FruBerg's Dagbok

Håper det bare er pga det er tidelig :Heartred Drakk du mye før du la deg i går, var du på toalettet i natt feks?

Synes nå det er rart at det ikke stiger i det hele tatt, dagens er faktisk litt svakere enn for 2 dager siden :/ Ikke drakk jeg mye i går, og ikke var jeg på do i natt. Tror faktisk det ble 10 timer mellom dobesøkene.
Men- jeg krysser fingrene. Ringer til lege om jeg ikke har begynt å blø eller fått sterkere test på mandag :)

Synes nå det er rart at det ikke stiger i det hele tatt, dagens er faktisk litt svakere enn for 2 dager siden :/ Ikke drakk jeg mye i går, og ikke var jeg på do i natt. Tror faktisk det ble 10 timer mellom dobesøkene.
Men- jeg krysser fingrene. Ringer til lege om jeg ikke har begynt å blø eller fått sterkere test på mandag :)

Ja test igjen på mandag som du sier. Det kan vell variere litt med tester osv, jeg aner ikke. Krysser i hvert fall fingrene :happy:

Ånei :( følte at jeg måtte ta en g-test når jeg våknet, for å bekrefte stigning, men det fikk jeg ikke :/
Testen var helt blenda frem til nesten 5 minutter, deretter dukket litt skygge opp.
Her ligger alle testene tørket, bortsett fra dagens som bare nesten er tørket
11, 12, 13 og 15 dpo fra toppen..

01e01c728008594efacaebc188d3620c

Nå er jeg livredd for at det er utenfor livmoren ettersom det ikke stiger, og for at jeg kjenner stikking på venstre side av livmor-området. Gjort i flere dager :(
Der er i alle fall helt klart en strek der. Forhåpentligvis så blir den bare sterkere!

Æsj.
Rødt og brunt + småklumper nå. Og ganske sterke menssmerter.
Da gikk det visst ikke rette veien allikevel :(
Bare å prøve å omstille seg nå og være takknemlig for at jeg faktisk ble gravid!
Håper at det går like fort neste runde :)

Æsj.
Bare å prøve å omstille seg nå og være takknemlig for at jeg faktisk ble gravid!

Klem til deg. Håper den på et vis har klamret seg allikevel :Heartbigred

Æsj.
Å nei, så trist at det ikke gikk veien denne gangen likevel :( Lei meg på dine vegne. Syns du prøver å ta det godt likevel! Klem!

God klem til deg ❤️

Åh :( Var ikke sånn det skulle bli! :(

Å nei, så trist at det ikke gikk veien denne gangen likevel :( Lei meg på dine vegne. Syns du prøver å ta det godt likevel! Klem!

God klem til deg ❤️

Åh :( Var ikke sånn det skulle bli! :(

Takk for gode tanker, dere! Er jo egentlig litt furten og lei for at det gikk slik, men jeg klarer faktisk å se det positive i det hele, og det er jo at jeg faktisk ble gravid! Da vet vi at vi klarer å lage en liten spire sammen, og at det denne gangen bare ikke var liv laga.
Nå håper vi på å få dette raskt overstått og at kroppen ikke klusser noe særlig lenge før vi kan prøve på nytt ❤

Ååhh. Jeg leste hele dagboka di og tårene trillet når du ble gravid :Heartred

Så utrolig trist det ikke gikk bra med spira.. Ønsker dere all mulig lykke til med neste pp! Her inne vil jeg følge med :joyful:

Heier på deg! :Heartred

Fysj og fy! Håper virkelig at dette blir raskt overstått, for dette er ikke noe koselig!
Takk og pris for at smertene ikke er noe verre enn vanlige menskramper i dag.
Dårlig i magen har jeg også blitt, og vi vet vel alle hvor artig det er med løs mage+blødning.. Yay :hilarious:

Satser på at dette bare blir som en litt forlenget mens og at vi er tilbake i gamet om å finne el om et par uker!
Nå skal jeg kose meg med et par ekstra kopper kaffe, cola zero og nedfryst sjokoladekake :rolleyes:

