FruBerg's Dagbok

Så lenge hendene er nyvaska, du har kort negl og du ikke kjenner så hardt midt i åpninga tror jeg ikke du trenger bekymre deg. Jeg kjenner veldig veldig forsiktig :) Hadde tenkt å ikke gjøre det etter el, men jeg klarer tydeligvis ikke holde meg til planen om hverken det eller om når jeg tenker å ta gtest.

Tenkte mest på dette med celleprøven! Om det kan påvirke livmorhalsen på en sånn måte at det forstyrrer et egg som eventuelt flyter rundt inni der?
Tappetafsing har jeg i grunnen gitt opp.. Prøvde forrige pp, men ble slettes ikke helt klok på den :p Holder meg til å sjekke utfloden, jeg. Så får tapp være tapp :hilarious:

Haha, nei det er jammen ikke bare-bare å holde seg til disse planene! Særlig ikke når man henger her inne på bv hvor det er såå mange fine tester å se! ;)

Tenkte mest på dette med celleprøven! Om det kan påvirke livmorhalsen på en sånn måte at det forstyrrer et egg som eventuelt flyter rundt inni der?
Tappetafsing har jeg i grunnen gitt opp.. Prøvde forrige pp, men ble slettes ikke helt klok på den :p Holder meg til å sjekke utfloden, jeg. Så får tapp være tapp :hilarious:

Haha, nei det er jammen ikke bare-bare å holde seg til disse planene! Særlig ikke når man henger her inne på bv hvor det er såå mange fine tester å se! ;)
Ååå, bare jeg som misforstod da :)
Ja, jeg blir i alle fall ganske så påvirka når enkelte får positive tester så tidlig. Men nå har jeg bare fire tester igjen, så det skal ventes til 10 dpo sånn at jeg vet jeg har test til ikm :-P

Ååå, bare jeg som misforstod da :)
Ja, jeg blir i alle fall ganske så påvirka når enkelte får positive tester så tidlig. Men nå har jeg bare fire tester igjen, så det skal ventes til 10 dpo sånn at jeg vet jeg har test til ikm :p

Følger i hvertfall spent med og gleder meg til å se to rååsa streker hos deg om ikke særlig lenge :D

Hehe! :D Måtte le litt av Lille Lykke som tenkte 'grafsingen' du snakket om var tappetafsing ;)

Jeg tror jeg hadde nevnt det til legen/gynekologen jeg, bare for sikkerhetsskyld! :)

Hehe! :D Måtte le litt av Lille Lykke som tenkte 'grafsingen' du snakket om var tappetafsing ;)

Jeg tror jeg hadde nevnt det til legen/gynekologen jeg, bare for sikkerhetsskyld! :)

Hihi, er ikke så greit i disse prøve-tider!
Men ja, jeg kommer til å si i fra. Kommer også til å ringe på mandag om ikke el kommer i løpet av helgen. For man skal vel helst ikke ha sex 1-2 dager før en sånn undersøkelse/prøvetaking, og hvis el er ventet rundt de dagene, ja da får timen flyttes, for vi skipper ikke humpingen nå, altså! :P

Hvordan går det med deg? :happy:

Hhahaa.... Ja der var virkelig sneversynet på plass :p Skjønner egentlig ikke at jeg klarte å misforstå det :)

Synes det er en feil som er heelt innafor å ta ;) Gleder meg stort til å se hvordan testene dine blir om noen dager, forresten! Jeg er hele tiden inne og sniker, selvom jeg ikke gir stort med lyd fra meg! :p

Huff! Føler meg på en måte litt snytt her jeg sitter. Irritert på mannen.
Han har nemlig i dag funnet det for godt å ta seg en "kose-runk" under en formiddagslur... Er jo forsåvidt greit det, men ikke nå i dag. Denne perioden. Vi hadde ikke sex i går, vi har holdt oss til annenhver dag. Tempen gjør ikke annet enn å synke, og jeg tar det som et tegn på at el ikke er langt unna. :shifty:
Åsså kaster han bort en ladning med soldater på den måten..

