Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien

Er det mulig å se noe her? 12+ noen dager på UL

Vedlegg

• IMG_5661.jpeg
    IMG_5661.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 71
  • IMG_5660.jpeg
    IMG_5660.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 71
IMG_5382.jpegNoen som kan forklare hva jeg ser her?:smiley-ashamed004 Jeg er jo egentlig ganske sikker på kjønnet nå, at det er gutt vi får❤️ men så er det bilder jeg ikke skjønner hva jeg ser. Ei på nub queens mener ut ifra det man ser i skrittet her, er penis alt sammen (tre parallelle linjer ca) ut ifra et annet bilde da, som jeg postet litt lengre opp her, som ser ut som en «klomp» med strek imellom. Men jeg synes det ser litt stort ut til at alt skal være penis? Ville tenkt selv at streken i midten er penis og de to ved siden blir pung:smiley-ashamed004 er jeg helt ute og kjører eller? @lyse gul

Vis vedlegget 408829Noen som kan forklare hva jeg ser her?:smiley-ashamed004 Jeg er jo egentlig ganske sikker på kjønnet nå, at det er gutt vi får❤️ men så er det bilder jeg ikke skjønner hva jeg ser. Ei på nub queens mener ut ifra det man ser i skrittet her, er penis alt sammen (tre parallelle linjer ca) ut ifra et annet bilde da, som jeg postet litt lengre opp her, som ser ut som en «klomp» med strek imellom. Men jeg synes det ser litt stort ut til at alt skal være penis? Ville tenkt selv at streken i midten er penis og de to ved siden blir pung:smiley-ashamed004 er jeg helt ute og kjører eller? @lyse gul
Hvilken uke er dette bildet fra? De tre strekene er ikke kjønnsorganet, det sitter alt foe langt ned. Trolig en del av det andre benet. Kjønnsorganet i denne vinkelen ville vært hvor jeg har ringet inn. Man kan ikke se nub så godt her så dette er vanskelig å se noe ut i fra. På det første bilde du la ut kan du tydelig se stacking. Streken vil faktisk bli pung og den lille klumpen på toppen vil bli penisen. Litt usikker på det bilde du la ut nå hva som er hva da kvaliteten ikke er på topp.

Vedlegg

• Screenshot_20230626_212504_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230626_212504_Samsung Internet.jpg
    148,7 KB · Visninger: 29
  • Screenshot_20230605_214537_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230605_214537_Samsung Internet.jpg
    245,8 KB · Visninger: 29
Hvilken uke er dette bildet fra? De tre strekene er ikke kjønnsorganet, det sitter alt foe langt ned. Trolig en del av det andre benet. Kjønnsorganet i denne vinkelen ville vært hvor jeg har ringet inn. Man kan ikke se nub så godt her så dette er vanskelig å se noe ut i fra. På det første bilde du la ut kan du tydelig se stacking. Streken vil faktisk bli pung og den lille klumpen på toppen vil bli penisen. Litt usikker på det bilde du la ut nå hva som er hva da kvaliteten ikke er på topp.
Ja det var der jeg mente. Hun på nub queens mente dette bilde jeg la ut nå der du har ringet ut er alt sammen penis. Akkurat den der skjønte ikke jeg. Men stackingen skjønner jeg :D Bildet er fra 13+3, samme som de andre siste jeg har postet. Har masse masse bilder. Fikk lov å ta bilde med mobilen fra skjermen.

Ja det var der jeg mente. Hun på nub queens mente dette bilde jeg la ut nå der du har ringet ut er alt sammen penis. Akkurat den der skjønte ikke jeg. Men stackingen skjønner jeg :D Bildet er fra 13+3, samme som de andre siste jeg har postet. Har masse masse bilder. Fikk lov å ta bilde med mobilen fra skjermen.
Noen pung synes desverre ikke i uke 13. Penis er gjerne veldig kort i uke 13. Ser mer ut som en kladd eller ball. Kan ikke se at jeg ser at det siste bildet viser penis. Men legg gjerne ut fler bilder med nub om du har. Veldig lærerikt for alle å se guttenub i forskjellig vinkler. Supert å kunne sammenligne med. :joyful:

Noen pung synes desverre ikke i uke 13. Penis er gjerne veldig kort i uke 13. Ser mer ut som en kladd eller ball. Kan ikke se at jeg ser at det siste bildet viser penis. Men legg gjerne ut fler bilder med nub om du har. Veldig lærerikt for alle å se guttenub i forskjellig vinkler. Supert å kunne sammenligne med. :joyful:
Så rart at hun mente at det der var penis da :laughing002 ikke rart man blir forvirret av alt de ulike sier. Tror nub er ganske tydelig hos meg, men jeg finner det da ekstra interessant å sammenligne nub med bilder fra andre vinkler. Du kan jo se hva hun hadde markert for meg om hva som er hva, og hva du tenker om det.
Det er flere bilder jeg ikke får lastet opp pga at filen er for stor:rolleyes:

Vedlegg

• IMG_5663.png
    IMG_5663.png
    6,1 MB · Visninger: 28
  • IMG_5660.png
    IMG_5660.png
    4 MB · Visninger: 29
  • IMG_5658.png
    IMG_5658.png
    2,4 MB · Visninger: 28
  • IMG_5659.png
    IMG_5659.png
    2,9 MB · Visninger: 30
  • IMG_5629.png
    IMG_5629.png
    6,4 MB · Visninger: 28
  • IMG_5348.jpeg
    IMG_5348.jpeg
    246 KB · Visninger: 29
Så rart at hun mente at det der var penis da :laughing002 ikke rart man blir forvirret av alt de ulike sier. Tror nub er ganske tydelig hos meg, men jeg finner det da ekstra interessant å sammenligne nub med bilder fra andre vinkler. Du kan jo se hva hun hadde markert for meg om hva som er hva, og hva du tenker om det.
Det er flere bilder jeg ikke får lastet opp pga at filen er for stor:rolleyes:
det ser jo ikke jente ut så kan være derfor hun sier penis. Mulig hun klarer å se det fra en annen vinkel enn meg. Men uansett hva som er hva på det bildet så dette uten tvil en gutt. :hilarious:

det ser jo ikke jente ut så kan være derfor hun sier penis. Mulig hun klarer å se det fra en annen vinkel enn meg. Men uansett hva som er hva på det bildet så dette uten tvil en gutt. :hilarious:
Jaa, såpass har jeg skjønt :laughing002 :smiley-angelic003 :Heartred Noe annet hadde nå blitt sjokk og føltes helt rart. Har navn på gutten og:love017

Jeg vet jeg bare har potty shots, men hadde du giddet å se på mine bilder lenger opp i tråden også? :) Jeg aner ikke hva jeg skal tenke! o_O

Jeg vil tro det er jente. Mine gutter har hatt en veldig tydelig trekant mellom bena på sine potty shot i uke 16.
Tusen tusen takk for at du tok deg tid! Det var det hun trodde også, men hun ble litt usikker av den lille "tuten" der, men hun mente det kunne være at det bare var hovent. Takk for hjelpen!

Nub synes på begge bilder. Du har stacking på undersiden av en lang rett nub så dette er nok en jente. :Heartpink
Du hadde helt rett! ❤️ var på privat ultralyd i dag og det var ingen tvil om at vi venter oss ei lita jente ❤️

Back
Topp