Last edited:
Fysj og fy! Håper virkelig at dette blir raskt overstått, for dette er ikke noe koselig!
Dårlig i magen har jeg også blitt, og vi vet vel alle hvor artig det er med løs mage+blødning.. Yay :hilarious:

Satser på at dette bare blir en litt forlenget mens og at vi er tilbake i gamet om å finne el om et par uker!
Nå skal jeg kose meg med et par ekstra kopper kaffe, cola zero og nedfryst sjokoladekake :rolleyes:

Det fortjener du. :) Gleder meg til å følge deg i ny pp, og jakten på EL:)

Satser på at dette bare blir som en litt forlenget mens og at vi er tilbake i gamet om å finne el om et par uker!

Synes jeg du fortjener! Nyt det mens du kan, plutselig må du begrense det i laaang tid ❤

Må vel kanskje gå utifra at dette er CD4? Dagene går tregt når en blør som en stukken gris og ikke aner hvor lenge det vil holde på :p
Vi bestemte oss for at vi skal reise bort i helgen, på Dyrsku'n i Seljord, så håper virkelig at blødningen ikke er så ille da!
Men det skal uansett bli godt å komme seg bort noen dager, så er vi plutselig enda noen dager nærmere el og ny sjanse :joyful:

Kjenner jeg er litt bekymret for at syklusen skal begynne å klusse, men prøver å tenke positivt og se for meg at el kommer om en snaue 2 uker :happy:

Æsj.

Sender deg en klem ❤️

Da har vi allerde kommet til CD 8! :woot:
Helgen har flydd avgårde og vi har storkost oss på fesjå og campingtur, bare oss to ❤️
Blødningen ga seg faktisk i løpet av gårsdagen også, så da ble det litt ekstra helge-kos :p
Nå er vi begge pumped og skikkelig klare for at denne pp'en skal komme ordentlig i gang! Nå har vi blitt enige om at jeg skal holde tegn på eggløsning for meg selv, sånn at vi minsker risikoen for prestasjonsangst for Herr B sin del :hilarious:

Kom igjen, kroppen! Nå skal vi være klare for en positiv g-test om noen uker!

Kjære vene, synes plutselig at dagene flyr avgårde! CD 11 allerede nå :woot:
Er veldig spent på når el kommer denne gang. Tidligere har den kommet både CD 13-16 og 18, så det er vel best å forberede seg :P
Har bestilt meg legetime for å ta celleprøve til tirsdag. Hadde egentlig glemt dette litt bort, og er egentlig glad for at jeg får tatt den uten å være gravid.
Eller- "ikke gravid" er vel egentlig ikke garantert? Legetimen er CD 17, så hvem vet!

Sånn "grafsing" og roting oppi der vil vel ikke påvirke festningen av et eventuelt egg, vil det? :confused:

Kjære vene, synes plutselig at dagene flyr avgårde! CD 11 allerede nå :woot:
Er veldig spent på når el kommer denne gang. Tidligere har den kommet både CD 13-16 og 18, så det er vel best å forberede seg :P
Har bestilt meg legetime for å ta celleprøve til tirsdag. Hadde egentlig glemt dette litt bort, og er egentlig glad for at jeg får tatt den uten å være gravid.
Eller- "ikke gravid" er vel egentlig ikke garantert? Legetimen er CD 17, så hvem vet!

Sånn "grafsing" og roting oppi der vil vel ikke påvirke festningen av et eventuelt egg, vil det? :confused:
Så lenge hendene er nyvaska, du har kort negl og du ikke kjenner så hardt midt i åpninga tror jeg ikke du trenger bekymre deg. Jeg kjenner veldig veldig forsiktig :) Hadde tenkt å ikke gjøre det etter el, men jeg klarer tydeligvis ikke holde meg til planen om hverken det eller om når jeg tenker å ta gtest.

Back
Topp