Er i grunnen ganske harm akkurat nå. Tror han angrer seg, men det hjelper jaggu ikke.
Får håpe jeg mykner opp i løpet av kvelden, sånn at vi i hvertfall får lagt inn NOEN aksjer.

Han har nemlig i dag funnet det for godt å ta seg en "kose-runk" under en formiddagslur... Er jo forsåvidt greit det, men ikke nå i dag. Denne perioden. Vi hadde ikke sex i går, vi har holdt oss til annenhver dag. Tempen gjør ikke annet enn å synke, og jeg tar det som et tegn på at el ikke er langt unna. :shifty:

Er i grunnen ganske harm akkurat nå. Tror han angrer seg, men det hjelper jaggu ikke.
Får håpe jeg mykner opp i løpet av kvelden, sånn at vi i hvertfall får lagt inn NOEN aksjer.

Åh, så unødvendig! Av og til så tenker de ikke!!

Åh, så unødvendig! Av og til så tenker de ikke!!

Det skal være sikkert! Denne pp'en ble vi enige om at jeg skulle holde tanker om el for meg selv, slik at han ikke skulle kjenne på noe press. Men da må jo faktisk han tenke som så at el kan være når som helst for alt han vet, og burde oppføre seg deretter :shifty:

Det går nok bra. El har sannsynligvis ikke vært i dag, og ikke sikkert den kommer i morgen heller.
Men det er noe med den usikkerheten før man faktisk har fått bekreftet el!

Uff, sånn er så frustrerende!! Dårlig gjort :@

Jeg tror ikke mennene skjønner helt greia :) De er ikke like inne i dette som oss "doktorgradsstudenter" i egen syklus. Denne pp gav mannen min seg midt i ei økt under el, og jeg ble så frustrert at jeg ikke klarte å sove! Måtte til slutt legge meg på et annet rom :-P Jeg har forresten lest at dersom sædkvaliteten er normalt god så skal dere bare kjøre på så mye dere orker. Altså da tar dere en kosestund i kveld ;)

Ja, det er det virkelig! Føler meg snytt for en ladning soldater!
:P

Hvordan går det med deg? :D
Ja! Skjønner den! Du får ymte bortpå han litt senere i dag :P

Med meg går det bra, takk :) 6+6 i dag. Begynner å merke litt til kvalmen. Og jeg er en tikkende bombe! De hormonene og humørsvigningene er slitsomme :P Stakkars samboeren min som må igjennom dette en gang til! Haha! Er jo ikke så lenge siden han var igjennom det. Det varte under hele svangerskapet med førstemann :P Litt over 4 mnd siden fødsel. Så han fikk ikke fri så lenge :P

Ja! Skjønner den! Du får ymte bortpå han litt senere i dag :p

Med meg går det bra, takk :) 6+6 i dag. Begynner å merke litt til kvalmen. Og jeg er en tikkende bombe! De hormonene og humørsvigningene er slitsomme :p Stakkars samboeren min som må igjennom dette en gang til! Haha! Er jo ikke så lenge siden han var igjennom det. Det varte under hele svangerskapet med førstemann :p Litt over 4 mnd siden fødsel. Så han fikk ikke fri så lenge :p

Tiden flyr, altså! Så morro at du merker på kroppen hva som er i gang :D
Hihi, er ikke noe synd på han når belønningen er så flott! :joyful:

CD 15 i dag og håper virkelig at el ikke er langt unna!
Tempen synker, men el-slim er det fortsatt veldig dårlig med :confused: Satser på at det tar seg opp snart.
Om syklusen er tilbake til det jeg anser som "normalt" for meg så burde el skje i morgen, men med tanke på el-slim, eller mangelen på sådan, er jeg usikker..
Vi har i hvertfall fått lagt inn aksjer, så naturlig man kan få det. Fikk nemlig ånden over oss ute på søndagstur i skogen i dag :rolleyes:

