lyse gul
Glad i forumet
Så hyggelig at du oppdaterer.Gratulerer så mye med jenteDu hadde helt rett! var på privat ultralyd i dag og det var ingen tvil om at vi venter oss ei lita jente
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hyggelig at du oppdaterer.Gratulerer så mye med jenteDu hadde helt rett! var på privat ultralyd i dag og det var ingen tvil om at vi venter oss ei lita jente
Var på privat ultralyd i går, ble fortalt at det er en jente Dette blir jente nr 3Dette er en jente. Så den lange nuben da
Det var ikke overraskende for den nuben var veldig tydelig jente. Gratulerer med jente nr 3. Tenk å være så heldig å vokse opp 3 jenter sammenVar på privat ultralyd i går, ble fortalt at det er en jente Dette blir jente nr 3
Takk for det Her ble mannen noen skuffet da han ønsket gutt. Han har også to jenter fra før av og en gutt. Men jeg ble fornøyd, trives veldig som «jentemamma» til mine to. De ønsket seg også en lillesøster, så ønsket ble jo oppfylt Skal mannen ha noe annet enn en jente så tror jeg han må finne noen andre enn meg, for familien min får KUN jenter uten å overdriveDet var ikke overraskende for den nuben var veldig tydelig jente. Gratulerer med jente nr 3. Tenk å være så heldig å vokse opp 3 jenter sammen
Takk for det Her ble mannen noen skuffet da han ønsket gutt. Han har også to jenter fra før av og en gutt. Men jeg ble fornøyd, trives veldig som «jentemamma» til mine to. De ønsket seg også en lillesøster, så ønsket ble jo oppfylt Skal mannen ha noe annet enn en jente så tror jeg han må finne noen andre enn meg, for familien min får KUN jenter uten å overdrive
Hehe, de sa jeg til mannen også, han som ønsket seg en jente men skal få en gutt.Mennene bestemmer barnets kjønn
Det er en skjebnens ironi at kvinner opp gjennom historien har fått problemer i ekteskapet fordi de ikke laget mannlige arvinger.www.bt.no
Han kan nok bare skylde på seg selv