Testet i går, fikk igjen positiv digital, men har bare 2 digitale igjen, så håper jeg klarer å vente til iaf mandagHelt sant, en gang må det være vår tur
Har du testet noe mer? Tar du progesteron?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet i går, fikk igjen positiv digital, men har bare 2 digitale igjen, så håper jeg klarer å vente til iaf mandagHelt sant, en gang må det være vår tur
Har du testet noe mer? Tar du progesteron?
Du har ikke strips? Du er flink hvis du klarer å holde deg til mandagTestet i går, fikk igjen positiv digital, men har bare 2 digitale igjen, så håper jeg klarer å vente til iaf mandagMeeen det spørs ... Tar progesteron nå, duphostan tror jeg det heter, det er oraltabletter, 3 ganger daglig. Tar du det?
Nei, jeg har dessverre brukt de oppDu har ikke strips? Du er flink hvis du klarer å holde deg til mandagjeg har prøvd duphaston tidligere, da tok jeg 2 tabletter. Nå tar jeg Cyclogest, 1 morgen og en kveld (vaginal)
Åja, bor du i et annet land eller er du på ferie?Nei, jeg har dessverre brukt de oppMen ser ikke bort fra at det ryker en i morgen, og så får jeg heller kjøpe flere digitale. Det er halve prisen for disse testene her jeg er.
Jeg brukte lutinus før, ble ikke så mye søl, men nå satte de meg på disse tablettene, og det er helt greit. Skal også ta en unidose med d-vitamin. Tar du noe annet også enn folat?
Hvordan føler du deg?
Å, begrunnet han hva som var feil? Jeg sa at jeg hadde gått på lutinus, men det fikk jeg ikke. Har også gått på utrogestan. Er så redd for at noe skal bli feil, men tror dette er ganske høyere doser enn jeg er vant med. Hadde høye doser på utrogestan ved forrige graviditet uten at det hjalp. Tar ellers bare folat akkurat nå, men har jo gått på gravid og ammevitaminer i ett siden 2019Åja, bor du i et annet land eller er du på ferie?
Merkelig hvor ulike gynekologene er. Min nye gynekolog mente Duphaston var feil progesteron. Men jeg ser det er mange andre som har detjeg tar magnesium, omega 3, sink, jod, A, D & E vitamin, B6 også spiser jeg veldig mye appelsiner, så der får jeg C vitamin
Tar du noe annet?
Føler meg ikke så veldig anderledes enn hva jeg pleier å gjøre i dpo-landhar mye ligamentsmerter, raskere sulten, øm/støl i magen, litt murringe. Veldig ømme pupper som jeg har etter el hver gang.
Hvordan føler du deg?
Nei, hun sa ikke hva som var "galt" med duphaston, hun var bare overrasket over at jeg hadde fått den og sa det var feil typeÅ, begrunnet han hva som var feil? Jeg sa at jeg hadde gått på lutinus, men det fikk jeg ikke. Har også gått på utrogestan. Er så redd for at noe skal bli feil, men tror dette er ganske høyere doser enn jeg er vant med. Hadde høye doser på utrogestan ved forrige graviditet uten at det hjalp. Tar ellers bare folat akkurat nå, men har jo gått på gravid og ammevitaminer i ett siden 2019Jeg spurte etter blodfortynnende, men det skulle jeg ikke ha forsi de sjekket blodet i utredningen. Men vurderer å ta i alle fall jod i tillegg til den stordosen med D-vitamin jeg fikk utskrevet. I utredningen i februar sjekket de alt av vitaminer.
Vi bor delvis i FrankrikeVeldig fornøyd mes oppfølgingen her, og det ville ta utredning på ei på 42. Det var ikke tema i Norge engang.
Men her får man ikke ivf etter fylte 43 uansett, offentlig el privat.
I dag har jeg mest vondt i korsryggen, tung i livmor og stikkinger. Og veldig trøtt![]()
Hihi skal se det var en liten ferie som måtte tilTusen takk kjære, fine duDette årets begynnelse ble så mye mer hektisk enn jeg trodde, men så tok vi oss en liten ferie, og så var testen positiv da vi kom hjem
Kan tenke meg det er full rulle med to små, men så herlig, og ei tid som bare må nytes selv om det kan være strevsomt også. For den tida kommer ikke igjen. Jeg kan innimellom ta meg i å savne den bobla da datter var nyfødt, selv om jeg også husker hvor fortapt jeg følte meg. Jeg håper så veldig at vi får brukt alt utstyret og klærne vi har en gang til før det legges bort for godt eller selges.
Tenk at lille er 6 mnd allerede denne mnd, altså det går så fort! Det bare slo meg nå. Jeg syntes det er nettopp at han kom
Godt å høre at symptomer kan komme og gå. Jeg trenger vel egentlig å høre det også selv om jeg vet det, for så snart det ikke kjennes som jeg er gravid, så er jeg sikker på at nå er det over.
Men det skal gå denne gangen, inni meg har jeg litt trua, sånn egentlig, for jeg VIL så veldig![]()
Ja, det er en veldig berg- og dalbaneHihi skal se det var en liten ferie som måtte tilsynes det virker veldig lovende denne gangen, høres ut som du har bra med symptomer og at kroppen jobber på
håper dere får brukt alt utstyret og klærne igjen, og at deres store lille får oppleve å få et søsken
her nyter vi så godt vi kan selvom det er hektisk og tøft. Savnet også den bobla nå som storesøster ble større så fort, så visste virkelig å sette pris på det denne gangen. Og det fine er at jeg føler meg mye tryggere i rollen som mor med nummer 2, så synes egentlig ting med han har føltes lekende lett. Det som er vanskelig nå er mer søskensjalusien og at storesøster er i en av sine værste perioder med sinneanfall osv.
men vi takler det også, det går fint
ja tenk at han allerede snart er 6 mnd
synes tiden har gått unna på et blunk...
Kjenner meg veldig godt igjen i det du beskriver, er vel hormonelt og følelser... Jeg var på en berg og dalbane av "dette går" - "dette går ikke" når jeg fikk positiv test med lille, og hvert minste lille ting fikk meg til å helt miste håpet (som mangel på symptomer en liten stund, selvom jeg jo vet veldig godt at det er normalt og ikke trenger å bety noe). helt utmattende. Så føler med deg, håper du snart kommer inn i perioden som føles tryggere og at det er smooth sailing heretterså fint å høre at du har trua
det skal gå denne gangen ja!!!
Betryggende å høreHåper 2-3 er rett rundt hjørnetjeg fikk ikke der før 4+2 med de 2 andre barna
Gode symptomer i allefall, det er betryggende![]()
Hurraaaa4+0: I dag tillater jeg meg å være glad
Dette er min fjerde 2-3 av 10 graviditeter, der 2 ble MA i uke 12, og 1 ble baby. Jeg håper det betyr at dette blir baby![]()