Går mot slutten?

Takk alle sammen, dere er fine ❤️

Det ble konstantert at svangerskapet ikke utvikler seg normalt og at fosteret ikke er levedyktig. Har fått Mifegyn og skal ta Cytotec i morgen.

Ønsker dere alle sammen lykke til, håper aprilspirene deres blir med hele veien ❤️

For en berg- og dalbane dere har vært på. Føler enormt med deg og mannen din; dette var ikke kult. Håper det går bra å abortere, at alt ordner seg fort og at en ny spire fester seg snart :Heartred

Så utrolig trist! Lykke til til deg også, håper en by spire sitter snart :Heartred:Heartred:Heartred
:Heartred:Heartred:Heartred
Så trist :Heartred håper snart det sitter for deg igjen!
Trist å lese ❤️ Ønsker deg masse lykke til nå og håper du får god støtte fra de rundt deg ❤️ Mange klemmer ❤️
Så trist.. ta vare på deg sjølv:Heartred
Så innmari trist... :(mange varme tanker og klemmer til deg:Heartpinkhåper det klaffer for dere igjen veldig snart!:Heartred
Takk for fine meldinger! Dere skulle bare visst hvor godt det gjør..:Heartred Vi blir å prøve så fort dette er over. Har hatt en god prat med fastlegen i ettermiddag og han har laget en plan for tett oppfølging allerede fra positiv test til neste gang. Tanken på å bli gravid igjen er skummel, samtidig som det er målet og motivasjonen for å komme meg gjennom morgendagen.

For en berg- og dalbane dere har vært på. Føler enormt med deg og mannen din; dette var ikke kult. Håper det går bra å abortere, at alt ordner seg fort og at en ny spire fester seg snart :Heartred
Ja, skulle gjerne fått gått av den berg- og dalbanen for lenge siden! Det verste av alt var at fosteret døde mellom ultralyden hos privat gyn og på ultralyd på sykehuset, med bare en times mellomrom. Selv om jeg visste at det ble sånn var det forferdelig å se på skjermen og at det ikke var mer liv. Takk, håper det vi også:Heartred

Åååå klem Reana ❤️ Får helt vondt av dere... Det var utrolig trist å lese :sorry: Håper dere klarer å se fremover, og utrolig flott at du får tett oppfølging ved neste svangerskap! ❤️

Hei alle sammen! :) Håper alt er fint med dere og med småknøttene i magen ❤️ Sniker litt innom av og til, dere er jo en så fin gjeng! :) Jeg er gravid igjen, 10+0 i dag med termin 30.juni ❤️

Hei alle sammen! :) Håper alt er fint med dere og med småknøttene i magen ❤️ Sniker litt innom av og til, dere er jo en så fin gjeng! :) Jeg er gravid igjen, 10+0 i dag med termin 30.juni ❤️
Gratulerer så mye❤️

Å selvom jeg ikke har tatt del i charter tidligere, vil jeg gratulere så mye ❤ Gratulerer til deg og mannen, og ikke minst ei som skal bli storesøster ❤

Så kjekt, gratulerer så mykje :love7:love7

Så utrolig kjekt å lese Reana! :) Gratulerer!! :Heartpink

Back
Topp