FruHåpefulls dagbok: Prøver litt til på nr. 2

Fikk plutselig el-symptomer i helga, så da ble det aksjelegging. Så får vi se om vi får til mer til uka mellom reiser. Skal bare føle på kroppen og så finner vi ut av det så vi iaf har en reell sjanse denne pp'en. Det har vært lite prøving de siste månedene, og det er jo synd. Samtidig som jeg vet innerst inne at jeg har hatt godt av å slippe så mye berg- og dalbane.

Sannsynlig 1 dpo i morgen :D

Det blir rart å teste for graviditet om 10-14 dager. En stund siden jeg gjorde det sist!

Ca 3 dpo og har så ofte murringer. Veldig merkelig og ikke normalt for meg. Kan ha murringer fra 10 dpo, men ikke allerede nå. Mulig det kommer av eggløsningen. Den er ganske så tydelig når det skjer for å si det sånn …

Fører opp for å ha oversikt selv; Sterke menskramper. Må puste meg gjennom dem. Sist jeg hadde disse foruten ved abort, var da jeg var 6 uker på vei med datter. Har murringer innimellom, men dette er bare rart. Høyre side. Hadde sånne her smerter etter prevensjonsslutt uten at det var graviditet. Håper jeg ikke er tilbake der nå …

Ååååh, håper for deg :chicken: :smiley-angelic001

:confused004 Har lett blant smileyene her inne, og ikke funnet en eneste som tilsvarer SNEGLEFART. For det er sånn dpo-følelsen er. Alt går så innmari sakte :hilarious: Imens er det i det minste nok å gjøre for å få tiden frem til testing til å gå: smiley-chores003:smiley-chores004:smiley-chores007:smiley-chores020

Ca 7 dpo og har murringer innimellom, men har hatt det de siste par syklusene i dpo-land, og da har vi jo ikke fått prøvd ... Så tenker vel egentlig at det ikke er noe nå heller.

Bestilte graviditetstester på Amazon tidlig digital, og så presterer de å sende tidlig vanlig. Fader så ergerlig. Sendte de faktisk i retur, for disse strektestene fra Clearblue har jeg erfart at ikke er til å stole på. Orker ikke å synse heller når jeg skal ha en tidligtest. Så da får jeg bare gå på et apotek her da (igjen) :shy::shifty:

Ca 7 dpo og har murringer innimellom, men har hatt det de siste par syklusene i dpo-land, og da har vi jo ikke fått prøvd ... Så tenker vel egentlig at det ikke er noe nå heller.

Bestilte graviditetstester på Amazon tidlig digital, og så presterer de å sende tidlig vanlig. Fader så ergerlig. Sendte de faktisk i retur, for disse strektestene fra Clearblue har jeg erfart at ikke er til å stole på. Orker ikke å synse heller når jeg skal ha en tidligtest. Så da får jeg bare gå på et apotek her da (igjen) :shy::shifty:
Heier på en positiv overraskelse :Heartred

Skal du teste i morgen? Eller venter du noen dager til? Håper på graviditet nå :)
Vil være kun 8 dpo i morgen, så aldri fått positiv så tidlig. Blir å teste på søndag morgen :happy::nailbiting:

Mannen skal kjøpe tester i dag :nailbiting: Meget mulig det ryker en test i dag. Regnet på det og 8 dpo er sånn ca. Antar fra 8-10 dpo. Så … Klør litt i nysgjerrigheten av div. grunner :hilarious:

Det skjønner jeg så godt! Etter at termin ble flyttet, innså jeg at min første positive test var 7dpo denne gangen!
Ja det er ganske sprøtt. Testet jo positivt med datter 10 dpo. 11+0 ble jeg satt frem til 12+0, som betydde en positiv test «egentlig» 3 dpo :oops: hvordan går det med deg? :Heartred

8 dpo og tidligtesten var negativ. Kunne ha ventet til søndag, men hadde lyst å unne meg et glass vin i kveld, så da gjør jeg det med god samvittighet. For ja, jeg drikker litt vin i dpo-land når jeg føler for det. Med 7 år i denne bobla, orker jeg faktisk ikke å legge så store føringer annet enn at jeg tar folat osv.

8 dpo og tidligtesten var negativ. Kunne ha ventet til søndag, men hadde lyst å unne meg et glass vin i kveld, så da gjør jeg det med god samvittighet. For ja, jeg drikker litt vin i dpo-land når jeg føler for det. Med 7 år i denne bobla, orker jeg faktisk ikke å legge så store føringer annet enn at jeg tar folat osv.
Jeg har alltid drukket i dpo land. Blir alt for kjipt å være i prøve-boblen hvis man skal leve som gravid halvparten av måneden. Og cellene er uansett ikke koblet på blodbanen enda når man har negativ test. Nyt vin, myk ost og spekemat med god samvittighet!

Back
Topp