Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GLADMELDING
Både jeg, mannen og gynekologen var minst like sjokka, men til tross for de småblødningene og hcg-verdiene som ikke har steget særlig så er det en spire i magen med et bankende hjerte Alt så helt fint ut! 120 i hjertelyd, husker ikke mål på lille bønna og målet på plommesekken, men estimert til 6+3/6+4 - så menstermin 6+3 stemmer nok bra
Han fikk tatt en ny hcg som blir fraktet til st.olavs i byen. Han stusset veldig på det med prøvene som allerede var tatt og mente at det må være noe galt med oppbevaring under transport eller fra selve prøvetakingen for det var ingen logikk i verdiene. Men jeg fikk beskjed om å prøve å glemme de prøvene jeg hadde fått svar på fra Fürst, for beviset fikk vi både se og høre i dag
FantastiskGLADMELDING
Både jeg, mannen og gynekologen var minst like sjokka, men til tross for de småblødningene og hcg-verdiene som ikke har steget særlig så er det en spire i magen med et bankende hjerte Alt så helt fint ut! 120 i hjertelyd, husker ikke mål på lille bønna og målet på plommesekken, men estimert til 6+3/6+4 - så menstermin 6+3 stemmer nok bra
Han fikk tatt en ny hcg som blir fraktet til st.olavs i byen. Han stusset veldig på det med prøvene som allerede var tatt og mente at det må være noe galt med oppbevaring under transport eller fra selve prøvetakingen for det var ingen logikk i verdiene. Men jeg fikk beskjed om å prøve å glemme de prøvene jeg hadde fått svar på fra Fürst, for beviset fikk vi både se og høre i dag
Fantastisk! Ang. utflating av hcg og blødninger så kan det i noen tilfeller være en tvilling som ikke utviklet seg. Da vil hormonene flate ut før de begynner å stige igjen.GLADMELDING
Gynekologen nevnte det, uten at han kunne se noe konkret. Tenker at det ikke er så viktig, vi fikk se den lille bønna med et bankende hjerte og det er det som betyr noeFantastisk! Ang. utflating av hcg og blødninger så kan det i noen tilfeller være en tvilling som ikke utviklet seg. Da vil hormonene flate ut før de begynner å stige igjen.
Noen ting er for godt til å være sant
Hcg er nå på vei ned Prøven jeg tok for to dager siden var nede i 2026... Så selv med et lite hjerte som slår så er det noe som er galt. Skal på ny ul og ta ny hcg i morgen.
Hcg er nå på vei ned Prøven jeg tok for to dager siden var nede i 2026... Så selv med et lite hjerte som slår så er det noe som er galt. Skal på ny ul og ta ny hcg i morgen.
Å nei Håper, håper, håper det finnes en naturlig forklaring som ikke er at det går galt
Fra 6+2 til 6+3 har hcg gått fra 2800 til 2026.. Skal inn i morgen kl 08. Er nok ikke et levedyktig foster dessverre Føles mye verre nå som jeg vet at hjertet slår.Ånei, så forferdelig trist å høre
Fra 6+2 til 6+3 har hcg gått fra 2800 til 2026.. Skal inn i morgen kl 08. Er nok ikke et levedyktig foster dessverre Føles mye verre nå som jeg vet at hjertet slår.