Gjette kjønn ? Nub teori

Når man er 15 uker så er pottyshots best for å si kjønn, men en gutt ville hatt en tydelig synlig penis så jeg tenker også jente her.
Ja, det var basert på potty shot jordmor gjettet!
 
Når man er 15 uker så er pottyshots best for å si kjønn, men en gutt ville hatt en tydelig synlig penis så jeg tenker også jente her.
Føler jeg har sett at du eller ei anna (Lysegul) har skrevet i en NUB tråd en plass om dette med potty shot, men klarer ikke finne igjen nå :hilarious: hvor tidlig kan man tyde noe via potty shot? Jeg var på UL 13+2 (evt 13+5 tatt lårbeinet og hodemålet i betraktning), og jeg og samboer begge lurte på om vi så en liten tissemann stikkende opp et lite øyeblikk, men vi turte ikke spørre jm for ho slet med å få sett det ho trengte å se:wacky:
 
Føler jeg har sett at du eller ei anna (Lysegul) har skrevet i en NUB tråd en plass om dette med potty shot, men klarer ikke finne igjen nå :hilarious: hvor tidlig kan man tyde noe via potty shot? Jeg var på UL 13+2 (evt 13+5 tatt lårbeinet og hodemålet i betraktning), og jeg og samboer begge lurte på om vi så en liten tissemann stikkende opp et lite øyeblikk, men vi turte ikke spørre jm for ho slet med å få sett det ho trengte å se:wacky:
Du kan se kjønn ved å se på nub fra uke 12+3, via pottyshot fra uke 15 om jeg husker riktig :)
 
Føler jeg har sett at du eller ei anna (Lysegul) har skrevet i en NUB tråd en plass om dette med potty shot, men klarer ikke finne igjen nå :hilarious: hvor tidlig kan man tyde noe via potty shot? Jeg var på UL 13+2 (evt 13+5 tatt lårbeinet og hodemålet i betraktning), og jeg og samboer begge lurte på om vi så en liten tissemann stikkende opp et lite øyeblikk, men vi turte ikke spørre jm for ho slet med å få sett det ho trengte å se:wacky:
Vi har sett en liten snopp på alle potty shot hittil (uke 10 og 13).
Har sagt ifra hver gang, og hver gang fått høre at «ja det stemmer, men akkurat nå har både gutter og jenter en liten snopp» :laughing002
Så spent på hva neste UL viser!
 
Føler jeg har sett at du eller ei anna (Lysegul) har skrevet i en NUB tråd en plass om dette med potty shot, men klarer ikke finne igjen nå :hilarious: hvor tidlig kan man tyde noe via potty shot? Jeg var på UL 13+2 (evt 13+5 tatt lårbeinet og hodemålet i betraktning), og jeg og samboer begge lurte på om vi så en liten tissemann stikkende opp et lite øyeblikk, men vi turte ikke spørre jm for ho slet med å få sett det ho trengte å se:wacky:
Det er fra 13+6-14+0 jeg har hørt, men noen utvikler seg jo raskere så det er jo mulig å se noen litt før. Av og til kan navlestrengen ligge mellom beina, men hvis dere syntes dere så noe stikke ut så er det fullt mulig at det kan være en liten penis :D
 
Føler jeg har sett at du eller ei anna (Lysegul) har skrevet i en NUB tråd en plass om dette med potty shot, men klarer ikke finne igjen nå :hilarious: hvor tidlig kan man tyde noe via potty shot? Jeg var på UL 13+2 (evt 13+5 tatt lårbeinet og hodemålet i betraktning), og jeg og samboer begge lurte på om vi så en liten tissemann stikkende opp et lite øyeblikk, men vi turte ikke spørre jm for ho slet med å få sett det ho trengte å se:wacky:
@lyse gul
 
Vi fikk til et pottyshot men ikke like frivillig baby. Her ble det bekreftet jente
 

Vedlegg

  • 20240208_201325.jpg
    20240208_201325.jpg
    1,4 MB · Visninger: 87
Jeg tror ikke jeg har skrevet noe om nøyaktige uker. Men jeg har sett det tydelig på mine gutter fra uke 13 og utover. Det ser ut som en stor trekant mellom beina og stikker godt ut. Datteren min hadde aldri denne trekanten og ingen ting stakk ut. Selv ikke tidlig.
Jeg har 5 barn og det har vært lett å se kjønn i pottyshot på alle. jeg har gått privat og fått god kvalitet på bildene. Så på mine bilder har det ikke vært mulig å ta feil av navlesnor og penis. Penis er en trekant og navlesnoren er like bred hele veien.
 
Føler jeg har sett at du eller ei anna (Lysegul) har skrevet i en NUB tråd en plass om dette med potty shot, men klarer ikke finne igjen nå :hilarious: hvor tidlig kan man tyde noe via potty shot? Jeg var på UL 13+2 (evt 13+5 tatt lårbeinet og hodemålet i betraktning), og jeg og samboer begge lurte på om vi så en liten tissemann stikkende opp et lite øyeblikk, men vi turte ikke spørre jm for ho slet med å få sett det ho trengte å se:wacky:
Jordmor på Ullevåll sa fra uke 14 kan man tydelig se om det er gutt eller jente, men at man litt tidligere kan gjette basert på vinkelen av NUB.

Jeg ble målt til 12+6 og når hun så NUBen så var hun veldig sikker på at det vare en gutt på grunn av vinkelen. Noe vi vet er helt korrekt siden NIPT testen viste gutt, men det visste jo ikke jordmor:Heartblue
 
12+ 6! Kan man se noe her?
 

Vedlegg

  • IMG_5225.jpeg
    IMG_5225.jpeg
    798,3 KB · Visninger: 64
  • IMG_5227.jpeg
    IMG_5227.jpeg
    1.015 KB · Visninger: 64
Legger til to til. Aner åpenbart ikke hva jeg skal se etter, hehe!
 

Vedlegg

  • IMG_5230.jpeg
    IMG_5230.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 84
  • IMG_5229.jpeg
    IMG_5229.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 83
Håper det er nub på noen av disse (aner ikke hva man ser etter) :laughing002
14+2 i dag, og navlestrengen lå mellom beina. Nurket sov og gjespet, ville ikke flytte på seg :Heartred
Legger også ved en potty shot, for gøy!
IMG_6780.jpegIMG_6777.jpegIMG_6776.jpeg
 
Noen som vil gjette?
Som noen andre skrev så står navn og personnummer på bilde så du bør fjerne det, men det ser ut som en jente. Hvor langt er du påvei? Er det mellom 12+0-3 så er det fremdeles mulighet for at det er en gutt, mens hvis det er etter 12+4 er det nok stor sannsynlighet for at det er en jente.
 
Back
Topp