FruHåpefulls dagbok: Prøver litt til på nr. 2

TMI

Må bare ventilere, vet at det ikke finnes noen som kan gi svar eller noe, jeg bare ... blir så lei. Var på do og oppdaget at jeg hadde litt lysebrun utflod. Helt sånn lys-lys og blank også. Jeg spottet på dette viset med datter, men da fikk jeg jo se hjerteslag tidlig og betrygget meg med at det kom av lutinusen jeg stakk inn i skjeden. Nå tar jeg progesteron oralt, og har jo spottet brunt før, men så er det liksom på'n igjen, nøyaktig ei uke siden sist. Hadde 3-4 sånne episoder med datter, er vel bare at jeg ikke tør håpe på at det skal gå nå, og at hvis det er sånn det skal fortsette, vil jeg bare bli ferdig med det. Jeg tenkte og ba om det sist helg – men så vokste jo alt med ei uke. Dette limbo-landet er helt forferdelig. Hodet er fullstendig kokt og jeg er et følelsesmessig vrak. Å sette på en serie, uansett sjanger – jeg griner. I går så jeg på en serie der et barn døde og jeg satt i sofaen og hulket for meg selv. Helt forferdelig å se det, og jeg merker tårene bare jeg skriver dette nå. Tror jeg er litt ødelagt.
Limboland er tortur... får så vondt av deg, sender en stoooor styrkeklem din vei ❤️❤️❤️ håper virkelig at du får et mer endelig svar på neste ul ❤️

Fælt å bli gående så lenge i limboland, ordentlig tøft å ikke vite ståa, rett og slett:confused::Heartred Jeg føler virkelig med deg, kjære du❤️

Limboland er tortur... får så vondt av deg, sender en stoooor styrkeklem din vei ❤️❤️❤️ håper virkelig at du får et mer endelig svar på neste ul ❤️
Takk for styrkeklem :Heartred Enten klamrer vi oss med videre eller så blir det abort. Jeg håper bare at jeg får hjelp hvis det blir abort. For orker ikke å gå og vente på å miste naturlig. Måtte det med de to andre MA, og da skjedde det ikke før mellom 11+4 og 11+6, så det er lenge å pines i dette. Angrer nesten litt på at jeg ikke ventet lenger med ultralyd, men jeg ville så gjerne vite. Det verste er jo å få et utydelig svar, og det er så typisk at det skjer.
Fælt å bli gående så lenge i limboland, ordentlig tøft å ikke vite ståa, rett og slett:confused::Heartred Jeg føler virkelig med deg, kjære du❤️
Takk for omtanken :Heartred Det er god trøst i all støtten her inne:Heartred

Det er så tungt å være i limbo-land.. heier sånn på spiren din, dette må gå❤️

Det du opplever nå er virkelig tortur. Når man ikke vet om man skal sørge eller håpe. Det er ikke rart du har det tøfft. Nesten lettere når man har en spontanabort hvor man vet hva man skal forholde seg til. Vær god med deg selv :Heartred

Det du opplever nå er virkelig tortur. Når man ikke vet om man skal sørge eller håpe. Det er ikke rart du har det tøfft. Nesten lettere når man har en spontanabort hvor man vet hva man skal forholde seg til. Vær god med deg selv :Heartred
Takk, det er helt sant ❤️ Går det ikke veien, så får jeg i det minste svaret snart.

Ble så glad da jeg så du var gravid, men huff hva du går igjennom nå, hjertet brister for deg. Sånn uvisshet er noe av det verste som finnes. Jeg håper voldsomt på at du får gode og oppklarende nyheter om noen dager:smiley-angelic001
Sender deg klem og gode tanker❤️

Ble så glad da jeg så du var gravid, men huff hva du går igjennom nå, hjertet brister for deg. Sånn uvisshet er noe av det verste som finnes. Jeg håper voldsomt på at du får gode og oppklarende nyheter om noen dager:smiley-angelic001
Sender deg klem og gode tanker❤️
Takk for omtanken, kjære deg :Heartred Blir så fort at alt av stort og smått som skjer overtolkes, og det ene øyeblikket lyser håpet og i det neste dras man ned i kjelleren. Etter natt 2 med feber og hoste er jeg nå overbevist om at kroppen har valgt bort graviditeten. Men så sier en stemme at jeg alltid har lite symptoner før jeg står opp og begynner dagen.

