Det er ikke lenge igjenBlir spennende å se når vi får fakta om 8 dager- så spent på den private ultralyden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke lenge igjenBlir spennende å se når vi får fakta om 8 dager- så spent på den private ultralyden
Nei. Jeg så det først nå. Der er det bare 2 nub, men synes begge peker rett frem. Hvor mange uker og dager når bildet ble tatt? Men du har barn av begge kjønn? Jeg har selv 4 gutterTenker dette blir gutt nr 4, er det jente, så får jeg sjokk la inn ett bilde til, men vet ikke om du så det?
Gleder meg til å høre oppdatering fra dere beggeDet er ikke lenge igjen
Jeg har jo ingen erfaring med det her i det hele tatt, så utifra det du har lagt ut og vist lengre oppe så lignet dette på jenteAv ren nysgjerrighet. Hva på det fostret har du tolket som jente?
Nei. Jeg så det først nå. Der er det bare 2 nub, men synes begge peker rett frem. Hvor mange uker og dager når bildet ble tatt? Men du har barn av begge kjønn? Jeg har selv 4 gutter
Tror nok du tolker noe på første bilde som nub. Her er hva jeg tror vi ser. Veldig hevet der nub er samt at nub peker rett opp. Det er så mange stadier av nub at de ikke alltid ser like ut i utviklingen.Jeg har jo ingen erfaring med det her i det hele tatt, så utifra det du har lagt ut og vist lengre oppe så lignet dette på jente
Jeg tenker den hvite er den faktiske nub. Men ungen ligger ikke flatt så litt vanskelig å si hvilken vinkel den egentlig peker i. Men jeg ser ingen stacking og ikke noe umiddelbart som ser veldig gutt ut. Så tenker jeg heller lener jente her. Du har ikke flere bilder?Har to jenter og 3 gutter, de siste 3 er gutter. Ikke fått jente på 13 år samme pappa til alle. Jeg er 12+5 Alle i huset ønsker seg sårt en lillesøster men blir veldig glade for en gutt også
Ojj, det hadde jeg ikke trodd altså. Nei, fikk dessverre bare 3 bilder og det siste er kun av fjeset, men kan da legge det inn og ikke lenge igjen til jeg veeetJeg tenker den hvite er den faktiske nub. Men ungen ligger ikke flatt så litt vanskelig å si hvilken vinkel den egentlig peker i. Men jeg ser ingen stacking og ikke noe umiddelbart som ser veldig gutt ut. Så tenker jeg heller lener jente her. Du har ikke flere bilder?
12+4 i dag. Legen ville ikke røpe kjønn, men jeg syns det ser ut som ei jente (nr 3 ). Eller hva tror dereVis vedlegget 406065
12+4 i dag. Legen ville ikke røpe kjønn, men jeg syns det ser ut som ei jente (nr 3 ). Eller hva tror dereVis vedlegget 406065
Ville også sagt jente ut ifra dette bildet12+4 i dag. Legen ville ikke røpe kjønn, men jeg syns det ser ut som ei jente (nr 3 ). Eller hva tror dereVis vedlegget 406065
Hva ser dere på....det i den grønne eller lilla sirkelen?12+4 i dag. Legen ville ikke røpe kjønn, men jeg syns det ser ut som ei jente (nr 3 ). Eller hva tror dereVis vedlegget 406065
Det i den grønne sirkelenHva ser dere på....det i den grønne eller lilla sirkelen?
Har virkelig prøvd å se etter, men kan ikke se noen nub.Ser man nub her, eller er det noe annet?
Tipper jente. Ingen ting som stikker opp.Ultralyd i dag. Hva tror dere dette er? 13+1