Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien

Jeg har egentlig time til tu neste uke 13+5 for å se kjønn, men jeg sprekker snart av spenning. Vurderer en ul i morgen 12+4/5. Er det bare bortkasta penger eller får vi sett kjønn da. Er erfaren jordmor og godt utstyr. Husker ikke når vi fikk vite sist. Tror det var tidlig det også.
Jeg ville ventet hvis det bare er for å se kjønn :) Mange vil ikke si kjønn når man er i uke 13-14 engang fordi det kan være vanskelig å være sikker :) Har UL 13+1 om 1,5 uke jeg også og er skikkelig spent!

Har gjort litt detektivarbeid og funnet ut at det blir ultralyd i morgen. Vi så det jeg tror er en gutte-nub på sønnen min 11+6 og en jente-nub 12+0 med datteren min, så jeg tar sjansen på UL i morgen :)

Sønn:
F316AF9E-EDAD-403A-9308-0B42FE1CAC6C.jpeg

Datter: 2DDC317E-4262-4E8B-946A-B3AA4D32BCFA.jpeg

Jente. Nub er lang og flat. Og man kan tydelig se to streker på ene bildet. Fikk beskjed på min ultralyd i uke 15 at det er et tegn på jente. Gutter har ikke det.
Interessant det med to streker. Mener jeg så det på min 12+6. Nå er jeg rimelig spent på neste UL om en uke!

Interessant det med to streker. Mener jeg så det på min 12+6. Nå er jeg rimelig spent på neste UL om en uke!
Men jeg lurer på om det ikke kommer med utvikling av kjønnslepper for jeg kunne ikke se 2 streker på ultralyd i uke 11, 12 eller 13, men i uke 15 var de der. Har du bilde av dine 2 streker?:joyful:

Men jeg lurer på om det ikke kommer med utvikling av kjønnslepper for jeg kunne ikke se 2 streker på ultralyd i uke 11, 12 eller 13, men i uke 15 var de der. Har du bilde av dine 2 streker?:joyful:
Fikk ingen gode bilder av nub fordi baby plutselig bestemte seg for å gjemme seg. Men jeg vil være 14+4 på neste UL. Da får vi håpe på bedre bilder :)

Back
Topp