FruHåpefulls dagbok: Prøver litt til på nr. 2

Tusen takk til dere alle vakre menneskene her inne for tro og håp og heiarop! Dessverre var det ikke liv. Det er ganske tungt, men forventet. Nå får vi utskraping på sykehuset, så får vi se om det en vakker dag (snart) kan bli vår tur :Heartred

Det her var virkelig trist.. Nå ble jeg virkelig lei meg på deres vegne :sorry: sender deg en kjempe klem :Heartred

Tusen takk til dere alle vakre menneskene her inne for tro og håp og heiarop! Dessverre var det ikke liv. Det er ganske tungt, men forventet. Nå får vi utskraping på sykehuset, så får vi se om det en vakker dag (snart) kan bli vår tur :Heartred
Sender deg en kjempeklem :Heartred Det er blytungt selv om det er forventet! Håper du får god oppfølging videre :Heartred

Utrolig leit å høre, selv om dere forventet det :Heartred Bra at det i alle fall er hjelp å få på sykehuset nå til å avslutte prossessen, og at du slipper å gå og vente på at kroppen skal finne ut av det og ordne opp selv. Klemmer herfra også! :Heartpink

Å nei! Hadde så håp for deg! Men nå er det også godt at det er avklart. Ingen mer limbo og det er godt.

Å nei, kjære du... :sorry: ❤️ så utrolig lei meg på dine vegne, dette er så urettferdig. Håper de kan finne noen svar etter dette og at det veldig snart blir din tur :Heartred

Så grusomt, trist at det endte sånn. :Heartred Har lest at det går fortere å komme i syklus igjen ved utskraping, så håper du i det minste slipper å vente i ukesvis på at testen blir negativ.

Åneeei, hadde så HÅPET for deg og spiren:sad010Utrolig lei meg på deres vegne, skikkelig urettferdig er det:smiley-angry017Håper prosessen går så greit for seg som det kan❤️ Sender mange varme trøsteklemmer:smiley-angelic003:Heartred

Uff, så trist :( håper de får en god genetisk test på fosteranlegget og at dere kanskje kan få litt mer svar :Heartred

Ånei så utrolig trist å høre! Det var ikke dette jeg håpet på.
Tårene triller for deg, dere og lille Ord blir så fattige, sender dere gode tanker❤️

Tusen takk for all omtanke og kjærlighet, det gjør uendelig godt når livet er kjipt :Heartred

Vi får utskraping i morgen eller torsdag, så da blir det fort overstått. Det er godt å tenke på at det snart er over, og så kan vi prøve å legge dette bak oss og forhåpentlig komme i syklus og komme oss videre. Vi er litt i "koma", så det er litt sånn, vi har ikke bestemt oss helt for hva vi vil gjøre fremover. Om vi orker mer eller ei. Jeg kan nok ta et par nesestyvere til, men dette påvirker mannen også. Sannsynligvis kommer vi til å prøve ut året, akkurat i dag er det bare litt tungt selv om vi var forberedt.

Vi forstår jo at det å være 42+ har sitt å si, men vi blir jo gravide, og da er det så surt at det skal være MA for tredje gang. Attpåtil finner de ikke noe galt med verken han eller meg etter utredningen vi var gjennom. Er det bare eggene som er så dårlige og syke at det ikke klarer å bli et friskt barn? Det må da finnes ETT godt der inne? Vi har jo ei frisk og nydelig datter, så det har jo gått én gang før. Muligens er det noe immunologisk, muligens vil kroppen veldig mye, men det er ikke liv laga. Ingen tegn på abort, så godt det finnes hjelp til den biten.

Og jeg er uendelig glad for å slippe å gå i 3 uker til som de to andre gangene.

Åh nei... Sender deg masse klemmer og gode tanker. Det var ikke sånn det skulle gå. Håper du blir godt ivaretatt nå. Synes ikke de har lyttet nok til deg tidligere. :Heartred

Back
Topp