Fy fy mat :D

Spekemat til kvelds her... Gulost på skiva var ikke like spennende ;-p
 
Jeg var mye flinkere i starten å holde meg unna diverse fy mat og sånn. Nå er ikke jeg en som er veldig glad i den maten som er på fy lista da, så slipper egentlig å tenke på det.

Men jeg savner veldig å kunne ta en kald cider med isbiter i denne varmen. Og trangen er størst når vi griller sammen med andre. Noen flere som savner alkohol? Jeg er ikke alkoholiker altså, bare glad i å ta en cider til grillmaten liksom.


Sent from my iPhone using BV Forum
Sniker fra oktober :)
Ja jeg gjør det! Spesielt i denne varmen.. Bare det å sitte ute sent om sommerkvelden med en smirnoff..alle i rundt meg gjør det så blir ikke bedre av den grunn :p og som du sier , når vi griller og de andre spretter den ene ølen etter den andre :p ikke alkoholiker jeg heller altså men merker det godt nå at jeg savner å være for meg selv i denne kroppen :) men er jo så absolutt verdt det da :D


Appen ❤️
 
Mamma og tante drakk rosevin til maten i går, hjelpes så godt den luktet!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg smeltet blåmuggost og ha de i salaten i går, nam. :) ellers har jeg holdt meg unna eller varmebehandlet salami etc. Vin har jeg smakt en halv slurk av i noen få tilfeller hvor det er servert en ny type vin jeg har vært nyskjerrig på. Bare for å teste smaken, aldri mer. Men oj hvor det lukter godt :) men på nyåret kan jeg nyte et glass igjen, går helt fint :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Jeg har kun holdt meg unna muggost, og kylling :p
Men da pga jeg ikke takler lukta av noen av de for tiden :p
Ellers så spiser jeg det jeg alltid har gjort :)
Medium stekt biff, spekemat, skalldyr +++ :)
Jeg hverken røyker eller drikker alkohol, så er ikke noe å putte bort :p
 
Sniiiker fra oktober :) jeg lagde bakt indrefilet til jeg fikk familiebesøk forrige helg. Stappppppa den full i blåmugg og brie, det var så godt!!! Biffen er biittlitt rosa, når jeg lager hjemme selv, spist to ganger. Spekeskinke på pizza var og stas :) og jeg er av typen som spiser gullsalami på skiva når pakken er nyåpnet. Og nyter en iskald clausthaler i blant :)

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Det hørtes både godt og ille ut :D
Jeg er skikkelig biffdame, men har aldri smakt med brie og blåmugg :)
Baguett med brie, bacon og ripsgele <3 mmmmm <3
 
Back
Topp