Åhh, skjønner sååå godt at du skulle vært foruten denne ufrivillige prøvepausen. Som om ikke prøving er en tålmodighetsprøve fra før liksom..
Håper mannen din blir bra i løpet av sommeren, både med tanke på prøvingen og naturligvis for sin egen helses skyld og for deg som sikkert syns det er tungt å se sin kjære være såpass dårlig såpass lenge
Sender dere de beste ønsker for sommeren kjære Irrgrønn! Håper dere får en nydelig sommer til tross for både sykdom og ufrivillig prøvepause
Jeg ser frem til å heie videre på deg/dere når dere nå forhåpentlig veldig snart kommer i gang igjen! 
Håper mannen din blir bra i løpet av sommeren, både med tanke på prøvingen og naturligvis for sin egen helses skyld og for deg som sikkert syns det er tungt å se sin kjære være såpass dårlig såpass lenge
Sender dere de beste ønsker for sommeren kjære Irrgrønn! Håper dere får en nydelig sommer til tross for både sykdom og ufrivillig prøvepause
Jeg ser frem til å heie videre på deg/dere når dere nå forhåpentlig veldig snart kommer i gang igjen! 
. Håper du også får en fin sommer med den splitter nye familien
.
.
. Er fortsatt i ufrivillig prøvepause, men det ser lovende ut for at prøvingen kan gjenopptas ved juletider. Har heldigvis funnet en slags ro ved tanken på at jeg kanskje ikke blir mamma, selv om jeg selvsagt fortsatt håper. Så det er mulig at jeg ikke stresser med prøving før etter jul, hvis det skulle vise seg at desember blir første mulige prøvemåned. Har jeg først ventet så lenge, og funnet roen med det, så kan jeg liksom like gjerne kose meg med god mat og drikke i jula også. Men vi får se når det nærmer seg om jeg ikke ombestemmer meg og kjører i gang så snart muligheten byr seg
, jeg blir jo ikke akkurat yngre.

. Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg synes det er best å prøve så snart som mulig, eller om jeg har lyst til å kose meg med det jeg kan av mat, drikke og mental avkobling i jula først.
.
.
.
Og bare så du vet det; jeg har bestemt at du SKAL bli mamma i 2024