Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien

Krysser fingrene for deg jeg og!
Tar du privat UL da eller?
Nei det var en student som tar videreutdanning innen ultralyd, så hun trengte noen å øve seg på, så da sa jeg selvfølgelig ja til det. :D Gratis ekstra ul er ikke hverdags. Tok privat i uke 8+5 bare for å bekrefte graviditet og at det så normalt ut. Kostet 1400kr så det tar vi oss ikke råd til på nytt.

Nei det var en student som tar videreutdanning innen ultralyd, så hun trengte noen å øve seg på, så da sa jeg selvfølgelig ja til det. :D Gratis ekstra ul er ikke hverdags. Tok privat i uke 8+5 bare for å bekrefte graviditet og at det så normalt ut. Kostet 1400kr så det tar vi oss ikke råd til på nytt.
Aha! Så lurt, - skjønner godt at du hopper på den sjansen!
Veldig glad for at jeg er gravid i en tid der tidlig ultralyd er vanlig og gratis! Hadde selvfølgelig hatt lyst til å dra på enda flere ultralyd-undersøkelser, men klager ikke over to gratis.

Vinkelen er litt på skeiva, så det vises jo ikke helt som jeg så det live på ul. For det var akkurat det jeg stusset på; at nuben når jeg så den veldig tydelig, så var den veldig på rett linje med ryggraden. Veldig sterke streker også. Men fikk selvfølgelig ikke bilde av det. Men så så vi det jeg tror er under ifra at det var noe litt trekantete som stakk litt ut. Litt usikker på om det var under eller oven ifra, for så veldig godt urinblæra som var ganske full, noe som heller ikke kommer frem på disse bildene. Jeg ble faktisk litt usikker. På bildet under så synes jeg at jeg skimter nubben bak låret og ser nesten ut som en gaffel på tuppen og litt i linje med ryggrad. Vinkelen bilde er tatt i er litt på skrå nedover mot bein. Blir så spennende å komme tilbake neste uke og kanskje få enda tydeligere bilder. Håper på det. Føler og tror litt selv at det er gutt da, men synes ikke det er bekreftet på noe måte endaVis vedlegget 407740
Så du en sånn nub? For dette er jente.

Trekant mellom bena er gutt. Jenter er mer avrundet hamburger. Tror man kun sjekker blære fra undersiden.

Vedlegg

• 20230604_140103.jpg
    20230604_140103.jpg
    1,5 MB · Visninger: 71
Ultralyd 13 + 2. Tror dere det er jente eller gutt? Jordmor sa hun var ganske sikker på hva det er, men bildene er ganske litt vanskelig å se
image.jpgimage.jpgimage.jpg

Otul 12+6! Fikk ikke noe skikkelig nub bilde, men de mener det er en liten gutt ut fra dette bildet! Stemmer det? :happy: Såg nuben flere ganger igjennom undersøkelsen, og syntes det var litt vanskelig å se. Lang, men syntes kanskje den vinklet en smule opp?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    2 MB · Visninger: 61
Otul 12+6! Fikk ikke noe skikkelig nub bilde, men de mener det er en liten gutt ut fra dette bildet! Stemmer det? :happy: Såg nuben flere ganger igjennom undersøkelsen, og syntes det var litt vanskelig å se. Lang, men syntes kanskje den vinklet en smule opp?

Detta ser ut som en liten guttebass, ja❤️

Jo du fikk skikkelig nub bildet! Beste guttebilde jeg har sett i denne gruppa. Dette er garantert en liten gutt. Stacking er veldig tydelig. Den øverste hvite ballen blir penis og den streken under blir pung.

Vedlegg

• Screenshot_20230614_133540_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230614_133540_Samsung Internet.jpg
    248,5 KB · Visninger: 34
Jo du fikk skikkelig nub bildet! Beste guttebilde jeg har sett i denne gruppa. Dette er garantert en liten gutt. Stacking er veldig tydelig. Den øverste hvite ballen blir penis og den streken under blir pung.
Åh, tusen takk for svar! Guttebass nr 5!! :Heartred :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Nå er jeg ikke lege altså. Men har 4 gutter selv så har sett mye av den type nub. Og den har reist seg veldig tidlig så tror ikke denne blir en flat jentenub på neste ultralyd.
Nei, det tror ikke jeg heller, begge jordmødrene som så på syntes også det var veldig tydelig gutt! :Heartred

Så du en sånn nub? For dette er jente.

Trekant mellom bena er gutt. Jenter er mer avrundet hamburger. Tror man kun sjekker blære fra undersiden.
Ja, den så nesten litt lengre ut og og veldig parallell med ryggraden. De var så hvite og rette begge de to linjene. Jeg er så spent på å enten får bekreftet gutt, forhåpentligvis på mandag, eller om det plutselig ser mer ut som jente. Siden jeg ble litt forvirra. For jeg synes jo jeg så begge deler haha :laughing002 Men er vel mer sannsynlig for gutt.:love017 Skal sies at jeg var ment å være gutt med 90% sikkerhet, men mammas intuisjon visste hele tiden at det ble jente.
Jeg kom over disse bildene. Som ble sagt at var gutt, tror i uke 15/16 faktisk, men som viste tydelig jente på oul uke 20. Og det var litt sånn jeg så det nå uke 14, det jeg tror var under ifra. Men leste noe om at potty shot ikke burde ses på før etter uke 16(?) og at før det er nubben mer sikker å se på:rolleyes::hello2 blir helt tullete av å lese så mye om dette. Men veldig spennende. Blir glad uansett hva det blir, men denne usikkerheten kunne jeg vært foruten :laughing002IMG_4902.png

Jeg tror du har fått et veldig dårlig bilde. Dette ser ut som nub i uke 12. En gutt ville vært mye mer utviklet i nesten uke 14. Men på en jente så burde det nesten ha synes kjønnslepper nå. Har du flere bilder jeg kan se?
Ja, dette er fra sykehuset. Ergo ingen fokus på kjønn og dermed dårlig bilde. Skulle også tro at en gutt ville vært mer åpenbar og litt rundere nå. Her er de to andre bildene jeg fikk:
4ABF9D24-AA52-41E6-BB76-3684D892D912.jpeg
07315C3A-BE4A-4416-9443-E17E8365139D.jpeg

Back
Topp