FruHåpefulls dagbok: Prøver litt til på nr. 2

OPPDATERING ETTER LANG SYKEHUSDAG:

Fått bekreftet at det ikke var hjerteslag (de fant embryo i dag). Skal tilbake på mandag for utskraping i narkose. Håper jeg ikke spontanaborterer før det, for jeg vil så gjerne at de skal analysere fosteranlegget i håp om å finne svar på hvorfor det har gått galt atter en gang.

Men inntil mandag skal jeg leve og fungere som normalt. Jeg møtte jo fastende i morges i håp om utskraping i dag jeg, den evige optimisten, men sykehuset har sitt regelverk ... Kunne uansett ikke vente for lenge pga. risikoen for å miste naturlig.

Hvis ikke analysen gir svar, har vi et par ting igjen å sjekke/prøve.
– Blodprøve for APS – finne om det kan oppstår blodpropp i embryo
– Immunologisk behandling som pågår over 3 mnd (legens forslag)

Utover det er det ikke mer å gjøre. Verken min mann eller jeg har funn på karyotyp-test som kan vise genetiske problemer som igjen kan føre til spontanaborter/trisomier/kromosonfeil osv.
All annen utredning har gitt NULL funn.

Fineste deg ❤️ så utrolig trist, det var jo ikke dette som skulle skje igjen. Ord blir fattige... Sender deg en god klem og tenker masse på deg hver dag nå. Helt grusom den prosessen du må gjennom. ❤️ :sorry: :Heartred :Heartred :Heartred

Håper virkelig de finner et svar og at de får analysert fosteranlegget. Høres bra ut at de skal gi immunologisk behandling og teste for APS. Spesielt det første. Det må jo være noen gode egg igjen, jeg har troa på at dette skal gå til slutt :love7:Heartred

Ser i dag på papirene for utredningen at vi allerede er testet for APS. Ser ut som vi er sjekket for lupus også? Kan det stemme?

Gjenstår vel ikke stort da ... Så kanskje har jeg bare veldig mange dårlige egg nå, og så er det summen av uflaks som trår til. Må antakelig ha spinalbedøvelse i morgen, for jeg er fortsatt forkjølet og hoster, og usikker på narkose da.

Fineste deg ❤️ så utrolig trist, det var jo ikke dette som skulle skje igjen. Ord blir fattige... Sender deg en god klem og tenker masse på deg hver dag nå. Helt grusom den prosessen du må gjennom. ❤️ :sorry: :Heartred :Heartred :Heartred

Håper virkelig de finner et svar og at de får analysert fosteranlegget. Høres bra ut at de skal gi immunologisk behandling og teste for APS. Spesielt det første. Det må jo være noen gode egg igjen, jeg har troa på at dette skal gå til slutt :love7:Heartred
Takk for gode ord og omtanke, kjære du :Heartred Merker at jeg veksler veldig mellom å bare vil bli ferdig, og å være litt trist og faktisk forvirret. Plutselig skal vi feire noen, og jeg kan ta et glass vin, og så føles det helt feil da jeg ikke helt har vært gjennom aborten ennå. Og så får jeg litt småpanikk når jeg tenker på at alt er i magen ennå, men at det er stille der. Jeg går bare og bærer på det. Men i morgen på denne tiden må det da være over.
Klem :Heartred

Lykke til i dag :Heartred

CD 1 - Utskraping i narkose

Tusen takk for omtanken, kjære dere! ❤️

Mye venting for en fastende kropp, men så var det plutselig overstått og alt har gått fint. Fikk narkose selv om jeg er litt forkjølet ennå, og det gikk fint. Venter på å få bli skrevet ut nå :)

Så godt å lese at det gikk fint ❤️❤️
Blødde minimalt også, så håper dagene som kommer fortsetter sånn. Nå venter jeg bare på mann og barn som må hente meg, ellers får jeg ikke komme hjem i dag :hilarious:

Så godt å høre det gikk bra, og at det er vel overstått❤️ Sender deg en stor klem❤️

Back
Topp