Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så enig med deg!!Slutta å røyke samme dag som jeg fant ut at jeg var gravid. Var ikke vanskelig i det hele tatt. Ellers spiser jeg ikke så mye fy fy mat utenom spekeskinke, men den blir lagt på hylla nå
Ellers drikker jeg kaffe som vanlig faktisk. Vet at man ikke skal gjøre det, men har noen venninner som ikke brydde seg om dette og det kom ut noen store friske unger av det. Jeg tror at man må ha et normalt syn på mat, så klart man skal ikke spise alt og man må ha sunn fornuft, men om man så spiser litt spekeskinke eller drikker litt mer kaffe en dag tror jeg ikke det har så mye si (bare at man ikke overdriver)... Tror man blir reddere for ting om man skal analysere alt man stapper i munnen sin. Men det er så klart min mening![]()
Sitter med liten spire her i magen og har akkurat funnet denne gruppaDette er nummer to.
Må bare tilføye her at alle gravide får tilbud om å ta test for toksoplasmose som er i spekemat ol. Jeg fikk påvist at jeg var immun mot dette i forrige svangerskap. Er mange som har hatt det uten å vite det.
Så da kan man vel spise både fersk spekemat og biff som ikke er helt gjennomstekt?
Hei! Ble litt interessert og søkte på nettet og fant en link med gode svar
http://m.klikk.no/kvinneguiden/helse/article763852.ece
Kva med mozarella??![]()
Aspartam og lignende er skadelig for mams ogsåHusk at sukkerfrie produkter inneholder aspartam noe som er skadelig for både forsteret og små barn.. Jeg har helt slutta med lettbrus og tyggis, veldig mange tyggiser inneholder hormonforstyrrende stoff også så jeg holder meg langt unna tyggis ;s jeg høres kanskje helt hysterisk ut nå men jeg vil ikke spise/drikke noe jeg vet kan skade den lille.
Sent from my iPhone using BV Forum