Rimelig kraftige murringer, hadde på kvelden i går også. Med datter hadde jeg tak til nesten fast klokkeslett
Ikke så vonde disse som de var da, men nå har da livmoren værr tøyd før.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde hcg på 107 da jeg var 16dpo og 388 19 dpo. Hun er straks 6 mnd! Krysser fingrene for at du får en god økning på neste test!Ååå takkTrenger å høre sånt, og at det ble vellykket med 179 17 dpo
Jeg holder i håpet.
Så godt å høre, takk for at du forteller meg det. Er så betryggende og godt med sånne solskinnshistorierJeg hadde hcg på 107 da jeg var 16dpo og 388 19 dpo. Hun er straks 6 mnd! Krysser fingrene for at du får en god økning på neste test!
Tusen takkØnsker deg lykke til! Jeg hadde både mye murring/magesmerter (og blødninger til og med!) i siste svangerskap, men nå ligger resultatet på 1 måned rett ved siden av meg i sofaen.![]()
Så forståelig. Og frustrerende når man ikke kan gjøre noe annet enn å vente.Så gikk rullegardina ned. Kollapset i gråt. Jeg er så forbanna redd.
Leste i innledningen på dagboka før første graviditet etter datter kom. At jeg ikke visste om jeg hadde styrke til å oppleve en ny MA. Det gjorde jeg på sommeren det året. Sa til alle at det gikk bra. Jeg kan bli ganske følelseskald når jeg står i et traume. Men det ligger mye i meg. Jeg har valgt å fortsette hos psykologen etter utredningen. Jeg tror det kan hjelpe.
Det er vel en del hormoner med i bildet nå, men jeg er så redd for en ny MA. Jeg er kontrollmenneske, og dette er utenfor min kontroll, og da bare freaker jeg ut.
Forstår deg så godt, dette er tøftSå gikk rullegardina ned. Kollapset i gråt. Jeg er så forbanna redd.
Leste i innledningen på dagboka før første graviditet etter datter kom. At jeg ikke visste om jeg hadde styrke til å oppleve en ny MA. Det gjorde jeg på sommeren det året. Sa til alle at det gikk bra. Jeg kan bli ganske følelseskald når jeg står i et traume. Men det ligger mye i meg. Jeg har valgt å fortsette hos psykologen etter utredningen. Jeg tror det kan hjelpe.
Det er vel en del hormoner med i bildet nå, men jeg er så redd for en ny MA. Jeg er kontrollmenneske, og dette er utenfor min kontroll, og da bare freaker jeg ut.
Huff, det er tøft å ha det sånn. Håper du får god hjelp.Så gikk rullegardina ned. Kollapset i gråt. Jeg er så forbanna redd.
Det tenker jeg er en helt naturlig reaksjonSå gikk rullegardina ned. Kollapset i gråt. Jeg er så forbanna redd.
Det er jo en helt tydelig økning! Og godt innafor normalverdiene ifølge babyverden!Der kom svaret:
16 dpo: 241
18 dpo: 451
Mangler 30 på dobling. Er dette greit? Aldri målt hcg før og håper at det bare skal sånn ca-dobles. Har sånn vanvittig hjertebank nå!
Der kom svaret:
Mangler 30 på dobling. Er dette greit? Aldri målt hcg før og håper at det bare skal sånn ca-dobles. Har sånn vanvittig hjertebank nå!
Dette er helt fint! Det skal ca dobles så det er absolutt helt innafor og ikke noe du trenger å stresse overDer kom svaret:
NydeligDer kom svaret:
Det er jo en helt tydelig økning! Og godt innafor normalverdiene ifølge babyverden!
Vil tro det er en god økning?Jeg har gjerne en høy hcg-stigning i førsten av mine svangerskap, da jeg var 18dpo(med 2023-barnet) hadde jeg 1200 i hcg, 20dpo hadde jeg 2000( etter 1200 tar dobling gjerne 3 døgn).
Dette er helt fint! Det skal ca dobles så det er absolutt helt innafor og ikke noe du trenger å stresse over![]()
Tusen, tusen takkNydelig![]()