TMI
Må bare ventilere, vet at det ikke finnes noen som kan gi svar eller noe, jeg bare ... blir så lei. Var på do og oppdaget at jeg hadde litt lysebrun utflod. Helt sånn lys-lys og blank også. Jeg spottet på dette viset med datter, men da fikk jeg jo se hjerteslag tidlig og betrygget meg med at det kom av lutinusen jeg stakk inn i skjeden. Nå tar jeg progesteron oralt, og har jo spottet brunt før, men så er det liksom på'n igjen, nøyaktig ei uke siden sist. Hadde 3-4 sånne episoder med datter, er vel bare at jeg ikke tør håpe på at det skal gå nå, og at hvis det er sånn det skal fortsette, vil jeg bare bli ferdig med det. Jeg tenkte og ba om det sist helg – men så vokste jo alt med ei uke. Dette limbo-landet er helt forferdelig. Hodet er fullstendig kokt og jeg er et følelsesmessig vrak. Å sette på en serie, uansett sjanger – jeg griner. I går så jeg på en serie der et barn døde og jeg satt i sofaen og hulket for meg selv. Helt forferdelig å se det, og jeg merker tårene bare jeg skriver dette nå. Tror jeg er litt ødelagt.