Ja Ble målt til 13+5Uten å vite uke ville jeg sagt jente.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja Ble målt til 13+5Uten å vite uke ville jeg sagt jente.
Så spennende! Takk for svarVil tro det er jente. Du har 2 streker på første bilde. Litt vinkel på tuten på bilde nr 2, men ikke nok til at jeg ville ha gjettet gutt.
Så det synes tydelig at det er en jente?Dette er en jente. Så den lange nuben da
Ja Ble målt til
Ja. Gutter har ikke så lang nub. Bilde er veldig klart og det er ingen stacking og alt er helt flatt. Legg ut på nub theory queens så får du nok bare jente-gjett der ogsåSå det synes tydelig at det er en jente?
Da vik jeg i hvertfall tippe jente. Gutt hadde vært veldig synlig så langt på vei.Ja Ble målt til 13+5
Så gøy! Takk for svar Jeg er 100% sikker på EL 4 dager senere men gyn mener noe annet og det et greit for meg å bli satt frem 4 dagerDa vik jeg i hvertfall tippe jente. Gutt hadde vært veldig synlig så langt på vei.
La det ut der også, fikk 4 kommentarer. Alle skrev jente Blir spennende om vi får det bekreftet på ny UL om akkurat en uke. Har to jenter fra før av og trives veldig som jentemammaJa. Gutter har ikke så lang nub. Bilde er veldig klart og det er ingen stacking og alt er helt flatt. Legg ut på nub theory queens så får du nok bare jente-gjett der også
Er absolutt ingen ekspert! Synes jeg ser en jente-nub Spent på å se hva andre ser.Er 12+6. Fikk kun ett bilde.....kan det sees noe her? Jeg ser kun "rot"
Det var veldig uklart. Du har fått en rett strek som kan se ut som jentenub, men den sitter alt for høyt til å være kjønnsorganet. Der jeg satt den nederste pilen bør nub være. Kan ikke tyde noe ordentlig så lar være å gjette på denne.Er 12+6. Fikk kun ett bilde.....kan det sees noe her? Jeg ser kun "rot"
Noen flere som vil prøve seg på denne lille? 13+0
Nei desverre. Nub synes godt den. Men på noen få dager nå så vil nub begynne å forandre seg. Du har helt flat nub nå, men ser en ball på tuppen. Noen jenter kan ha en skygge som kan bli tolket som stacking. Så dette kan like godt være både gutt og jente. Har du flere ultralyder før oul?Er så nysgjerrig. 11+6, er det mulig å tippe noe her?
Tusen takk for at du tok deg tid til å svare regnet med det var litt for tidlig! Dette var privat, skal igjen til uka når jeg er 13++ uker.Nei desverre. Nub synes godt den. Men på noen få dager nå så vil nub begynne å forandre seg. Du har helt flat nub nå, men ser en ball på tuppen. Noen jenter kan ha en skygge som kan bli tolket som stacking. Så dette kan like godt være både gutt og jente. Har du flere ultralyder før oul?
Jente !Noen flere som vil prøve seg på denne lille? 13+0
Tusen takk for svar! Så gøy! Har gutt fra før så jente hadde vært stasJente !
Jeg vil tro dette er en jente. Ingen ting som stikker opp og ser gutt ut. Jeg ser en lang nub som jeg tror ligger flatt.Hva tenker dere? Han/hun var veldig aktiv og jordmoren klarte ikke få helt gode bilder også var beina i veien sa hu ble målt til 13+3
Aah, du tror det? Har selv på følelsen at det er jente, så blir veldig spennende å seJeg vil tro dette er en jente. Ingen ting som stikker opp og ser gutt ut. Jeg ser en lang nub som jeg tror ligger flatt.