lyse gul
Glad i forumet
Nå henger jeg ikke med?Eller her? En av disse er jente og en er gutt, men jeg vet ikke hvem som er hvem
Vis vedlegget 406162
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå henger jeg ikke med?Eller her? En av disse er jente og en er gutt, men jeg vet ikke hvem som er hvem
Vis vedlegget 406162
Lilla er navlestrengen.Hva ser dere på....det i den grønne eller lilla sirkelen?
Vi venter tvillinger og har fått vite fra NIPT at vi skal ha en gutt og en jente. Bilde 1 er av tvilling 1, bilde 2 av tvilling 2Nå henger jeg ikke med?
Dette må være jenta.Eller her? En av disse er jente og en er gutt, men jeg vet ikke hvem som er hvem
Vis vedlegget 406162
Spennende, takkDette må være jenta.
Blir spennende å se på oul, men morsomt å gjette nå daTipper jente. Ingen ting som stikker opp.
Ikke ekspert på dette i det hele tatt, men nuben peker veldig rett frem, også ift til vinkelen til det jeg tror er blæra, så gjetter jeg på jenteUltralyd i dag, noen som ser noe? 12+4. Kanskje litt feil vinkel på bildet.. Legen ville ikke spekulere på kjønn så tidlig
Vis vedlegget 406199
Her er det lett å gjette feil. Den er lang og flat , men det er en flekk oppå som kan være stacking. Det kan være en gutt som er litt sen på å reise seg. Men på dette bildet ser det mer ut som jente.Ultralyd i dag, noen som ser noe? 12+4. Kanskje litt feil vinkel på bildet.. Legen ville ikke spekulere på kjønn så tidlig
Vis vedlegget 406199
Ja, det blir spennende å se Neste ultralyd er ikke før i begynnelsen av juli.. Lenge å vente!Her er det lett å gjette feil. Den er lang og flat , men det er en flekk oppå som kan være stacking. Det kan være en gutt som er litt sen på å reise seg. Men på dette bildet ser det mer ut som jente.
Har du noen flere bilder? Det ser ut som nederste delen mangler desverre.Er det mulig å se noe her? Lille lå visst litt urolig 13+2Vis vedlegget 406553
Dessverre, de andre bildene var bare med hodet..Har du noen flere bilder? Det ser ut som nederste delen mangler desverre.
Gratulerer så mye har selv 4 gutter. Gleder meg til å se deres vennskap som voksne.
Gratulerer så mye har selv 4 gutter. Gleder meg til å se deres vennskap som voksne.
Veldig tydelig der ja Gratulerer så mye
Ja. Det er en liten gutt