Går mot slutten?

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Da ser det dessverre ut som at dette ikke går veien :( I går kveld oppdaget jeg noe lysrosa utflod når jeg var på do. Nå er det friskt blod med koagulert blod.. Har ikke smerter, men symptomer som har vært veldig tilstedet er borte.

Er bare 5+0 i dag, men jeg er helt knust. Dette var så ønsket.
 
Last edited:
Da ser det dessverre ut som at dette ikke går veien :( I går kveld oppdaget jeg noe lysrosa utflod når jeg var på do. Nå er det friskt blod med koagulert blod.. Har ikke smerter, men symptomer som har vært veldig tilstedet er borte. Har fått time på legevakt til å få målt hcg så jeg kan gjøre det samme hos fastlege på mandag evt.

Er bare 5+0 i dag, men jeg er helt knust. Dette var så ønsket.

Åååå nei så trist :( Stor klem ❤️ lykke til med test av hcg!
 
Liten oppdatering: har ikke blødd noe mer enn den lille blødningen jeg hadde tidligere og har heller ikke hatt noen smerter. Kan det gå bra likevel? Syns det er skummelt å håpe.
 
Liten oppdatering: har ikke blødd noe mer enn den lille blødningen jeg hadde tidligere og har heller ikke hatt noen smerter. Kan det gå bra likevel? Syns det er skummelt å håpe.
Sniker litt.. Mistet 4+6 første gangen jeg ble gravid. Da blødde jeg kraftig i mange dager, stoppet ikke opp til meg når det først hadde startet i hvertfall. Håper blødningen du hadde var uskyldig :Heartred
Ble helt knust den gangen selv, man rekker å ha så mange drømmer og ønsker på kort tid.
 
Sniker litt.. Mistet 4+6 første gangen jeg ble gravid. Da blødde jeg kraftig i mange dager, stoppet ikke opp til meg når det først hadde startet i hvertfall. Håper blødningen du hadde var uskyldig :Heartred
Ble helt knust den gangen selv, man rekker å ha så mange drømmer og ønsker på kort tid.
Det var trist å høre :( Man rekker å drømme og se for seg mye på kort tid,vi har så lyst at vesla skal få seg et søsken.
 
Liten oppdatering: har ikke blødd noe mer enn den lille blødningen jeg hadde tidligere og har heller ikke hatt noen smerter. Kan det gå bra likevel? Syns det er skummelt å håpe.
Har hatt tre store blødninger uten smerter, friskt og koagulert blod. Relativt kortvarige friske blødninger men rester av gammelt blod i over en mnd. Fortsatt gravid. Håper det er en uskyldig blødning til deg også.
 
Har hatt tre store blødninger uten smerter, friskt og koagulert blod. Relativt kortvarige friske blødninger men rester av gammelt blod i over en mnd. Fortsatt gravid. Håper det er en uskyldig blødning til deg også.
Så godt å høre at det går fint! :) Jeg håper det er det samme her også.
 
Håper det er uskyldig! Blødning uten smerte kan jo ofte være det. Håper ❤️
 
Håper det er uskyldig! Blødning uten smerte kan jo ofte være det. Håper ❤️
Takk :Heartred en litt sårbar tid for oss begge nå, håper vi begge kommer oss gjennom det med spirene i magen :)
 
Klamrer meg fast i håpet om en uskyldig blødning. Har enda ikke kjent noen smerter eller ubehag, og har ikke hatt noe mer blødning enn den i går tidlig. Åå, vil så gjerne at dette skal gå fint!
 
Klamrer meg fast i håpet om en uskyldig blødning. Har enda ikke kjent noen smerter eller ubehag, og har ikke hatt noe mer blødning enn den i går tidlig. Åå, vil så gjerne at dette skal gå fint!
Åå håper ❤️☺️
 
Håper det ikke var noe galt hos deg. Skal du til legen å sjekke det? Jeg er usikker på om det går mot slutten for meg også. Hadde ikke noe stor blødning men friskt blod på papiret i går kveld og et par ganger i dag, og ganske vondt i magen. Frykter at det kommer en større blødning snart. Er bare 4+4.. noen som har erfaringer med mye vondt? Det er ikke så ille at jeg må legge meg ned, men vondt nok til at jeg kjenner det hele tiden..
 
Håper det ikke var noe galt hos deg. Skal du til legen å sjekke det? Jeg er usikker på om det går mot slutten for meg også. Hadde ikke noe stor blødning men friskt blod på papiret i går kveld og et par ganger i dag, og ganske vondt i magen. Frykter at det kommer en større blødning snart. Er bare 4+4.. noen som har erfaringer med mye vondt? Det er ikke så ille at jeg må legge meg ned, men vondt nok til at jeg kjenner det hele tiden..

Jeg hadde ganske vondt de første ukene sist gang. Ingen blødning da...
Håper går rette veien for deg allikevel ❤️❤️
 
Sender en klem til dere alle som opplever blødninger og er usikre nå:Heartred Håper det går bra med alle!!
 
Back
Topp