med stacking.
 

Vedlegg

  • image0 (10).jpeg.jpg
    image0 (10).jpeg.jpg
    43,5 KB · Visninger: 90
Last edited:
målt til 15 + 0 :)
Noen som vil gjette ?:)
Vi fikk vite kjønn på ultralyd ❤️
IMG_2893.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_2892.jpeg
    IMG_2892.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 50
God kveld:) Er det noen som klarer å tyde kjønn fra disse bildene? Jeg synes dette er for vanskelig selv og jeg er så fryktelig spent. På forhånd takk:)
 

Vedlegg

  • IMG_7788.jpeg
    IMG_7788.jpeg
    227 KB · Visninger: 75
  • IMG_7789.jpeg
    IMG_7789.jpeg
    178,5 KB · Visninger: 75
Det er 100% en jente. Du har to hvite streker godt synlig. På min private ultralyd så forklarte legen at man så kun disse to strekene på jentebarn. Grunnen til at du tror det er gutt på bildet 2 er stillingen til barnet. Hun sitter og derfor peker nub litt opp.

Er ikke ofte man ser et så bra bilde av nub, Så her ser man kjønnet godt og det er ingen tvil. :Heartpink

På bildet jeg legger ved ser du tydelig de to strekene på jente, mens en gutt i uke 13 ville stått opp med stacking.
Fikk svar igår det er en gutt☺️
 
Back
Topp