FruBerg's Dagbok

CD 33 - 12 dpo

a9e051c6a525a861c9dab3976c3d6bba

Tempen har gått opp igjen :eek:
Nå stiger jo forhåpningene også, særlig når jeg sammenligner grafene fra januar og august. Hvor jeg altså ble gravid i august.

fb0f632f463cb94a0e3aaf83139041ed

Nå begynner fallhøyden å bli stor :confused:

CD 33 - 12 dpo

Nå stiger jo forhåpningene også, særlig når jeg sammenligner grafene fra januar og august. Hvor jeg altså ble gravid i august.

Oooooooh!!!! Har du testet i dag da?

Nei, har ikke turt :/ Var jo blenda som snøen utafor i går.
Dessuten begynte mensmurringene å komme i går.
Kaanskje jeg tester i morgen!

Åååh, det blir spennende!

CD 34 - 13 dpo

Tempen holdt seg høy i dag og jeg gikk med godt mot inn på badet, fant frem koppen, satte meg til rette på tronen og gjorde greia mi.
Testen? Blenda :(
Det kom opp en strek etter rundt 15 minutter, men jeg kunne ikke se at det var noen farge på den.
Regner med at det var en skygge, og tar ikke den med i betraktning. Har jo vært så utrolig mye skygger der ute.
Dessuten er jeg nå 13 dpo og om det hadde vært noe, skulle jo streken ha kommet innen fristen.
Jaja, bare å stålsette seg for ny pp!

CD 34 - 13 dpo

Tempen holdt seg høy i dag og jeg gikk med godt mot inn på badet, fant frem koppen, satte meg til rette på tronen og gjorde greia mi.
Testen? Blenda :(
Det kom opp en strek etter rundt 15 minutter, men jeg kunne ikke se at det var noen farge på den.
Regner med at det var en skygge, og tar ikke den med i betraktning. Har jo vært så utrolig mye skygger der ute.
Dessuten er jeg nå 13 dpo og om det hadde vært noe, skulle jo streken ha kommet innen fristen.
Jaja, bare å stålsette seg for ny pp!

Bilde? :)

Jeg ser dessverre ikke noe :( Men jeg har ikke streksyn overhode, da :laughing002

Klandrer deg ikke. Det er baaare såvidt jeg kan skimte den på bildet selv. Litt tydeligere i virkeligheten, men det betyr nok bare at det er nettopp skygge og ikke noe annet ;)

Det måtte blitz, dagslys og annet underlag til for at kameraet skulle plukke opp streken :hilarious:

Desperat, I know. Men jeg liker å se at det faktisk er noe der. Selvom det bare er skygge :rolleyes:

686d143b34e9f0fd4e60a82187565e93

CD 33 - 12 dpo

Så spennende! :)) Og du har enda ikke tatt en test?

Det måtte blitz, dagslys og annet underlag til for at kameraet skulle plukke opp streken :hilarious:

Desperat, I know. Men jeg liker å se at det faktisk er noe der. Selvom det bare er skygge :rolleyes:

686d143b34e9f0fd4e60a82187565e93
Se bort fra forrige kommentar! Men her ER det strek, så den med en gang uten å måtte zoome inn!

Se bort fra forrige kommentar! Men her ER det strek, så den med en gang uten å måtte zoome inn!

Ja, det er uten tvil en strek der! Men den kom jo leenge etter tidsfristen, og har sett så mange skyggestreker her på forumet i det siste :/
Jeg har faktisk svidd av en ny test nå, på vann (!) for å se om den batch'en jeg har er av type alltid-skygge-etter-tiden :rolleyes:

Hmm, nå er testen jeg dyppet i vann også tørket.
Ser ikke ut som det dukket opp noen strek på den? :confused:

Huff, liker ikke å kjenne at forhåpningene stiger igjen..

Vann-test nederst:

af7a9185ccd5f8484d0b57f158659d75

Hmm, nå er testen jeg dyppet i vann også tørket.
Ser ikke ut som det dukket opp noen strek på den? :confused:

Huff, liker ikke å kjenne at forhåpningene stiger igjen..

Vann-test nederst:

af7a9185ccd5f8484d0b57f158659d75

Nei, den nederste er det ingenting på :)

Back
Topp