Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men dette var helt andre bilder! Dette er jo en gutt. Tissen står jo opp. Det er jo tydelig tegn på utvikling av pung under også. Sa de på denne ultralyden at det var jente?Ja, dette er fra sykehuset. Ergo ingen fokus på kjønn og dermed dårlig bilde. Skulle også tro at en gutt ville vært mer åpenbar og litt rundere nå. Her er de to andre bildene jeg fikk:
Vis vedlegget 407918
Vis vedlegget 407917
Nub synes på begge bilder. Du har stacking på undersiden av en lang rett nub så dette er nok en jente.Hei fine damer!
Akkurat vært til TUL og lurer jo veldig på om dere kan se om det er en gutt eller jente som skjuler seg her. Er veldig usikker på om bildene i det hele tatt viser nub, men vi prøver.12+4
![]()
Hahah ok! Sett med blind og lett etter feil ting. Trodde ikke penis og pung var så åpenbart så tidlig hellerMen dette var helt andre bilder! Dette er jo en gutt. Tissen står jo opp. Det er jo tydelig tegn på utvikling av pung under også. Sa de på denne ultralyden at det var jente?
Pung og pung. Det området der pung skal bli har startet å utvikle seg. Det er hevet og litt avrundet. Men penis er godt synlig. Jeg kan ikke skjønne at dette skal være en jente. Legg ut de to siste bildene på nub theory Queens og se hva de svarer. Denne ungen er jo et mysterium.Hahah ok! Sett med blind og lett etter feil ting. Trodde ikke penis og pung var så åpenbart så tidlig hellerTakk!
![]()
Ganske overrasket over at hun jeg var hos bommet. Hun er som Lundring. Spesialist på å se kjønn tidlig. Må være en sent utviklet gutt. Nub Queens sier guttPung og pung. Det området der pung skal bli har startet å utvikle seg. Det er hevet og litt avrundet. Men penis er godt synlig. Jeg kan ikke skjønne at dette skal være en jente. Legg ut de to siste bildene på nub theory Queens og se hva de svarer. Denne ungen er jo et mysterium.
Tittet på de første bildene du la ut og nub har litt vinkel på det ene der også. Litt rart at en profesjonell vil si kjønnet så sikkert så tidlig. Noen gutter reiser seg ordentlig ikke før i uke 13. Blir veldig spennende å høre fra deg etter OUlGanske overrasket over at hun jeg var hos bommet. Hun er som Lundring. Spesialist på å se kjønn tidlig. Må være en sent utviklet gutt. Nub Queens sier gutt![]()
Ser ut som du har litt usikre bilder som meg. For har også noe som kan tolkes som stacking over nub, men så er nub og urinblære på linje og parallell med ryggsøyle. Nå er jeg spent på hva det ender opp med hos deg og
Har bare lagt ut ett bilde tidligere fra denne graviditeten (da 12+4/5) og på den er det ganske tydelig jente-nub. De to andre bildene er av mine to andre barn. Der så vi tydelig gutt allerede 11+6. Så på 1 uke er det skjedd mye med denne herTittet på de første bildene du la ut og nub har litt vinkel på det ene der også. Litt rart at en profesjonell vil si kjønnet så sikkert så tidlig. Noen gutter reiser seg ordentlig ikke før i uke 13. Blir veldig spennende å høre fra deg etter OUl![]()
Føler ikke det var så usikkert lenger når lysgul fikk tegnet rundt pung og penisSer ut som du har litt usikre bilder som meg. For har også noe som kan tolkes som stacking over nub, men så er nub og urinblære på linje og parallell med ryggsøyle. Nå er jeg spent på hva det ender opp med hos deg og![]()
Sniker fra januarFøler ikke det var så usikkert lenger når lysgul fikk tegnet rundt pung og penis
Er nok en liten gutt og det blir veldig koselig! Har bare følt på hele meg at det er jente og stolte veldig på ultralyden forrige uke siden vi så sikkert enda tidligere med begge de to andre. Formen har også vært helt lik som sist med datteren. Hadde nesten ingen symptomer med sønnen min. Håpet nok også mest på jente av litt praktiske årsaker og fordi da ville jeg hatt to tette søstre. Blir 4 år mellom brødrene og det er jo litt. Må bare få hodet mitt rundt det![]()
Jeg ser dessverre ikke noen nub her!?Prøver meg igjen. Ser dere noe nub her uke 12+6.
Haha oki da gir jeg meg og må pent vente til OULJeg ser dessverre ikke noen nub her!?
Hvor mange uker?Klarer dere å se nub her? Jeg har ikke et godt nok trent øye tror jeg for å se hva det er i alle fall. En livlig baby som sparket mye, så litt vanskelig å få gode bilder tror jeg.
Jeg tror jeg ser noe, men da må du være 13-14 uker her.Klarer dere å se nub her? Jeg har ikke et godt nok trent øye tror jeg for å se hva det er i alle fall. En livlig baby som sparket mye, så litt vanskelig å få gode bilder tror jeg.
Mor tar nok feil. Leieboeren din er en jente. Gutter har ikke så lang nub. Og i uke 13 ville man sett noe som stikker opp på en gutt.Hei! Mitt første innlegg i forumet, for øvrig!
Synes jeg fikk dårlige bilder - mini ville bare snu ryggen til og jumpe rundt fremfor å bli tatt bilde av da vi var på TUL i går. Da var vi i uke 13+0. Var på en enda litt tidligere ultralyd i uke 11+2 - men det var for å se om blødningene og smertene jeg opplevde var enda en spontanabort, eller om mini fortsatt levde. Noe hen fortsatt heldigvis gjør!Fikk ingen bilder med meg da, men bildene ble betraktelig bedre når jeg hadde vaginal ultralyd.. Uansett..!
Har ingen formening selv om hvem denne lille leieboeren er, men min mor er hellig overbevist over at det er en gutt. Hva tror dere? Kan man se noe som helst på disse bildene?
Glemte å skrive! Alle mål tilsvarte 13+0Jeg tror jeg ser noe, men da må du være 13-14 uker her.
13+0Hvor mange uker?