Gamlemor ønsker et siste barn

Oppdatering etter legen:

Han ringte vakthavende gynekolog på sykehuset opp høyttaler når jeg satt der, så nå har vi ordnet time i morgen kl. 9:30. Det var godt. Da finner vi ut av dette :Heartred :shy:

Eneste kjedelige er at mannen ikke kan komme fra jobb, han kan rett og slett ikke forlate ungene på busstur (er lærer). Jeg måtte dra alene sist det ikke gikk og, hadde ikke lyst til å gjøre det igjen :depressed::bag: Jaja. Får vær fornøyd med at vi fått avklart i alle fall.. Så får vi ta resten som det blir.

Såå bra du fikk time i morgen! Nå håper vi at du får se en fin liten baby med bankende hjerte inni der! Denne gangen skal det ikke være triste nyheter ❤️❤️❤️

Så bra du allerede fikk time imorgen❤️ Håper og tror dette går heeelt fint, og at lille i magen har det bare bra❤️ Krysser alt jeg har for deg og spiren i magen:smiley-angelic001:Heartred

Gubben gikk gitt beskjed på jobb om at han hadde fått en time på sykehuset plutselig.. Så da fikk han byttet med noen mtp turen de skulle på :shy: Så da kan vi dra to!

Er fortsatt brunt når jeg tørker meg, var ingenting i morges, men så kom det tilbake. Er liksom ikke mer eller mindre farge, konstant liksom. Merkelig..

Så godt han ordnet noe så han får bli med deg❤️❤️

Bra at det ikke endrer seg, men håper det snart gir seg og at du får positivt svar i morgen ❤️

Har lest meg opp i dagboken din nå, hakket mer spenning enn hva som er greit :sorry: Krysser fingrene for at alt er i orden på UL i morgen, sender klemmer ❤️:love022

Masse, masse lykke til idag❤️ Så flott at mannen fikk vært med likevel:) Krysser alt jeg kan for at det går heeelt fint og at lille har det godt og trygt i magen❤️:smiley-angelic001

Ånei, dette var ikke det jeg forventet å lese når jeg klikket meg inn på dagboken din:smiley-angry017 Håper virkelig det er en uskyldig blødning og at du får svar på ultralyden idag :( :Heartred Har selv hatt mange blødninger i svangerskapet, både masse lyst blod og mørkt blod + spotting. Trodde at det ikke skulle gå veien nesten hele svangerskapet frem til uke 12, men det blødde fra skjøre slimhinner, samt fra morkaka. Så blødninger betyr ikke alltid at det går galt. Krysser fingrene for deg og håper det ikke går galt :( :Heartred

Gravid 7+3

Når jeg stod opp (etter at jeg skrev her) og tørket meg, var det mørkt ferskt blod. Sånn masse.. Så dette går ikke veien, fader og.. :sad010

Åneeei, håper det kun er en ufarlig blødning(jeg har opplevd det flere ganger og det gikk fint med den lille)❤️ Jeg hadde et hematom i livmoren:confused: krysser alt jeg kan for deg, kjære du❤️

Gravid 7+3

Når jeg stod opp (etter at jeg skrev her) og tørket meg, var det mørkt ferskt blod. Sånn masse.. Så dette går ikke veien, fader og.. :sad010
Neeei, fader ass!! Det her var skikkelig kjipt å lese.. men, krysser for at det er uskyldig :Heartred

Startet med ferskt, mørkt blod i går kveld :sorry: Trodde jeg skulle miste i natt pga økt blødning og kramper.

Det var jo ikke sånn det skulle gå dette, Mindel:sad010:Heartred
Håper det er uskyldige blødninger og kramper hos deg også :Heartred Får du mulighet til å sjekke med en ultralyd om hvordan det står til?

Håper det er uskyldige blødninger og kramper hos deg også :Heartred Får du mulighet til å sjekke med en ultralyd om hvordan det står til?
Takk :Heartred Ja, det er vel det som gjenstår nå. Må vel gå privat da, eller er det vits i å prøve via legen?

Takk :Heartred Ja, det er vel det som gjenstår nå. Må vel gå privat da, eller er det vits i å prøve via legen?
Ring legen! Så ringer de gynekologisk. Dette skal du ikke trenge dekke av egen lomme, det er jo ikke for "moro skyld" (da går man privat). Tenker på deg, dette må du sjekke ut kjærr deg!

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp