FruBerg's Dagbok

CD 35 - 14 dpo - IKM

Droppet å teste på morgenen i dag, sov så fryktelig urolig og bare stresset over temping og testing. Dessuten fikk jeg menssmerter i løpet av natten, som har holdt på litt av og på i dag.

Litt utover dagen innså jeg at jeg ikke hadde vært på do siden jeg stod opp, og siden tr ikke hadde kommet ennå, så drøyet jeg dobesøket så lenge jeg klarte for å ta en test.

7,5 time uten dobesøk :P

Resultat etter 3 minutter (!)

80b8902fb8f10f2b70449f5ac7d8ecf9

Etter 5 minutter:

b630b868b35f77e241809fe708f13b61

Jeg tror jeg er gravid, jeg!? :eek:

Gratulerer!! Så gøy :D

Gratuleeereer!!! Så gøy!!! Var du 13 dpo når du fikk positiv? Noen symptomer? :) 10 dpo her :)

Tusen takk! :D
Nei, 14 dpo :O på ikm.
Veldig lite symptomer, i grunnen. Litt økt creamy utflod og puppene begynte å virke litt.. "hardere" i går.
Ellers ventet jeg jo på tr i dag, ettersom mensmurringene tok seg veldig opp i løpet av natten og holdt på utover dagen!

Så spennende! Noen symptomer eller fornemmelse ennå? :happy:

Dagen i dag startet så utrolig bra! Fikk positiv digital når jeg stod opp og fortalte nyheten til mannen, som først ble litt forsiktig glad.
I løpet av dagen derimot ble han bare mer og mer begeistret :D Det ble vi begge.
Jeg ble utrolig glad for å se at strimmeltesten tatt i kveld faktisk viste en økning.
Men så skjer det. Jeg går på do før jeg legger meg og oppdager brunt på papiret..
Skal det virkelig gå galt på nøyaktig samme dagen som sist?
Nå bare gruer jeg meg til i morgen :(

Dagen i dag startet så utrolig bra! Fikk positiv digital når jeg stod opp og fortalte nyheten til mannen, som først ble litt forsiktig glad.
I løpet av dagen derimot ble han bare mer og mer begeistret :D Det ble vi begge.
Jeg ble utrolig glad for å se at strimmeltesten tatt i kveld faktisk viste en økning.
Men så skjer det. Jeg går på do før jeg legger meg og oppdager brunt på papiret..
Skal det virkelig gå galt på nøyaktig samme dagen som sist?
Nå bare gruer jeg meg til i morgen :(
❤ Hvordan går det i dag da? Håper det bare er en uskyldig blødning!

Hvordan går det? ❤ husk det er vanlig med blødninger, og brunt betyr det har stoppet. Jeg sender deg en god klem ❤

❤ Hvordan går det i dag da? Håper det bare er en uskyldig blødning!

Hvordan går det ❤?

Hvordan går det? ❤ husk det er vanlig med blødninger, og brunt betyr det har stoppet. Jeg sender deg en god klem ❤

Spotter fortsatt litt i dag også :wtf:
Tar meg selv i å kjenne etter i livmor-området etter økende krampetak. Det var slik jeg merket det sist gang, i det blødningen tok seg opp. Ganske kraftige menstak.
Men enn så lenge er det bare litt småmurring!
Virker som at jeg får sterkere tester på ettermiddag/kveld enn på morgen, så jeg skal holde meg et par timer til før jeg tar en test. Liivredd for at den skal bli svakere :arghh:

Spotter fortsatt litt i dag også :wtf:
Tar meg selv i å kjenne etter i livmor-området etter økende krampetak. Det var slik jeg merket det sist gang, i det blødningen tok seg opp. Ganske kraftige menstak.
Men enn så lenge er det bare litt småmurring!
Virker som at jeg får sterkere tester på ettermiddag/kveld enn på morgen, så jeg skal holde meg et par timer til før jeg tar en test. Liivredd for at den skal bli svakere :arghh:
Dette skal bare gå bra ❤

Har ikke spottet noe mer de siste 4 timene eller kjent noe særlig krampetak *bank i bordet*

Dagens test er vel ikke så merkbart svakere enn gårsdagens?
Føler at jeg stirrer den svakere o_O

7732fff225612b9dee3f0864e885bcd9

Har ikke spottet noe mer de siste 4 timene eller kjent noe særlig krampetak *bank i bordet*

Dagens test er vel ikke så merkbart svakere enn gårsdagens?
Føler at jeg stirrer den svakere o_O

7732fff225612b9dee3f0864e885bcd9

Syns de ser like ut :) Krysser fingrene for stigning i morra ❤

4+4 i dag ❤️
Spotting en fortsetter :/
Har vært litt redd for at strekene ikke blir sterkere. Men når jeg tok en ny i kveld, så ble den faktisk litt sterkere! Og ikke minst ble den synlig så og si med én gang fargestoffet hadde flushet gjennom :joyful:

Her ligger testene fra torsdag, lørdag og i dag. Altså annenhver dag :D

d3a55fb6e9a5b75330489c3814e75c57

Håper bare spottingen gir seg snart.

4+4 i dag ❤️
Har vært litt redd for at strekene ikke blir sterkere. Men når jeg tok en ny i kveld, så ble den faktisk litt sterkere! Og ikke minst ble den synlig så og si med én gang fargestoffet hadde flushet gjennom :joyful:

Dette ser jo veldig bra ut!

4+4 i dag ❤️

Kjempefin test! :) skjønner du blir bekymret.. men spottingen er nok helt uskyldig!❤️

Ringte like gjerne til legekontoret i dag og fortalte om spottingen. De sa at jeg kunne komme inn for blodprøve for å se på stigningen. Kjempeflott at jeg kunne komme inn så fort!
Nedturen er at legen ville ikke ha meg tilbake før om en uke for å ta blodprøve nr.2.. Så det blir drøyt halvannen uke å vente på svaret :meh:
Men jeg skulle i det minste få en melding på hva hcg ligger på nå, når de får svaret på den prøven. Forhåpentligvis torsdag eller fredag!
Vet jo at det er stigningen som er relevant, men da får jeg jo en anelse om hvordan det har steget frem til nå i det minste :rolleyes:

Nå skal jeg prøve å ikke bekymre meg mer!
:rolleyes:

Back
Topp