FruBerg's Dagbok

Det VAR babystreker!! :D Herremin, nå blei det dans på badet, gitt :hilarious:
Nå gleder jeg meg stort til i kveld så jeg kan fortelle nyheten til gubben :joyful: Han ville ikke vite resultatet før han dro på jobb, var redd han ikke kom til å klare å konsentrere seg :rolleyes:

dd975459ae5fcd508e41534522f6770d
Har ventet på oppdateringen din idag, så gale er det blitt. Snakk om å leve på andre i vemtetida :happy: Gratulerer så mye :Heartred
 
Weee, så bra❤ Gratulerer så masse! Skal du si/gjøre noe spesielt når du forteller det til han?
 
Har ventet på oppdateringen din idag, så gale er det blitt. Snakk om å leve på andre i vemtetida :happy: Gratulerer så mye :Heartred

Haha, så koslig! :Heartred Tusen takk!


Weee, så bra❤ Gratulerer så masse! Skal du si/gjøre noe spesielt når du forteller det til han?

Tusen takk :joyful: Nei, blir nok ikke å gjøre noe spesielt ut av det, han har sittet og studert strimmeltestene mine sammen med meg, så det blir jo uansett ikke noen super-overraskelse :p Dessuten bærer det rett i bursdag hos mine foreldre, så får liksom ikke muligheten til å si det før sent i kveld. Da trur jeg han bare skal få lov til å gå inn på badet og se testen som ligger der :D
 
Det VAR babystreker!! :D Herremin, nå blei det dans på badet, gitt :hilarious:
Nå gleder jeg meg stort til i kveld så jeg kan fortelle nyheten til gubben :joyful: Han ville ikke vite resultatet før han dro på jobb, var redd han ikke kom til å klare å konsentrere seg :rolleyes:

dd975459ae5fcd508e41534522f6770d

Ååå så koselig! Gratulerer masse❤️
 
Det VAR babystreker!! :D Herremin, nå blei det dans på badet, gitt :hilarious:
Nå gleder jeg meg stort til i kveld så jeg kan fortelle nyheten til gubben :joyful: Han ville ikke vite resultatet før han dro på jobb, var redd han ikke kom til å klare å konsentrere seg :rolleyes:

dd975459ae5fcd508e41534522f6770d
Hipp hurra! :)) Gratulerer så mye ❤
 
Det ble en lang dag i går, med kakebaking, selskap, rydding og å holde på en stor hemmelighet helt for meg selv. Ikke før sent i går kveld, når vi hadde kjørt hjem gjester, fikk jeg og Herr B mulighet til å snakke i tosomhet. Allerede i bilen ville han vite hva resultatet av morgendagens test hadde vist. Merk det at jeg kan være en god skuespiller, og viste INGEN tegn til at jeg var i ekstase den dagen :p
For jeg visste nemlig at han kom til å analysere meg helt fra han kom hjem fra jobb. Var ikke noe å hente der, gitt.
Så jeg kunne si til han i bilen; "Du skal bli pappa" og at det kom virkelig overraskende på han!
Det kom tilogmed et par gledestårer han ikke kunne holde tilbake, selvom han kjørte ❤
Herlige mannen, var helt "borte" resten av kvelden og bablet om alt mulig om graviditet. Sa han følte seg både så utrolig sterk og så utrolig svak på samme tid.:shy:
I går var virkelig en god dag.
I dag skal bli en god dag.
Og jeg skal gjøre mitt ytterste for å ikke røpe hemmeligheten i mammas bursdag i morgen :hilarious:
 
Last edited:
Åh, nå fikk jeg tårer i øynene!
 
Herlig ❤❤❤ For en nydelig fortelling. Dere kommer til å bli perfekte foreldre til denne lille vakkerskatten! Så søt reaksjon fra din kjære! Det må ha vært litt av en dag i går å holde det hemmelig :) Og for en nydelig hemmelighet!
 
Så gøy å lese! Måtte lese nesten hele dagboken, haha. Gøy å se ferden deres! Gratulerer sååå mye! :)
 
Sitter med tårer i øyene selv her ❤ Gleder meg til det blir min tur å fortelle det til sambo!
 
Fin historie :Heartred Som frk1991sier over her, gleder meg til det er min tur å fortelle det til min samboer en gang.

Tenker det kan være vanskelig å holde hemligheten for seg selv, spesielt for moren din (jeg hadde slitt mest med henne i hvert fall). :happy:

Skal dere vente til de 12 ukene er gått før dere sier noe? :happy:
 
Fin historie :Heartred Som frk1991sier over her, gleder meg til det er min tur å fortelle det til min samboer en gang.

Tenker det kan være vanskelig å holde hemligheten for seg selv, spesielt for moren din (jeg hadde slitt mest med henne i hvert fall). :happy:

Skal dere vente til de 12 ukene er gått før dere sier noe? :happy:

Det blir veldig spennende å se om mamma klarer å lukte lunta før vi får fortalt det! Vi er mye på besøk hos dem og hjelper til i huset.
Den foreløpige planen er å fortelle mine foreldre det i uke 8-9, etter at vi har vært på tidlig ul og forsikret oss om at det er liv der inne ❤
 
Det blir veldig spennende å se om mamma klarer å lukte lunta før vi får fortalt det! Vi er mye på besøk hos dem og hjelper til i huset.
Den foreløpige planen er å fortelle mine foreldre det i uke 8-9, etter at vi har vært på tidlig ul og forsikret oss om at det er liv der inne ❤

Ja mødre er flinke på å plukke opp ting :p
 
Så herlig ❤️❤️
 
Ånei :( følte at jeg måtte ta en g-test når jeg våknet, for å bekrefte stigning, men det fikk jeg ikke :/
Testen var helt blenda frem til nesten 5 minutter, deretter dukket litt skygge opp.
Her ligger alle testene tørket, bortsett fra dagens som bare nesten er tørket
11, 12, 13 og 16 dpo fra toppen..

01e01c728008594efacaebc188d3620c


Nå er jeg livredd for at det er utenfor livmoren ettersom det ikke stiger, og for at jeg kjenner stikking på venstre side av livmor-området. Gjort i flere dager :(
 
Last edited:
Ånei :( følte at jeg måtte ta en g-test når jeg våknet, for å bekrefte stigning, men det fikk jeg ikke :/
Testen var helt blenda frem til nesten 5 minutter, deretter dukket litt skygge opp.
Her ligger alle testene tørket, bortsett fra dagens som bare nesten er tørket
11, 12, 13 og 15 dpo fra toppen..

01e01c728008594efacaebc188d3620c


Nå er jeg livredd for at det er utenfor livmoren ettersom det ikke stiger, og for at jeg kjenner stikking på venstre side av livmor-området. Gjort i flere dager :(

Sender deg en klem ❤ Håper at det er en annen forklaring og alt står bra til med spira ❤
 
Ånei :( følte at jeg måtte ta en g-test når jeg våknet, for å bekrefte stigning, men det fikk jeg ikke :/
Testen var helt blenda frem til nesten 5 minutter, deretter dukket litt skygge opp.
Her ligger alle testene tørket, bortsett fra dagens som bare nesten er tørket
11, 12, 13 og 15 dpo fra toppen..

01e01c728008594efacaebc188d3620c


Nå er jeg livredd for at det er utenfor livmoren ettersom det ikke stiger, og for at jeg kjenner stikking på venstre side av livmor-området. Gjort i flere dager :(

Håper det bare er pga det er tidelig :Heartred Drakk du mye før du la deg i går, var du på toalettet i natt feks?
 
Back
Topp