Går mot slutten?

Jeg ville gjort det, men hvis du er noen dager kortere enn du tror kan det være for tidlig også. Jeg har vært på ultralyd 5+2 og sett hjertet slå, men jeg har også vært 5+3 ved en annen graviditet og da så vi ikke hjerte slå. Da måtte jeg vente til 5+6. Så selv om det i teorien skal begynne å slå 22 dager etter befrukting er det ikke alltid sånn i praksis.
Kan få se om jeg får en time til neste uke, er jo 6+0 på lørdag :) Sist var jeg på tul 7+3.

Tallet alene sier ikke så mye, det varierer enormt fra person til person/svagerskap til svangerskap. Men utviklingen mellom de to sier en del. Dette oppgir fürst at er normalt (men som jeg har skrevet mer om i "min" tråd, er det mange mulige unntak og avvik):

S-hCG Ved normal graviditet skal hCG-verdiene dobles hvert 2. døgn inntil hCG-nivået er ca 1200 U/L.
Ved hCG-verdier mellom 1200 U/L og 6000 U/L skal verdien dobles hvert 3. døgn,
og ved hCG-verdier over 6000 U/L skal verdien dobles hvert 4. døgn frem til ca uke 10.

Tallet alene sier ikke så mye, det varierer enormt fra person til person/svagerskap til svangerskap. Men utviklingen mellom de to sier en del. Dette oppgir fürst at er normalt (men som jeg har skrevet mer om i "min" tråd, er det mange mulige unntak og avvik):

S-hCG Ved normal graviditet skal hCG-verdiene dobles hvert 2. døgn inntil hCG-nivået er ca 1200 U/L.
Ved hCG-verdier mellom 1200 U/L og 6000 U/L skal verdien dobles hvert 3. døgn,
og ved hCG-verdier over 6000 U/L skal verdien dobles hvert 4. døgn frem til ca uke 10.
Fin info, takk! Da skal det i teorien dobles på den prøven i morgen da det blir ca tre døgn.

Da har jeg vært å tatt den andre hcg-prøven så får vi se hvordan det går. Er en større og større del av meg som ikke tror at dette er en sa.

Da har jeg vært å tatt den andre hcg-prøven så får vi se hvordan det går. Er en større og større del av meg som ikke tror at dette er en sa.

Er innom å sniker ❤️ Krysser fingrene for deg ❤️

Inne og sniker litt jeg også. Håper også veldig på at dette går bra for deg Reana ❤
Da kan en vel konkludere med at det ikke blir denne gangen :( 5+3 var HCG 2300, 5+6 var HVG 2400. Er så lei meg, hadde begynt å få forhåpninger da jeg har fått flere symptomer de siste dagene.

Da kan en vel konkludere med at det ikke blir denne gangen :( 5+3 var HCG 2300, 5+6 var HVG 2400. Er så lei meg, hadde begynt å få forhåpninger da jeg har fått flere symptomer de siste dagene.
Ville bedt om en tul om jeg var deg. Ikke noe kjekt å ikke vite :(

Ville bedt om en tul om jeg var deg. Ikke noe kjekt å ikke vite :(
Ja, skal gjøre det. Ser for meg MA nå, har jo ikke kommet ut noe, bare småblødninger med noen dagers mellomrom.

Ånei så trist å høre. Tenker på deg.
Får du magesmerter i løpet av helgen så ta kontakt med legevakten❤️

Ånei så trist å høre. Tenker på deg.
Får du magesmerter i løpet av helgen så ta kontakt med legevakten❤️
Takk ❤️ Håper det jeg og.. Hvordan går det med deg?

Takk ❤️ Håper det jeg og.. Hvordan går det med deg?
Jeg tror det har gått bra. Hcg måling i går var 1300, og onsdag var det 671, så det er jo nesten dobling. Så er veldig lettet, men samtidig tør jeg ikke helt å være sikker på at det har gått bra siden første målingen ikke var dobbling.

Jeg tror det har gått bra. Hcg måling i går var 1300, og onsdag var det 671, så det er jo nesten dobling. Så er veldig lettet, men samtidig tør jeg ikke helt å være sikker på at det har gått bra siden første målingen ikke var dobbling.
Det er jo kjempefint! Håper virkelig for din del ❤️

Det var veldig trist å lese :( Min dypeste medfølelse :Heartred

Å nei! Så trist! Det høres ut som MA dessverre. Da kan hcg stige bittelitt før det begynner å synke igjen. God klem til deg og masse lykke til! Håper du får det raskt overstått og blir raskt gravid igjen :Heartred

Å nei, så trist å høre, Reana :( det er jo knuste drømmer selv om man er kort i svangerskapet. Håper du blir raskt gravid igjen :Heartred

Det var veldig trist å lese :( Min dypeste medfølelse :Heartred
Å nei! Så trist! Det høres ut som MA dessverre. Da kan hcg stige bittelitt før det begynner å synke igjen. God klem til deg og masse lykke til! Håper du får det raskt overstått og blir raskt gravid igjen :Heartred
Å nei, så trist å høre, Reana :( det er jo knuste drømmer selv om man er kort i svangerskapet. Håper du blir raskt gravid igjen :Heartred
Takk for gode ord ❤️ Det er akkurat sånn; knuste drømmer :( Er like trist for at vi ikke blir foreldre nå som at frøkna ikke blir storesøster :( Håper at det ikke er noe for komplisert så vi kan se fremover og begynne å prøve igjen snart.

Back
Topp