Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herremin, glemte å legge ved charten i g j e n
Slenger meg inn her og følger med på hvordan det går for deg fremover! Jeg er et år yngre enn deg, prøver på barn nr.2. Er i første prøveperiode. Masse lykke til fremover!
Der er du jo! Hei!!
Skjønner deg utrolig godt, jeg måtte også ta en uanmeldt pause fra BV. Det er deilig å være her inne blant likesinnede som har mye mer forståelse for situasjonen jeg er i enn typen, men dagene blir utrolig L A N G E her inne. Så bra det ikke var noe hormonelt som er i ulage!
CD 24 - 3 dpo
Da ser det faktisk ut som at el har vært
Valgte å sette alarmen på Kl.06 i dag, for å ikke risikere å få falsk høy temp på grunn av stilling av klokken.
Har absolutt ikke så mye tro på denne pp'en, da den skiller seg ganske mye ut fra pp1 i august.
Men har såklart ikke slått ifra meg alt av håp
Heija
Ja, dagene blir så veldig lange her inne, særlig når man selv føler at man sitter i et vakuum av usikkerhet over hva kroppen egentlig holder på med!
Jeg har jo vært her inne og sneket selvom jeg ikke har skrevet noe. Måtte bare ta såpass avstand at jeg ikke "fordypet" meg i noe eller noen
Ja, det var veldig godt å høre! Men jeg er ikke heelt overbevist. Noen av verdiene er liksom helt i grenseland. Men det er i hvertfall ikke KLUSS. Kanskje bare pittelitt ubalanse. Kanskje på grunn av den ekstra isolasjonen på magen
Ja! Også kjenner jeg at jeg oppdaterer her inne flere ganger om dagen, som om dét skulle gjøre meg raskere gravid
Så bra! Bra du får ting sjekket ut. Og velkommen i DPO-land!
Spennende! Hvor tidlig kunne du teste sist gang det klaffet? Eller har du tålmodighet nok til å vente til IKM?
Så lenge varte gleden over el og dpo-land
Er det ikke mulig at du har hatt EL selv om den har sunket? Er det alltid såå etter skjema? Dette tempe greiene er jo til å bli gal av!
Nei og nei håper den kommer snart!
CD 28 - 7 dpo (!!)
Jaggu ser det ut til at jeg sutret for tidlig og at el har vært allikevel!
Lå og snakket med mannen på tirsdag kveld. Lot all negativiteten strømme ut, sånn at jeg kunne slå meg til ro med at det ble nok en syklus uten el.
Gjett om jeg måpte når jeg så tempen dagen etter
Nå er jeg kjempeglad! Kroppen klarte det faktisk!
Kurven ser ganske annerledes ut enn hva jeg er vant med, men det aller viktigste er jo at den bekrefter eggløsning
Brystvortene mine begynte å bli såre på mandag, men hadde en følelse av at jeg bare hadde klemt dem møre.. For ja, det har jeg gjort siden fredag i håp om å finne tegn på at jeg var i dpo-land.
Nå er det derimot ingen tvil. Både i går og i dag har de nærmest kjentes ut som åpne sår når jeg kommer borti dem!
Men det tar jeg imot med glede. Gjerne flere symptomer også. Sånn som noen spire-symptomer for eksempel