Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yey der var den på plassSå fin banner du har i navnet ditt![]()
![]()
![]()
Håper så sinnsykt sterkt for degFra rundt 14-tiden i dag har jeg vært periodevis kvalmMeeen så er jeg jo lykkelig over alle sånne ting nå
Om det nå blir baby eller ikke, har jeg en sterk følelse av at det er et jentefrø i magen. Kinesisk fødselskart sier også det. Det stemte på datter, selv om jeg vet sånt ikke er å stole på![]()
Tusen takk, fine duHåper så sinnsykt sterkt for deg![]()
Prøvd med vegetartaco med bønner for eksempel?Mannen lager taco, og jeg sitter i overetasjen (åpen leilighet) og kjenner på lukta at han steker kjøttet. Det er en så innmari kjøttlukt og jeg klarer ikke å konsentrere meg om det jeg gjør, for det lukter så innmari. Litt pussig i grunnen, for med datter kom det også etter hvert fra uke 6 da kvalmen meldte seg. Jeg kunne ikke spise kjøtt, orket ikke stekelukta av kjøtt. Det eneste jeg klarte å SPISE var taco, for da var kjøttet krydret. Levde på fisk en stund, for å si det sånn.
Nei, men takk for tips! Liker mye vegetarisk mat, så det var en god idéPrøvd med vegetartaco med bønner for eksempel?
Kjenner meg igjen i dette. Brekker meg lett av kjøtt og blir dårlig av luktenMannen lager taco, og jeg sitter i overetasjen (åpen leilighet) og kjenner på lukta at han steker kjøttet. Det er en så innmari kjøttlukt og jeg klarer ikke å konsentrere meg om det jeg gjør, for det lukter så innmari. Litt pussig i grunnen, for med datter kom det også etter hvert fra uke 6 da kvalmen meldte seg. Jeg kunne ikke spise kjøtt, orket ikke stekelukta av kjøtt. Det eneste jeg klarte å SPISE var taco, for da var kjøttet krydret. Levde på fisk en stund, for å si det sånn.
Vi blir kanskje fiskespisere og vegetarianere noen månederKjenner meg igjen i dette. Brekker meg lett av kjøtt og blir dårlig av luktenslik var det i de 2 andre graviditetene også. (Kjenner det vokser i munnen bare jeg skriver det
)
Jeg liker ikke fisk og mannen hadde klikka hvis jeg ble veggisVi blir kanskje fiskespisere og vegetarianere noen måneder![]()
Har fått det omvendte hver gang.Fra rundt 14-tiden i dag har jeg vært periodevis kvalmMeeen så er jeg jo lykkelig over alle sånne ting nå
Om det nå blir baby eller ikke, har jeg en sterk følelse av at det er et jentefrø i magen. Kinesisk fødselskart sier også det. Det stemte på datter, selv om jeg vet sånt ikke er å stole på![]()
hehe forundrer meg ikke om det er en gutt allikevel, siden jeg føler på jenteHar fått det omvendte hver gang.Spent på hva du bærer på!
Jeg var også sikker på at førstemann var gutt da det kun er gutter på samboers side, men jaggu var det jente. Så var jeg sikker på at neste var jente da jeg syntes formen min var ganske lik som da jeg gikk med frøkna, men jaggu kom det gutt dahehe forundrer meg ikke om det er en gutt allikevel, siden jeg føler på jenteVar så sikker på at datter var gutt siden det er bare gutter i mannens slekt. Har du 2 gutter og ei jente, eller?
Haha skjebnen vil liksom vise at det er den som bestemmerJeg var også sikker på at førstemann var gutt da det kun er gutter på samboers side, men jaggu var det jente. Så var jeg sikker på at neste var jente da jeg syntes formen min var ganske lik som da jeg gikk med frøkna, men jaggu kom det gutt da![]()
Vi får se! Like spennende hver gang.hehe forundrer meg ikke om det er en gutt allikevel, siden jeg føler på jenteVar så sikker på at datter var gutt siden det er bare gutter i mannens slekt. Har du 2 gutter og ei jente, eller?
Dette SKAL gå veienHaha skjebnen vil liksom vise at det er den som bestemmerNeida, så kanskje er det en gutt allikevel her også, hvis dette går veien, da.