Går mot slutten?

Gruer meg så til i morgen. Redd for å se at hjertet ikke slår lenger samtidig som jeg er redd for å se at hjertet slår. Vet jo at det ikke blir denne gangen uansett.
 
Ord blir fattige :Heartred Tenker på deg!
 
Hjertelyden har falt fra 120 på tirsdag til 113 i dag. Ble hastesendt til sykehuset, så sitter på venterommet nå.
 
Hva er det jeg leser?? Så utrolig trist, Reana :( Det var da ikke sånn det skulle gå med den lille mirakelspiren :sorry:
Håper de tar godt vare på deg på sykehuset. Sender en stor klem ❤
 
Hjertelyden har falt fra 120 på tirsdag til 113 i dag. Ble hastesendt til sykehuset, så sitter på venterommet nå.

Så forferdelig trist. Håper du slipper å vente så lenge og får den hjelpen, informasjonen og omsorgen du trenger og fortjener :Heartred
 
Takk alle sammen, dere er fine ❤️

Det ble konstantert at svangerskapet ikke utvikler seg normalt og at fosteret ikke er levedyktig. Har fått Mifegyn og skal ta Cytotec i morgen.

Ønsker dere alle sammen lykke til, håper aprilspirene deres blir med hele veien ❤️
 
Takk alle sammen, dere er fine ❤️

Det ble konstantert at svangerskapet ikke utvikler seg normalt og at fosteret ikke er levedyktig. Har fått Mifegyn og skal ta Cytotec i morgen.

Ønsker dere alle sammen lykke til, håper aprilspirene deres blir med hele veien ❤️
Så utrolig trist! Lykke til til deg også, håper en by spire sitter snart :Heartred:Heartred:Heartred
 
:Heartred:Heartred:Heartred
Takk alle sammen, dere er fine ❤️

Det ble konstantert at svangerskapet ikke utvikler seg normalt og at fosteret ikke er levedyktig. Har fått Mifegyn og skal ta Cytotec i morgen.

Ønsker dere alle sammen lykke til, håper aprilspirene deres blir med hele veien ❤️
Så trist :Heartred håper snart det sitter for deg igjen!
 
Trist å lese ❤️ Ønsker deg masse lykke til nå og håper du får god støtte fra de rundt deg ❤️ Mange klemmer ❤️
 
Så innmari trist... :(mange varme tanker og klemmer til deg:Heartpinkhåper det klaffer for dere igjen veldig snart!:Heartred
 
Back
Topp