FruBerg's Dagbok

Det er jammen ikke lett å holde seg når tanken på å teste først har slått ned i en! Selvom man jo ikke blir noe mer eller mindre gravid av å faktisk tisse på disse pinnene :hilarious: Spennende blir det uansett når du begynner ;)

Hehe. Nei man skulle jo egentlig trodd de gjorde oss mer gravide mtp slik vi blir angående testing. Håper på positiv oppdatering fra deg på Torsdag :happy:
 
Vanskelig å få ordentlig bilde av disse testene, altså! Her er bildet tatt på 5.minuttet, omtrent.

29980309fa910235880f287b71efe653


Dette er tatt etter omtrent 7 minutter. Ja, for så lang tid kan det faktisk ta å få til ordentlige bilder :p

06ba0669574787e0b85647942f912b5e


Så streken bruker med andre ord fortsatt litt lang tid på å bli ordentlig synlig. Men kjenner jeg får mer troen på at denne streken ikke kan være noen lurestrek!
Tempen hoppet opp igjen i dag også, etter en ordentlig natts søvn, for en gangs skyld :D
 
Ser jo nå at det første bildet ble virkelig elendig når jeg lastet det opp fra mobilen -.-
Jeg husker heller ikke hvor mange bilder jeg tok, så jeg vet ikke riktig hvilke bilder på mobilen som ble tatt i går, og hvilke jeg tok nå i mårrest :oops:
 
Jeg ser strek på dem alle, uten å myse og lete :D
 
Dette får jo bli dagens siste bilde! Bilde av alle tre når de er tørket.
Mandagens øverst, gårsdagens i midten og dagen nederst. Ikke rare forskjellen fra i går, ser nesten hakket svakere ut i dag :confused:
Men hcg dobler seg vel ikke oftere enn hver 2-3 dag, så det er vel innafor! Tror nok det blir digital i morgen tidlig :D

12e321d1afb89f272799900df23dc18a
 
Det der er babystreker!!! Gratulerer :D :D Yes!!
 
Det der er babystreker!!! Gratulerer :D :D Yes!!

Uæææ! Ikke vær så overbevist, da! :hilarious: Jeg har allerede blitt litt paranoid på om den digitale vil kunne slå ut eller ikke i morgen, men om den gjør det- ja, da skal jeg juble sammen med deg og joine deg i mai-forumet :woot:
 
Uæææ! Ikke vær så overbevist, da! :hilarious: Jeg har allerede blitt litt paranoid på om den digitale vil kunne slå ut eller ikke i morgen, men om den gjør det- ja, da skal jeg juble sammen med deg og joine deg i mai-forumet :woot:

Helt klart en babystrek, og den bør slå ut i morgen! Hvisker gratulerer med mai-baby ❤
 
Den digitale slår ut i morgen altså! Den hadde nok gjort det i dag også ;) Dette blir spennende! Såå glad på dine vegne :D
 
Det VAR babystreker!! :D Herremin, nå blei det dans på badet, gitt :hilarious:
Nå gleder jeg meg stort til i kveld så jeg kan fortelle nyheten til gubben :joyful: Han ville ikke vite resultatet før han dro på jobb, var redd han ikke kom til å klare å konsentrere seg :rolleyes:

dd975459ae5fcd508e41534522f6770d
 
Det VAR babystreker!! :D Herremin, nå blei det dans på badet, gitt :hilarious:
Nå gleder jeg meg stort til i kveld så jeg kan fortelle nyheten til gubben :joyful: Han ville ikke vite resultatet før han dro på jobb, var redd han ikke kom til å klare å konsentrere seg :rolleyes:

dd975459ae5fcd508e41534522f6770d

Gratulerer!! :D
 
Gratulerer!!
 
Back
Topp