Ellers har jeg en dårlig følelse denne pp'en. Aner ikke hvor det har kommet fra, men føler at det nærmest ikke er en sjans i havet for at jeg kan bli gravid denne gangen også.
Men- det er det kun tiden som vil vise.
Håpet stiger vel kanskje når el faktisk er overstått :happy:

Last edited:
15 dpo i dag og håper virkelig at el ikke er langt unna!
Tempen synker, men el-slim er det fortsatt veldig dårlig med :confused: Satser på at det tar seg opp snart.
Om syklusen er tilbake til det jeg anser som "normalt" for meg så burde el skje i morgen, men med tanke på el-slim, eller mangelen på sådan, er jeg usikker..
Vi har i hvertfall fått lagt inn aksjer, så naturlig man kan få det. Fikk nemlig ånden over oss ute på søndagstur i skogen i dag :rolleyes:

Ellers har jeg en dårlig følelse denne pp'en. Aner ikke hvor det har kommet fra, men føler at det nærmest ikke er en sjans i havet for at jeg kan bli gravid denne gangen også.
Men- det er det kun tiden som vil vise.
Håpet stiger vel kanskje når el faktisk er overstått :happy:
Du mener vel cd og ikke dpo? :-P
Tenk så kult om dere har laga baby i skogen :)) Det blir nok en skikkelig friluftsunge det!

Du mener vel cd og ikke dpo? :p
Tenk så kult om dere har laga baby i skogen :)) Det blir nok en skikkelig friluftsunge det!

Mener selvsagt CD 15, ja :hilarious: Hadde vært litt i seneste laget å lage baby drøye 2 uker etter at egget ble sluppet!
Det hadde vært noe, altså :woot: Jeg har skikkelig trua på spontan-sex i disse prøvertider!

CD16 i dag, og begynte å miste troen på at kroppen kom til å få til el. Forrige syklus hadde jeg el-slim i flere dager før, men hittil har jeg ikke sett snurten av det, på tross av Solvipect, som jeg brukte sist.
Nå derimot er jeg ved LITT bedre mot, da jeg følte at jeg måtte sjekke tappen, bare fordi. Den føltes relativt hard ut, hardere enn tidligere dager, men på fingeren var det en liten klump med strekkbart slim! :woot:
Tempen fikk jeg ikke tatt i dag, da jeg våknet halvannen time for tidlig og ble liggende våken altfor lenge før jeg bare stod opp.

I morgen skal jeg til fastlegen for å ta celleprøve ++. Håper han kan fortelle om nært forestående eggløsning! :D
Føler virkelig for å legge inn aksjer i kveld, for å være sikker, men det klusser vel til for celleprøven..
Jaja. Det får holde om vi får humpet i morgen ettermiddag/kveld :joyful:

CD16 i dag, og begynte å miste troen på at kroppen kom til å få til el. Forrige syklus hadde jeg el-slim i flere dager før, men hittil har jeg ikke sett snurten av det, på tross av Solvipect, som jeg brukte sist.
Nå derimot er jeg ved LITT bedre mot, da jeg følte at jeg måtte sjekke tappen, bare fordi. Den føltes relativt hard ut, hardere enn tidligere dager, men på fingeren var det en liten klump med strekkbart slim! :woot:
Tempen fikk jeg ikke tatt i dag, da jeg våknet halvannen time for tidlig og ble liggende våken altfor lenge før jeg bare stod opp.

I morgen skal jeg til fastlegen for å ta celleprøve ++. Håper han kan fortelle om nært forestående eggløsning! :D
Føler virkelig for å legge inn aksjer i kveld, for å være sikker, men det klusser vel til for celleprøven..
Jaja. Det får holde om vi får humpet i morgen ettermiddag/kveld :joyful:

Det går ann å regne frem til temp med opptil 1,5t +/-, altså om du våkner før eller forsover deg. Skal se om jeg finner formelen :)

Back
Topp