Gratulerer så mye! Dette var gøy å se!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du blir jo tydeligvis lett gravid da, som har blitt gravid i 2 av tre pp! Det er jo kjempe bra
Gratulerer så mye! Dette var gøy å se!
CD 35 - 14 dpo - IKM
Droppet å teste på morgenen i dag, sov så fryktelig urolig og bare stresset over temping og testing. Dessuten fikk jeg menssmerter i løpet av natten, som har holdt på litt av og på i dag.
Litt utover dagen innså jeg at jeg ikke hadde vært på do siden jeg stod opp, og siden tr ikke hadde kommet ennå, så drøyet jeg dobesøket så lenge jeg klarte for å ta en test.
7,5 time uten dobesøk
Resultat etter 3 minutter (!)
Etter 5 minutter:
Jeg tror jeg er gravid, jeg!?
Gratulerer!! Så gøy
Gratuleeereer!!! Så gøy!!! Var du 13 dpo når du fikk positiv? Noen symptomer? 10 dpo her
❤ Hvordan går det i dag da? Håper det bare er en uskyldig blødning!Dagen i dag startet så utrolig bra! Fikk positiv digital når jeg stod opp og fortalte nyheten til mannen, som først ble litt forsiktig glad.
I løpet av dagen derimot ble han bare mer og mer begeistret Det ble vi begge.
Jeg ble utrolig glad for å se at strimmeltesten tatt i kveld faktisk viste en økning.
Men så skjer det. Jeg går på do før jeg legger meg og oppdager brunt på papiret..
Skal det virkelig gå galt på nøyaktig samme dagen som sist?
Nå bare gruer jeg meg til i morgen
❤ Hvordan går det i dag da? Håper det bare er en uskyldig blødning!
Hvordan går det ❤?
Hvordan går det? ❤ husk det er vanlig med blødninger, og brunt betyr det har stoppet. Jeg sender deg en god klem ❤
Dette skal bare gå bra ❤Spotter fortsatt litt i dag også
Tar meg selv i å kjenne etter i livmor-området etter økende krampetak. Det var slik jeg merket det sist gang, i det blødningen tok seg opp. Ganske kraftige menstak.
Men enn så lenge er det bare litt småmurring!
Virker som at jeg får sterkere tester på ettermiddag/kveld enn på morgen, så jeg skal holde meg et par timer til før jeg tar en test. Liivredd for at den skal bli svakere
Har ikke spottet noe mer de siste 4 timene eller kjent noe særlig krampetak *bank i bordet*
Dagens test er vel ikke så merkbart svakere enn gårsdagens?
Føler at jeg stirrer den svakere
Enig med Frk1991!Syns de ser like ut Krysser fingrene for stigning i morra ❤
Dette ser jo veldig bra ut!4+4 i dag
Spotting en fortsetter :/
Har vært litt redd for at strekene ikke blir sterkere. Men når jeg tok en ny i kveld, så ble den faktisk litt sterkere! Og ikke minst ble den synlig så og si med én gang fargestoffet hadde flushet gjennom
Her ligger testene fra torsdag, lørdag og i dag. Altså annenhver dag
Håper bare spottingen gir seg snart.
4+4 i dag
Spotting en fortsetter :/
Har vært litt redd for at strekene ikke blir sterkere. Men når jeg tok en ny i kveld, så ble den faktisk litt sterkere! Og ikke minst ble den synlig så og si med én gang fargestoffet hadde flushet gjennom
Her ligger testene fra torsdag, lørdag og i dag. Altså annenhver dag
Håper bare spottingen gir seg snart.