Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD 33 - 12 dpo
Tempen har gått opp igjen
Nå stiger jo forhåpningene også, særlig når jeg sammenligner grafene fra januar og august. Hvor jeg altså ble gravid i august.
Nå begynner fallhøyden å bli stor
Oooooooh!!!! Har du testet i dag da?
Nei, har ikke turt :/ Var jo blenda som snøen utafor i går.
Dessuten begynte mensmurringene å komme i går.
Kaanskje jeg tester i morgen!
CD 33 - 12 dpo
Nå stiger jo forhåpningene også, særlig når jeg sammenligner grafene fra januar og august. Hvor jeg altså ble gravid i august.
CD 34 - 13 dpo
Tempen holdt seg høy i dag og jeg gikk med godt mot inn på badet, fant frem koppen, satte meg til rette på tronen og gjorde greia mi.
Testen? Blenda
Det kom opp en strek etter rundt 15 minutter, men jeg kunne ikke se at det var noen farge på den.
Regner med at det var en skygge, og tar ikke den med i betraktning. Har jo vært så utrolig mye skygger der ute.
Dessuten er jeg nå 13 dpo og om det hadde vært noe, skulle jo streken ha kommet innen fristen.
Jaja, bare å stålsette seg for ny pp!
Bilde?
Dette er etter 5 minutter:
Etter rundt 15 minutter. Var veldig vanskelig å få med på bilde:
Jeg ser dessverre ikke noe Men jeg har ikke streksyn overhode, da
Så spennende! ) Og du har enda ikke tatt en test?CD 33 - 12 dpo
Se bort fra forrige kommentar! Men her ER det strek, så den med en gang uten å måtte zoome inn!Det måtte blitz, dagslys og annet underlag til for at kameraet skulle plukke opp streken
Desperat, I know. Men jeg liker å se at det faktisk er noe der. Selvom det bare er skygge
Se bort fra forrige kommentar! Men her ER det strek, så den med en gang uten å måtte zoome inn!
Nå ser jeg noe! Men vanskelig å si altså..
Ja, jeg jubler på ingen måte. Men det er jo litt kos å se en strek nummer 2 uansett, tenker jeg
Hmm, nå er testen jeg dyppet i vann også tørket.
Ser ikke ut som det dukket opp noen strek på den?
Huff, liker ikke å kjenne at forhåpningene stiger igjen..
Vann-test nederst:
Jeg vedder på at du er gravid jeg! Hadde satsa 80% på detHmm, nå er testen jeg dyppet i vann også tørket.
Ser ikke ut som det dukket opp noen strek på den?
Huff, liker ikke å kjenne at forhåpningene stiger igjen..
Vann-test nederst: