Oi - det er tidlig ja!Ja det er ganske sprøtt. Testet jo positivt med datter 10 dpo. 11+0 ble jeg satt frem til 12+0, som betydde en positiv test «egentlig» 3 dpohvordan går det med deg?
![]()
Går veldig fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi - det er tidlig ja!Ja det er ganske sprøtt. Testet jo positivt med datter 10 dpo. 11+0 ble jeg satt frem til 12+0, som betydde en positiv test «egentlig» 3 dpohvordan går det med deg?
![]()
FantastiskOi - det er tidlig ja!
Går veldig fintFøler meg tryggere på at dette går bra nå. I helga forteller vi alle, og om 2 uker får vi vite kjønn.
Så glad på dine (og deres) vegne 
Håper du får positiv test om noen dager! Selv om jeg skjønner godt at du tenker det ikke gikk.Ca 10 dpo og negativ tidligtest. Anser denne pp som over med det. Litt kjedelig, men tror egentlig ikke vi får til å gro en frisk baby igjen. Får gi det noen få måneder til, og så si oss fornøyde. Fyller 43 nå denne mnd også.
Syntes du fortjener bare det beste kjære du. Nå har jeg kjent deg en stund og heier hver dag på deg. Ingen fortjener det mer enn du. Godt med støttende mannJeg er så takknemlig for at jeg har en mann jeg kan snakke åpent med. Og senest i går spurte han om når det skulle bli aksjelegging, og vi går all inn denne pp-en. Jeg har begynt å få symptomer på at EL er underveis, og tipper det skjer rundt søndag/mandag. Jeg vet at han synes det hadde vært veldig koselig med en liten en til, og jeg synes jo det også.
Samtidig vet vi begge at toget snart har gått. Hva er oddsene for å lykkes når du er 43 med vår historie med 9 tap bak oss? På den annen side er det synd å si at det er noe vi har blitt vant til og tar aldri noen gleder på forskudd. Akkurat nå er jeg mer usikker på om jeg i det hele tatt blir gravid igjen. Mensen og kroppen har forandret seg så mye, bare fra siste abort. Jeg lurer på å begynne å tempe igjen. Men liker ikke det "stresset" all den planleggingen medfører. Det er stressende nok å være i ei boble med prøving fortsatt.

TakkSyntes du fortjener bare det beste kjære du. Nå har jeg kjent deg en stund og heier hver dag på deg. Ingen fortjener det mer enn du. Godt med støttende mann![]()

Jeg håper for dere frem til dere evnt skulle sette strekJeg er så takknemlig for at jeg har en mann jeg kan snakke åpent med. Og senest i går spurte han om når det skulle bli aksjelegging, og vi går all inn denne pp-en. Jeg har begynt å få symptomer på at EL er underveis, og tipper det skjer rundt søndag/mandag. Jeg vet at han synes det hadde vært veldig koselig med en liten en til, og jeg synes jo det også.
Samtidig vet vi begge at toget snart har gått. Hva er oddsene for å lykkes når du er 43 med vår historie med 9 tap bak oss? På den annen side er det synd å si at det er noe vi har blitt vant til og tar aldri noen gleder på forskudd. Akkurat nå er jeg mer usikker på om jeg i det hele tatt blir gravid igjen. Mensen og kroppen har forandret seg så mye, bare fra siste abort. Jeg lurer på å begynne å tempe igjen. Men liker ikke det "stresset" all den planleggingen medfører. Det er stressende nok å være i ei boble med prøving fortsatt.
Du er godJeg håper for dere frem til dere evnt skulle sette strek![]()
Spent på denne runden, fikk ikke lagt aksjer i går ... Går på femte runde med forkjølelse denne høsten, og 3-åringen hostet og gråt og ville ha mamma, og jeg er tett og vondt i halsen, så da var det bare å legge seg i stedet for ....
Uff, mye sykdom for tidenDu er godSpent på denne runden, fikk ikke lagt aksjer i går ... Går på femte runde med forkjølelse denne høsten, og 3-åringen hostet og gråt og ville ha mamma, og jeg er tett og vondt i halsen, så da var det bare å legge seg i stedet for ....
![]()

Riktig god bedringDu er godSpent på denne runden, fikk ikke lagt aksjer i går ... Går på femte runde med forkjølelse denne høsten, og 3-åringen hostet og gråt og ville ha mamma, og jeg er tett og vondt i halsen, så da var det bare å legge seg i stedet for ....
![]()
Er syke vi også
Ja, det har vært så voldsomt denne høsten ...Uff, mye sykdom for tiden![]()
Takk, god bedring til dere ogsåRiktig god bedringEr syke vi også
![]()

Men det er klart: Blir jo ikke lei meg om det skulle klaffe. Problemet mitt er jo å tro på at det kan bli baby. Jeg tror egentlig ikke at vi får oppleve det igjen, og det har roet meg veldig ned. Er jo veldig tilfreds med livet som det er 
Er du der at du har forsont deg med det el. er det sårt? Her sier mannen at han også er innforstått med at det ikke blir fler, senest for 10 min siden, samtidig holder jeg litt liv i håpet fordi jeg vet at særlig han hadde syntes det var koselig med en til. Men vi har vært gjennom mange tap, så vi er jo begge realistiskeInnom og heier på deg
Er også 43, og samboer har satt punktum hos oss. Jeg drømmer ennå om en aller siste baby, men jeg tror ikke kroppen er med lenger, syklusene etter endt amming med 22-babyen er helt på bærtur![]()
Tusen takk forresten, du er godInnom og heier på deg
Er også 43, og samboer har satt punktum hos oss. Jeg drømmer ennå om en aller siste baby, men jeg tror ikke kroppen er med lenger, syklusene etter endt amming med 22-babyen er helt på bærtur![]()

Jeg sørger ennå, kanskje jeg alltid kommer til å være litt trist for at Minstebabyen ikke har noen nær seg i alder. de store er 8, 9, 11 og 13 år eldre. (2 bonusbarn)Er du der at du har forsont deg med det el. er det sårt? Her sier mannen at han også er innforstått med at det ikke blir fler, senest for 10 min siden, samtidig holder jeg litt liv i håpet fordi jeg vet at særlig han hadde syntes det var koselig med en til. Men vi har vært gjennom mange tap, så vi er jo begge realistiske

Jeg har lenge fryktet at all prøvingen skulle tære på forholdet, og det gjør jo det på sitt vis. Men i nattmorges fikk jeg bevist via handling at han elsker meg. Jeg har sånn hoste siden jeg er syk, så siden han måtte tidlig opp på jobb, la han seg i første etasje. Jeg sov da med datter, som ikke våknet at hosten min, men jeg sov greit til ca halv 5. Da begynte det, og litt før 5 hører jeg at han står opp, litt etter kommer han inn til meg med en kopp te, verken sinna eller noe, bare det. Drikk te, det lindrerJeg sørger ennå, kanskje jeg alltid kommer til å være litt trist for at Minstebabyen ikke har noen nær seg i alder. de store er 8, 9, 11 og 13 år eldre. (2 bonusbarn)
Jeg er superheldig som har fått 3 barn ut av de 6 gangene jeg har vært gravid <3
Mange andre har en langt dårligere statistikk enn meg.
Forholdet mellom meg og samboer er ikke det det pleide være heller lenger
Det er fortsatt koselig å titte inn her noen ganger og juble litt når det klaffer for andre
![]()
Det er de små tingene, den omsorgen, som vi holder fast på, og å gi hverandre litt rom. Vi har vært sammen i snart 20 år, så det er jo en stund.