MoonAuraWitchHvem av disse er det som vi tror er best, @Ametyst83?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MoonAuraWitchHvem av disse er det som vi tror er best, @Ametyst83?
Har du vurdert doppler? Siden du har så mange barn fra før så kan det hende du finner hjertelyden tidlig.Nå kom faktisk skattepengene våre inn i dag, kanskje jeg klarer lure meg selv til å tro at det da er greit å bruke 1000 kr på m ultralyd, selv om vi skal på ultralyd om 4 uker![]()
![]()
![]()
Ja, har hatt det med det andre faktisk. Kanskje det er billigere enn ultralydHar du vurdert doppler? Siden du har så mange barn fra før så kan det hende du finner hjertelyden tidlig.
Ja, det kan være billigere enn ulJa, har hatt det med det andre faktisk. Kanskje det er billigere enn ultralyd![]()
![]()
Fant i uke 9 med de andre..hmm..nå må jeg sjekke ut hvor jeg får tak i det raskest mulig
![]()
Ja, det kan være billigere enn ulfinn har sikkert, også har jeg hørt du kan låne av babyplan.no? Hadde vært fint om du fant en billig, pent brukt på finn i nærheten av deg
![]()
Se det!! Du kan gi bud, eller du kan gi beløpet selger vil ha. Så hvis du ga beløpet selger vil ha så blir det vel godkjent snart. Håper den blir sendt i dagVis vedlegget 457135
Kommer riktig nok i posten, men forhåpentligvis kommer den før vi skal på ultralyd om fire uker
Men var "bud" ikke kjøp, aldri vært borti. Hadde lyst å få den sendt i dag liksom hehe.
Ja, var det som stod i pris, så da får vi håpe det daSe det!! Du kan gi bud, eller du kan gi beløpet selger vil ha. Så hvis du ga beløpet selger vil ha så blir det vel godkjent snart. Håper den blir sendt i dag![]()
Hvordan gikk det, fikk du svar?Ja, var det som stod i pris, så da får vi håpe det daliker best å forholde meg til fastpris. Håper på snarlig svar, ellers får jeg prøve en av de andre
![]()
Akkurat den var lovet bort, men fant en annen en som er på vei med helt hjem nåHvordan gikk det, fikk du svar?![]()
Så gøy! Nå blir det spennendeAkkurat den var lovet bort, men fant en annen en som er på vei med helt hjem nå![]()
Det er så koselig, jeg har det samme med han minsteÅåh, jeg visste jeg hadde lagret video med når jeg fant hjertelyd med de andre, og det to siste babyene har jeg nå hørt på - og begge var fra 9+0! Det lover godt for å kunne finne den i morgen![]()
Herregud så herligGravid uke 9+0
(egentlig 9+1 nå hehe)
Men milepæl i dag, i følge appene skal embryostadiet være over nå, og det kalles et foster. Ting er liksom ferdig, skal vare vokse seg stort nok![]()
Dopleren kom i morges, men vi har ikke hatt anledning til å bruke den før nå i kveld.. Mannen satt seg til her i stad, og vi lette litt, ikke godt å vite helt hvor du skal lete - men vi har hørt dette før, han har gjort dette før.. Og den som leter, den finnerlille vennen lever enda, i uke 9 - da må det gå bra!
![]()
så gøy at du har kommet til 9+2Gravid 9+2
Bikket midnatt og det er 9+3 egentlig.
Føles enda som man lyver når man prater om graviditeten![]()
Blir derfor litt sånn..bittersøtt, noen andre som har følt det slik? Gubben er reist for begravelse, og hadde i den anledningen fortalt om graviditeten til nær slekt. Alle blir jo selvsagt veldig overrasket, sju barn liksom. Og når han slenger på at vi har prøvd ett år, og det er planlagt så virker det som at folk ikke kan forstå det. Lite med "gratulerer" og "så koselig" for å si det slik. Folk er bare sjokkert og overrasket, så stopper det der
Den eneste som faktisk har vært bare positiv, er min søster. Som ble glad og sa hun gledet seg til å bli tante igjen.. Tenk det![]()
Etter seks tantebarn og ingen barn selv, så er hun enda glad for meg. Det synes jeg var kjempe fint. Fortalte henne i går, fordi hun og gemalen kommer til helga, og ja, bruker å komme med vin og spekemat
Det blir jo ikke stopp for det (for alle andre), men ønsket ikke at det skulle bli en skuffelse. Så greit å forberede.
Ellers har jeg fortalt det til min mor og hennes mann, da de bor nært og det er mye vi må hjelpe dem med. Det påvirker dem jo ikke egentlig, men det er dette med forventninger. Var redd de synes det var ubeleielig med alt som er i deres liv av sykdom og vanskeligheter.. Det vil jo aldri passe om vi skal tenke sånn. Deres sykdom vil aldri gå over heller. Hadde også nevnt for mamma at vi prøvde, så det føltes naturlig å fortelle neste steg og.
Og i dag sa jeg det til en av behandlerene mine, det føltes faktisk helt ok. Hadde grudd meg litt i ukene før, men når jeg satt der i dag var det ingen problem. Jeg eide den godtFikk ikke noe annet en "ja vel" tilbake, men han har spurt hvert time siste halve året (fordi jeg har nevnt prøvingen). Så følte jeg måtte informere.. Og i morgen har jeg en annen time med noen andre, men ser an hva jeg gjør der.
Stresser litt med at gubben fortalte familien sin om dette nå, for barna våre vet jo ikke enda. Familie inkluderer altså onkler og søskenbarn og, familie keen ikke hadde prioritert selv. Han hadde sagt han skulle vente til etter uke 12, så ble litt tatt på senga over at han hadde fortalt i kveld. Bare viktig for meg at ungene får vite det før alle andre "uvesentlige". Og så er det litt rart å si det, siden man ikke merker noe. Det føles som man lyver
Kveldens betraktninger!
Ellers har jeg litt ufrivillig begynt nedtrapping av Cyclogesten, jeg glemte å ta det to dager på rad på dagtid. Så nå tar jeg en gang om dagen (til natta). Og det føles helt greit. De som har har ivf får beskjed om å stoppe i uke 7 ser jeg i termingruppen. Og pakningsvedlegget sier ikke brå seponering. Så da tar jeg en dag uka til uke 12.