Går mot slutten?

GLADMELDING ❤️❤️❤️

Både jeg, mannen og gynekologen var minst like sjokka, men til tross for de småblødningene og hcg-verdiene som ikke har steget særlig så er det en spire i magen med et bankende hjerte ❤️ Alt så helt fint ut! ❤️ 120 i hjertelyd, husker ikke mål på lille bønna og målet på plommesekken, men estimert til 6+3/6+4 - så menstermin 6+3 stemmer nok bra ❤️

Han fikk tatt en ny hcg som blir fraktet til st.olavs i byen. Han stusset veldig på det med prøvene som allerede var tatt og mente at det må være noe galt med oppbevaring under transport eller fra selve prøvetakingen for det var ingen logikk i verdiene. Men jeg fikk beskjed om å prøve å glemme de prøvene jeg hadde fått svar på fra Fürst, for beviset fikk vi både se og høre i dag ❤️

Herregud, nå sitter jeg her med tårer i øynene! For en fighter du har i magen!! Er så ekstremt glad på dine vegne :Heartred:Heartred:Heartred
 
Fy flate, dette var en overraskende og fantastisk gladnyhet!!! Gratulerer :hug007
 
Åååh så gøy!! Det var kjekke nyheter!! Du må oppdatere iss når du får svar på de nye hg-prøvene da :hello2
 
GLADMELDING ❤️❤️❤️

Både jeg, mannen og gynekologen var minst like sjokka, men til tross for de småblødningene og hcg-verdiene som ikke har steget særlig så er det en spire i magen med et bankende hjerte ❤️ Alt så helt fint ut! ❤️ 120 i hjertelyd, husker ikke mål på lille bønna og målet på plommesekken, men estimert til 6+3/6+4 - så menstermin 6+3 stemmer nok bra ❤️

Han fikk tatt en ny hcg som blir fraktet til st.olavs i byen. Han stusset veldig på det med prøvene som allerede var tatt og mente at det må være noe galt med oppbevaring under transport eller fra selve prøvetakingen for det var ingen logikk i verdiene. Men jeg fikk beskjed om å prøve å glemme de prøvene jeg hadde fått svar på fra Fürst, for beviset fikk vi både se og høre i dag ❤️
Fantastisk ❤️❤️❤️
 
Så kjekt å lese! :love7:love7:love7
 
Tusen takk for alle fine ord og meldinger her inne, jeg blir helt rørt av at så mange bryr seg :Heartred Jeg er i en blanding av sjokk og lykkerus nå :p Nå nyter jeg det å vite at det er et lite hjerte som slår mot alle odds, må være en skikkelig fighter ;)
 
GLADMELDING ❤️❤️❤️

Både jeg, mannen og gynekologen var minst like sjokka, men til tross for de småblødningene og hcg-verdiene som ikke har steget særlig så er det en spire i magen med et bankende hjerte ❤️ Alt så helt fint ut! ❤️ 120 i hjertelyd, husker ikke mål på lille bønna og målet på plommesekken, men estimert til 6+3/6+4 - så menstermin 6+3 stemmer nok bra ❤️

Han fikk tatt en ny hcg som blir fraktet til st.olavs i byen. Han stusset veldig på det med prøvene som allerede var tatt og mente at det må være noe galt med oppbevaring under transport eller fra selve prøvetakingen for det var ingen logikk i verdiene. Men jeg fikk beskjed om å prøve å glemme de prøvene jeg hadde fått svar på fra Fürst, for beviset fikk vi både se og høre i dag ❤️
Fantastisk! :HeartredAng. utflating av hcg og blødninger så kan det i noen tilfeller være en tvilling som ikke utviklet seg. Da vil hormonene flate ut før de begynner å stige igjen.
 
Fantastisk! :HeartredAng. utflating av hcg og blødninger så kan det i noen tilfeller være en tvilling som ikke utviklet seg. Da vil hormonene flate ut før de begynner å stige igjen.
:Heartred Gynekologen nevnte det, uten at han kunne se noe konkret. Tenker at det ikke er så viktig, vi fikk se den lille bønna med et bankende hjerte og det er det som betyr noe :)
 
Noen ting er for godt til å være sant :(

Hcg er nå på vei ned :( Prøven jeg tok for to dager siden var nede i 2026... Så selv med et lite hjerte som slår så er det noe som er galt. Skal på ny ul og ta ny hcg i morgen.
 
Noen ting er for godt til å være sant :(

Hcg er nå på vei ned :( Prøven jeg tok for to dager siden var nede i 2026... Så selv med et lite hjerte som slår så er det noe som er galt. Skal på ny ul og ta ny hcg i morgen.

Å nei :( Håper, håper, håper det finnes en naturlig forklaring som ikke er at det går galt :Heartred
 
Noen ting er for godt til å være sant :(

Hcg er nå på vei ned :( Prøven jeg tok for to dager siden var nede i 2026... Så selv med et lite hjerte som slår så er det noe som er galt. Skal på ny ul og ta ny hcg i morgen.


Ånei, så forferdelig trist å høre:sad015
 
Noen ting er for godt til å være sant :(

Hcg er nå på vei ned :( Prøven jeg tok for to dager siden var nede i 2026... Så selv med et lite hjerte som slår så er det noe som er galt. Skal på ny ul og ta ny hcg i morgen.

Å nei... Tenker på deg!
 
Nei å nei ❤️ I alle dager.... så rart og trist :(
 
Å nei :( Håper, håper, håper det finnes en naturlig forklaring som ikke er at det går galt :Heartred
Ånei, så forferdelig trist å høre:sad015
Fra 6+2 til 6+3 har hcg gått fra 2800 til 2026.. Skal inn i morgen kl 08. Er nok ikke et levedyktig foster dessverre :( Føles mye verre nå som jeg vet at hjertet slår.
 
Fra 6+2 til 6+3 har hcg gått fra 2800 til 2026.. Skal inn i morgen kl 08. Er nok ikke et levedyktig foster dessverre :( Føles mye verre nå som jeg vet at hjertet slår.


Det er så utrolig vondt når man vet at det har vært liv der.. Sist så jeg hjerteslag både i uke 7 og i uke 10, men på UL i uke 14 lå fosteret helt «sammenfalt» uten hjerteaktivitet og målt til 11+6. Det var et forferdelig slag i magen :smiley-angry017 Håper det klaffer igjen for dere veldig snart :Heartred:Heartred:Heartred
 
Back
Topp