Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien

Fikk disse bildene, målt til 13+5 (13+4 i følge menstermin). Hun gjettet på jente, men ville ikke si helt sikkert. Var helt tydelig flatt mellom beina når hun sjekket fra den vinkelen.
Ville også sagt jente til disse bildene :love017 Nub går ganske på linje med ryggeaden ihvertfall. Blir spennende å se om du får der bekreftet på oul

13+0. Spurte jordmor om hun så noe. Hun sa hun holdt en knapp på jente, da hun ikke så noe som stakk opp, men ville ikke si med sikkerhet. Nederste bilde er litt vanskelig å sammenligne med tydelige nub-bilder. Hva tenker dere? :happy:
IMG_1648.jpeg

12+5. Jordmor var ganske sikker på at det er en gutt (ble litt overrasket at hun var så sikker så tidlig). Er dere enige?

Vedlegg

• IMG_1429.jpg
    IMG_1429.jpg
    596,7 KB · Visninger: 91
  • IMG_1431.jpg
    IMG_1431.jpg
    677,3 KB · Visninger: 91
12+6. Vet ikke om jeg tør å tippe ut i fra dette bildet vi fikk. Det var mye sprell og bevegelse, så vi fikk lite gode vinkler. Men i starten så jeg nub ganske tydelig i god sideprofil, og er rimelig sikker på at det var jente-nub, lang og flat, parallelt med ryggen. På dette bilde «sitter» baby mer og fra de vinklene synes jeg plutselig nub pekte mer opp. Usj, så frustrerende :wacky: Var veldig fint å se en frisk og fin baby som vinket til oss da ❤️

Vedlegg

• 5B5D47A2-86ED-436C-A38F-5B53ABCB00B0.jpeg
    5B5D47A2-86ED-436C-A38F-5B53ABCB00B0.jpeg
    2 MB · Visninger: 81
12+5. Jordmor var ganske sikker på at det er en gutt (ble litt overrasket at hun var så sikker så tidlig). Er dere enige?
Ja. Alt for høy vinkel til å være jente. De ligger flatt mot skambenet.

Vedlegg

• Screenshot_20230605_213310_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230605_213310_Samsung Internet.jpg
    570,2 KB · Visninger: 23
12+6. Vet ikke om jeg tør å tippe ut i fra dette bildet vi fikk. Det var mye sprell og bevegelse, så vi fikk lite gode vinkler. Men i starten så jeg nub ganske tydelig i god sideprofil, og er rimelig sikker på at det var jente-nub, lang og flat, parallelt med ryggen. På dette bilde «sitter» baby mer og fra de vinklene synes jeg plutselig nub pekte mer opp. Usj, så frustrerende :wacky: Var veldig fint å se en frisk og fin baby som vinket til oss da ❤️
Ikke mulig å sr noe her. Men hvis du så nub når baby lå på rygg i sideprofil så kan du gå etter den. En gutt ligger sjeldent helt flatt 12+6.

Ikke mulig å sr noe her. Men hvis du så nub når baby lå på rygg i sideprofil så kan du gå etter den. En gutt ligger sjeldent helt flatt 12+6.
Da tipper jeg fortsatt jente, men har booket time til privat UL 14+4 ;) Klarer ikke vente!

Bebi lå aaaldri i profil så ble dårlige bilder. Men her er de to beste fra OTUL idag. 12+5. er det noe å se??

Vedlegg

• IMG_4301.jpeg
    IMG_4301.jpeg
    152,2 KB · Visninger: 80
  • IMG_4302.jpeg
    IMG_4302.jpeg
    165,8 KB · Visninger: 80
Jeg har egentlig time til tu neste uke 13+5 for å se kjønn, men jeg sprekker snart av spenning. Vurderer en ul i morgen 12+4/5. Er det bare bortkasta penger eller får vi sett kjønn da. Er erfaren jordmor og godt utstyr. Husker ikke når vi fikk vite sist. Tror det var tidlig det også.

Jeg har egentlig time til tu neste uke 13+5 for å se kjønn, men jeg sprekker snart av spenning. Vurderer en ul i morgen 12+4/5. Er det bare bortkasta penger eller får vi sett kjønn da. Er erfaren jordmor og godt utstyr. Husker ikke når vi fikk vite sist. Tror det var tidlig det også.

Ville ventet, 12+4/5 kan det man tror ser ut som jente enda reise seg til å bli gutt. 13+5 kan man si det mye sikrere :)

Back
Topp