Takk for omtanken, kjære deg :Heartred Blir så fort at alt av stort og smått som skjer overtolkes, og det ene øyeblikket lyser håpet og i det neste dras man ned i kjelleren. Etter natt 2 med feber og hoste er jeg nå overbevist om at kroppen har valgt bort graviditeten. Men så sier en stemme at jeg alltid har lite symptoner før jeg står opp og begynner dagen.
Huff ja, kjenner meg igjen i den berg og dal-banen.
Men feber og hoste skal vel egentlig ikke være noeproblem for lille i magen? Så lenge det ikke er forferdelig høy temp. Opplevd feber og graviditet selv og det gikk fint❤️ Det håper vi det gjør for lille skatten din også :love017
Ja det er noe med å være uthvilt som gjør symptomer lettere.

Huff ja, kjenner meg igjen i den berg og dal-banen.
Men feber og hoste skal vel egentlig ikke være noeproblem for lille i magen? Så lenge det ikke er forferdelig høy temp. Opplevd feber og graviditet selv og det gikk fint❤️ Det håper vi det gjør for lille skatten din også :love017
Ja det er noe med å være uthvilt som gjør symptomer lettere.
Nei skal jo ikke det. Var syk med datter også. Jeg er bare så lite optimistisk :smiley-ashamed008

8+6/7+1

Våknet til febersvette og hoste og null symptomer. Tenkte på at nå var det en stund siden jeg hadde kjent det i livmor, men kanskje jeg hoster så mye at det ikke merkes :hungover:

I går hadde jeg null matlyst så lagde sen middag. Resultatet ble kvalme og at jeg ikke klarte å spise stort. Fått i meg en appelsin til nå, og da jeg omsider sto opp kom det både murring og verk i puppene. Nettopp nå gjorde de skikkelig vondt. Det stikker og iler og verker til innimellom.

Mann og barn kommer endelig hjem i dag og jeg har lovet dem innbakt/gratinert taco, så da måtte jeg tusle på søndagsåpen butikk. Da jeg var nesten ferdig og lette etter chilli kjente jeg at jeg ville besvime. Alt snurret og du vet den følelsen i kroppen når det er i ferd med å skje? Jeg klarer å stå i ro ved en fruktdisk og holde meg for ikke å måtte gå i gulvet. Står der til det går over. Kombinasjon av sykdom og graviditet og handling ble visst for meget :hilarious: Var godt å komme seg ut i frisk luft, da gikk alt så meget bedre.

Ps: Ikke mer lysebrun utflod. Må visst bare venne meg til at det kommer innimellom.

Nydelig å få min kjære hjem, og datter var SÅ glad :Heartred :love7

Merker at jeg reagerer på visse lukter, og ved ett tilfelle i dag brekte jeg meg flere ganger, så det ... :confused005

Så godt få hjem datter :love7 Hun er så nydelig! Håper du har fin dag, hatt dåp i dag vi. Så har jeg god følelse for neste ultralyd timen din:love017

Tenker ikke kroppen velger bort spire pga sykdom, har hver gang blitt syk i starten av graviditeten - immunforsvaret mitt har gått helt i bånn. Håper veldig for deg :Heartred

9+0/7+2

Helt i ørske etter hostenatt. Helt kjørt i musklene også. Ikke hatt sånn hoste på mange år.

Kroppeb er definitivt fortsatt gravid. Reagerer på visse lukter, og da kommer oppkast i halsen omtrent. Merker det godt på puppene, og så er jeg støl i livmoren, men tipper det har mest med hosten å gjøre :dead: Må nok bli munnbind på sykehuset i morn.

9+0/7+2

Helt i ørske etter hostenatt. Helt kjørt i musklene også. Ikke hatt sånn hoste på mange år.

Kroppeb er definitivt fortsatt gravid. Reagerer på visse lukter, og da kommer oppkast i halsen omtrent. Merker det godt på puppene, og så er jeg støl i livmoren, men tipper det har mest med hosten å gjøre :dead: Må nok bli munnbind på sykehuset i morn.
Når er timen i morgen?

Back
Topp