FruHåpefulls dagbok: Prøver litt til på nr. 2

Håper på at julemagien slår til med et julemirakel rundt julaften :binkybaby :love7✨️ Krysser alt jeg kan for deg❤️:smiley-angelic001

Nattesvette i natt også, men med mensen i gang og i rute, er det bare sykdom som skal bekjempes, og jeg er endelig bedre! Nå ser jeg frem mot en forhåpentlig rolig og koselig jul, forhåpentlig at vi finner tid og mulighet til aksjelegging, og så håper jeg på en ny, frisk start for 2026. Det kommer ikke mer herfra før på nyåret, så pauser litt, men vil titte innom og se hvordan det går med dere andre fine damene her inne :Heartred

Lykke til, til alle sammen, og god jul og godt nytt år når den tid kommer :Heartred Det er godt med dette fristedet hvor vi kan heie på hverandre, gi støtte og omtanke i de sårbare situasjonene vi står i:Heartred Tusen takk:Heartred

Nattesvette i natt også, men med mensen i gang og i rute, er det bare sykdom som skal bekjempes, og jeg er endelig bedre! Nå ser jeg frem mot en forhåpentlig rolig og koselig jul, forhåpentlig at vi finner tid og mulighet til aksjelegging, og så håper jeg på en ny, frisk start for 2026. Det kommer ikke mer herfra før på nyåret, så pauser litt, men vil titte innom og se hvordan det går med dere andre fine damene her inne :Heartred

Lykke til, til alle sammen, og god jul og godt nytt år når den tid kommer :Heartred Det er godt med dette fristedet hvor vi kan heie på hverandre, gi støtte og omtanke i de sårbare situasjonene vi står i:Heartred Tusen takk:Heartred
God jul og godt nyttår til deg og dine! Satser på at 2026 blir ditt år :Heartred

God jul og godt nyttår til deg og dine, kose dere masse sammen i julen :smiley-angelic003:Heartred

Godt nytt år! :Heartred

Dette året blir et veiskille - for enten får vi et barn, eller så blir prøvingen lagt på hylla for godt. Hvor i året det skillet går, vet jeg ikke ennå, men ved årets slutt vil vi uansett ikke lenger være i en prøveboble. Og er jeg ikke gravid (vellykket) innen det, får vi begynne å selge unna alt utstyret.

De siste månedene har vært veldig preget av sykdom, og jeg er småsyk igjen nå - etter 2 friske uke i jula! Men jeg er et sted mellom 6 og 11 dpo i dag, og har ymse symptomer, samtidig som jeg vet at det kan oppleves likt å være gravid som å bare være i dpo-land.

Blåser masse babystøv på alle dere som lengter her inne, og håper 2026 blir nettopp DITT år :Heartred

Dette året blir et veiskille - for enten får vi et barn, eller så blir prøvingen lagt på hylla for godt. Hvor i året det skillet går, vet jeg ikke ennå, men ved årets slutt vil vi uansett ikke lenger være i en prøveboble. Og er jeg ikke gravid (vellykket) innen det, får vi begynne å selge unna alt utstyret.

De siste månedene har vært veldig preget av sykdom, og jeg er småsyk igjen nå - etter 2 friske uke i jula! Men jeg er et sted mellom 6 og 11 dpo i dag, og har ymse symptomer, samtidig som jeg vet at det kan oppleves likt å være gravid som å bare være i dpo-land.

Blåser masse babystøv på alle dere som lengter her inne, og håper 2026 blir nettopp DITT år :Heartred
Håper dette blir deres år og at du snart blir gravid :smiley-angelic001 :smiley-angelic001 Blir siste året for oss og som prøvere

Håper virkelig at det kommer en terminspire deres vei og at 2026 blir året! Krysser alt som krysses kan. Masse, masse lykke til :Heartred

Heier på dere i 2026 :hello2 :Heartred

Håper inderlig dere lykkes dette året! Krysser fingrene. :Heartred

Håper dette blir deres år og at du snart blir gravid :smiley-angelic001 :smiley-angelic001 Blir siste året for oss og som prøvere
Håper virkelig at det kommer en terminspire deres vei og at 2026 blir året! Krysser alt som krysses kan. Masse, masse lykke til :Heartred
Heier på dere i 2026 :hello2 :Heartred
Håper 2026 er året hvor terminspiren sitter❤️❤️
Håper så inderlig for dere at i år hvor terminspire sitter ❤️.
Jeg skal i hvertfall krysse alt jeg kan for dere og ønsker dere masse masse lykke til.
Fingers crossed :Heartred:Heartred Måtte 2026 bli deres år:Heartred
Håper inderlig dere lykkes dette året! Krysser fingrene. :Heartred
Tusen takk, dere er så fine :Heartred :Heartred :Heartred Vi håper litt til :Heartred Svei av en negativ test i går, i fall jeg skulle være 12 dpo. Sannsynligvis stemmer det at EL kom nesten en uke senere pga symptomer som forsvant, og så kom igjen. I så fall tester jeg om ca 4 dager, eller til helgen om ikke TR dukker opp.

10 dpo?

Har en test igjen, en vanlig digital, derfor kommer jeg ikke til å ta den før på torsdag. Forventer at den også er negativ, men mensen har foreløpig ikke kommet, som da sannsynligvis betyr at egget ikke slapp før 5(?) dager senere enn jeg først trodde. Symptomene på EL kom og vi la inn aksjer, neste dag var de borte, jeg følte meg lett i kroppen. Så gikk det noen dager, og så kom det nye symptomer. Så det er denne siste jeg nå skal teste for. Er den negativ, er det ingenting, og mensen kommer til/i helgen.

Back
Topp