Blue_
Gift med forumet
Haff.. Håpet jo på å våkne til en høy temperatur i morges, ikke ennå en lav!
Jaja, I'll take it. Men da burde tempen være skyhøy i morgen! CD 25 er seint nok!
Ååh, så irriterende! Kom igjen da egget!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja, I'll take it. Men da burde tempen være skyhøy i morgen! CD 25 er seint nok!
Ihh... Heia egget. Nå får det ta seg sammen da. Dere får hoppe i høyet og ryste det litt løs da.
Jah, nei, såeh.. Ser dårlig ut detta..
Hvorfor kan ikke kroppen bare oppføre seg pent?
Baah... Det er jo håpløst med denne kroppen, som ikke vil samarbeide da.
Men det ser jo ut som om, dere er ganske godt dekket inn mht. å legge inn aksjer da.
Huff, så frustrerende! Sender deg en klem
Kom galskap, du skjønne milde! Her skal du bli tatt godt imot
Haha... Jeg må le altså.
Er vel ikke stort annet å gjøre
Kjenner det er vanskelig å ikke hengi seg til "Desperasjonen" når man ikke skjønner hva kroppen holder på med.
Har nå tatt meg i å søke etter "slow rise charts" fra FF, hvordan det er å bli gravid med veldig sen eggløsning, eggkvalitet, Pcos, hormonkluss, bidronninggelè og what not
Det eneste jeg faktisk kan gjøre er jo å vente. Smøre meg med ennå litt mer tålmodighet.
Tenker at jeg vil kontakte lege for å ta blodprøver og sjekke hormonbalansen i forhold til pcos, men vet liksom ikke helt NÅR jeg skal gjøre det.
For tenk hvis el faktisk har funnet sted i dag/igår/forigårs, og at tempen bare oppfører seg rart nå helt i begynnelsen?
Da blir det liksom dumt å ringe til legen før stengetid i dag (ja, jeg sitter og stirrer på klokken) og si at eggløsningen ALDRI kommer
Kom galskap, du skjønne milde! Her skal du bli tatt godt imot
Kjenner følelsen. Har selv hatt slow rise og googlemania.... Oooog dratt på Aleris for å ta blodprøver... Venter på svar fra de.
Leste at du fikk mest riktig resultat med å ta de 7-8dpo. Da progesteronet skulle være høyest i syklusen... Men ikke vet jeg. Mange tar prøver flere ganger også. Er du urolig og frustrert (i knoooow the feeling), gå og ta deg en prøve. Hjelper veldig, så får man kanskje et svar. Eller kanskje ikke.... Men det roer ned nervene...
Ja, du sier virkelig noe der. Det roer nok ned nerva å i det minste ha tatt prøver! Ble enig med mannen om at jeg ringer til legen på mandag om ikke tempen gir noe svar i løpet av helgen
Kjente at bare det å bestemme seg for dèt roet meg bittelitt. Da trenger jeg liksom bare å vente frem til mandag. Og har dessuten håp og tro på at noe skjer i løpet av helgen!
Haff.. Hva nå? Prøver på nytt? Forbereder tanta seg på å komme uten eggløsning? Våknet opp med menskramper/murringer i livmor i dag.
Kunne ikke bare tempen gått til værs?
Kan jo være den nå dipper før den går til værs... håper det
Håper jeg også! Det hadde vært så vanvittig deilig å våkne opp til høy temp i morgen