Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg? Får du time hos lege i dag? Jeg skal til lege nå for å ta HCG prøve forhåpentligvis. Har litt friskt blod og litt vondt. Så har ikke så god følelse..Klamrer meg fast i håpet om en uskyldig blødning. Har enda ikke kjent noen smerter eller ubehag, og har ikke hatt noe mer blødning enn den i går tidlig. Åå, vil så gjerne at dette skal gå fint!
Godt å høre erfaringer der det har gått braMed nr 3 så blødde jeg litt i uke 5 og i uke 7, sånn ca. Gikk bra Med nr 2 blødde jeg MYE fra uke 18 til uke 30. Gikk bra det også Krysser fingrene
Lykke tilHvordan går det med deg? Får du time hos lege i dag? Jeg skal til lege nå for å ta HCG prøve forhåpentligvis. Har litt friskt blod og litt vondt. Så har ikke så god følelse..
Det ser ut som at det har gått fint her Ingen tegn til noe mer blødning (var jo lite i utgangspunktet), og har ikke hatt noe vondt. Godt å høre slike historier når man blir reddMed nr 3 så blødde jeg litt i uke 5 og i uke 7, sånn ca. Gikk bra Med nr 2 blødde jeg MYE fra uke 18 til uke 30. Gikk bra det også Krysser fingrene
Beklager sent svar, dagen i dag har vært travel!Hvordan går det med deg? Får du time hos lege i dag? Jeg skal til lege nå for å ta HCG prøve forhåpentligvis. Har litt friskt blod og litt vondt. Så har ikke så god følelse..
Takk for omtanken Her har det gått bra, men var en skremmende opplevelse.Sender en klem til dere alle som opplever blødninger og er usikre nå Håper det går bra med alle!!
Godt å høre Takk for det. Det har avtatt her, så har fortsatt håp, men tatt HCG hos legen i dag og skal ta ny på onsdag så får vente å se.Beklager sent svar, dagen i dag har vært travel!
Med meg går det bra, jeg har vært på jobb i dag. Har ikke hatt tegn til noe mer blødning enn den pp lørdag og har ikke hatt smerter. Har vanlig utflod nå uten rester eller blod. Så for min del har det hele nok vært uskyldig, men skremmende.
Hvordan har det gått med deg? Sender deg mange klemmer, den uroen unner jeg ingen!
Du får bare prøve å ta det litt med ro frem til onsdagen. Håper det går fint for deg og lille i magenGodt å høre Takk for det. Det har avtatt her, så har fortsatt håp, men tatt HCG hos legen i dag og skal ta ny på onsdag så får vente å se.
TakkDu får bare prøve å ta det litt med ro frem til onsdagen. Håper det går fint for deg og lille i magen
Ny blødning i dag, etter to dager uten. Større blødning enn sist også Skal til legen kl 13..
Følte meg ganske trygg i går, var på jobb og tenkte ikke noe over det. Kvalmen er her fortsatt. Har en dårlig magefølelse
TakkLykke til
Ny blødning i dag, etter to dager uten. Større blødning enn sist også Skal til legen kl 13..
Følte meg ganske trygg i går, var på jobb og tenkte ikke noe over det. Kvalmen er her fortsatt. Har en dårlig magefølelse
Ååå lykke til
Takk dere Fikk målt hcg, men den må sendes med fly til Oslo og kom ikke med dagens sending så får vel ikke noe svar der med det første. Skal ta en ny måling på fredag.ånei! Tenker på deg i dag. Håper det går fint
Takk dere Fikk målt hcg, men den må sendes med fly til Oslo og kom ikke med dagens sending så får vel ikke noe svar der med det første. Skal ta en ny måling på fredag.
Vil ikke si at jeg har smerter, men har en del ubehag fra livmor. Legen var redd det hørtes ut som en sa
Takk dere Fikk målt hcg, men den må sendes med fly til Oslo og kom ikke med dagens sending så får vel ikke noe svar der med det første. Skal ta en ny måling på fredag.
Vil ikke si at jeg har smerter, men har en del ubehag fra livmor. Legen var redd det hørtes ut som en sa
Skulle akkurat til å skrive det sammedu kan logge inn på furstpasient.no med bankid. Da kan du se resultatet med en gang. Jeg tok HCG prøve i går kl 15 og da jeg logget meg på i 22tiden så var resultatet der. Men bor ikke så langt fra Oslo at det må sendes med fly. Men hvis resultatet blir ferdig utenom legekontorets åpningstid kan man se det der litt før ihvertfall.
Uff, jeg krysser fingrene for deg også!
du kan logge inn på furstpasient.no med bankid. Da kan du se resultatet med en gang. Jeg tok HCG prøve i går kl 15 og da jeg logget meg på i 22tiden så var resultatet der. Men bor ikke så langt fra Oslo at det må sendes med fly. Men hvis resultatet blir ferdig utenom legekontorets åpningstid kan man se det der litt før ihvertfall.
Skulle akkurat til å skrive det samme
Håper det går bra, Reana