Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke ultralyd igjen før jeg er 19+5, så nysgjerrigheten får bare være til daIkke mulig å se kjønn så tidlig. Nub må ha mer tid på å utvikle seg. Når er neste ultralyd?

Klarer ikke se helt tydelig så ta svaret med en klype salt, men tipper guttVis vedlegget 427262Vis vedlegget 427261Noen som klarer å se noe her?
Fosteret ligger veldig sammenkrøket.
Ser ut som en jenteNoen som vil tippe? 13+1. JM klarte ikke si noe sikkert, har bestilt ny UL om 10 dager, kjenner jeg bare må vite
Vis vedlegget 427302
Dette er en liten gutt. Liten snopp som står rett til værs.Vis vedlegget 427262Vis vedlegget 427261Noen som klarer å se noe her?
Fosteret ligger veldig sammenkrøket.
Dette må være en jente. Nub har ikke antydning til vinkel en gang.Noen som vil tippe? 13+1. JM klarte ikke si noe sikkert, har bestilt ny UL om 10 dager, kjenner jeg bare må vite
Vis vedlegget 427302
Ser ut som en jente
Er det jeg synes også, så nuben mange ganger og den var like flat hele tiden. JM sa at hun ikke ville si noe sikkert, har bestilt ny UL som sagt, er for nysgjerrig til å klare vente helt til OUL.Dette må være en jente. Nub har ikke antydning til vinkel en gang.

Så gøy med tvillingerNoen som ser noe her? Tvillinger, ca 13+3 i dag bilde av nr 1 ble litt skyggelagt dessverre.Vis vedlegget 427346
det er litt vanskelig å se på disse bildene. Mens synes jeg ser hint av at tvilling 2 er jente. Har du flere bilder?Ja, veldig gøy og litt skummelt Fikk bare ett av hver, ellers har jeg dette fellesbilde. Tvilling 2 er øverst.Så gøy med tvillingerdet er litt vanskelig å se på disse bildene. Mens synes jeg ser hint av at tvilling 2 er jente. Har du flere bilder?
Siste bilde er mellom benaNoen som vil gjette ? 14+6
Noen som vil gjette ? 14+6
Har du mulighet til å legge ut det mellom beina uten at du bretter bildet? Var veldig vanskelig å tyde det bildet.
Du hadde rett bekreftet jenteSer like jentete ut her!
Det ser veldig ut som dette kan være gutt ja, men jeg er ikke 100% sikker på grunn av litt zoomet og utydelig bilde.Såkalt potty shot, jordmor tipper gutt 70/30, jeg prøver å bli overbevist om at det stemmer13+4
(fikk absolutt ingen bilder i profil da babyen nektet)
Vis vedlegget 427479
Når man er 15 uker så er pottyshots best for å si kjønn, men en gutt ville hatt en tydelig synlig penis så jeg tenker også jente her.Kan man se noe her? Jordmor trodde jente men usikker. Ville ikke ut av lotusstilling. Men hun kunne se mellomrom mellom beina og kroppen nedenfra. 15+6.
Vis vedlegget 427505