FruHåpefulls dagbok: Prøver litt til på nr. 2

Når er timen i morgen?
Rundt 10.30, men så er det sykehus, og vet ikke helt hva som skjer, til hvem jeg skal hvis det ikke er overlegen selv. Så skal man til sekretæren etterpå, og ja, det kan ta sin tid. 1 times reisetid hver vei også. Tror jo egentlig det har gått til helvete, det som skiller seg ut denne gangen fra forrige MA er at symptomene er her fortsatt. Skal prøve å jobbe i dag mellom hostingen, for i morgen kommer jeg nok ikke til å klare å jobbe stort, verken om det blir det ene eller det andre utfallet ...

Masse lykke til imorgen❤️:smiley-angelic001 Tenker så mye på deg❤️

Rundt 10.30, men så er det sykehus, og vet ikke helt hva som skjer, til hvem jeg skal hvis det ikke er overlegen selv. Så skal man til sekretæren etterpå, og ja, det kan ta sin tid. 1 times reisetid hver vei også. Tror jo egentlig det har gått til helvete, det som skiller seg ut denne gangen fra forrige MA er at symptomene er her fortsatt. Skal prøve å jobbe i dag mellom hostingen, for i morgen kommer jeg nok ikke til å klare å jobbe stort, verken om det blir det ene eller det andre utfallet ...
Jeg er sikker du får et positivt svar i morgen :love7 :smiley-angelic001

Det med symptomer er et godt tegn. Da jeg mistet merket jeg det ganske raskt etterpå at alle symptomer forsvant. Hadde flere styrtblødninger i dagene og uka før, men symptomene var uforandret inntil rett etter jeg faktisk mistet. Krysser fingrene for at spiren din holder seg godt fast og vokser. :Heartred

Det var visst bare svangerskapsoppfølging, så ingen ultralyd. Dermed må vi til en annen kl 14.40… Sukk.

Men alle prøvene etter utredningen var fin! Hvis dette er en missed abortion får jeg sykehustime for utskraping, så skal de analysere det.

Er såå spent for dere, er innom å sjekker hele tiden etter oppdatering! Krysser alt jeg kan❤️❤️

Spent på ultralyden ❤️ håper sånn for dere! Men godt at du uansett nå blir tatt vare på og slipper og gå å vente, skulle det ikke gå veien. Men jeg håper dere får positive nyheter ❤️❤️❤️

Lykke til :Heartred håper dere får svar i dag, så du slipper mer tid i limbo.

Tusen takk alle dere fine :Heartred I mitt hode er det jo toskede å innkalle til svangerskapskontrolø uten ultralyd :hilarious: fant en annen lege som var ledig 14.40, så slipper vi å vente mange dager på svar.

Tusen takk alle dere fine :Heartred I mitt hode er det jo toskede å innkalle til svangerskapskontrolø uten ultralyd :hilarious: fant en annen lege som var ledig 14.40, så slipper vi å vente mange dager på svar.
Enig! Spesielt når dere har en historikk og to inkonklusive ultralyder i dette svangerskapet.

Hvordan gikk det?❤️

Back
Topp