Gravid 7+4
Det har ikke vært noe brunt eller blod etter at jeg begynte med progesteron

Vet ikke om det et helt tilfeldig, man begynner jo å lure når det har vært brunt siden søndag..
Men jeg sliter med å..ja, hva skal man si, holde den Cyclogesten på plass

Den første gikk greit, den andre i går kveld kom ut fordi jeg måtte løpe rundt etter at jeg satt den. Prøvde etter alle kunstens regler og få den tilbake, men jeg har for korte armer og fingre, og den var jo blitt bløt, glatt og grisete etter å ha vært der noen minutter.. Og så tok jeg en i stad, og den kom ut etter 1 minutt selv om jeg satt i ro

Hva gjør jeg? Sette den i baken heller?

Haff..
I dag hadde jeg første time hos jordmor

Hun er superhyggelig, jeg hadde kontakt med henne allerede før IKM.. Så hun har fulgt litt dramaet, og var glad for at jeg kom i dag da

Jeg var klar til å avlyse tingen i går.
Alt greit, fylte ut skjema (som enda ikke er digitalt), fylt ut info, pratet litt

Hun skrev termin 1. November, jeg har 4. Selv? Jeg har også en liten utfordring, og det et bmi'en min. At jeg kanskje ikke får føde på lokalsykehuset. Det er individuell vurdering, men hun forberedte meg på at det kom til å bli tatt opp. Takknemlig for å få vite det på forhånd. Jeg tror det er helt greit, det er en kilo som skiller liksom. Og jeg har ingen historie med komplikasjoner, og ingen vanskelige fødsler. Tvert i mot, jeg vil aldri rekke fram til Lørenskog.. Og det må da være større risiko å ta. For meg blir i alle fall det veldig utrygt, og jeg er redd for å føde uten kompetent hjelp, ikke minst har jeg ikke lyst å ufrivillig gi mannen min det ansvaret. Men den tid den sorg, var greit å bli forbredt på det.
Hadde også fått journalnotatet fra gynekologen i går, han klarte faktisk å ikke kommentere vekta denne gang (når jeg var der i går). Hadde en veldig dårlig erfaring med han den gangen jeg hadde en MA, da var det han jeg var hos da og. Skal ikke gå inn på det, men jeg er alltid mentalt forberedt på kommentarer etter den opplevelsen. Den ble nok forsterket av at jeg hadde mistet også, det føltes som helt feil tid å prate om overvekten på.. Men uansett

Dette skrev han om blødning og baby:
(og overvekt

).