FruBerg
Forelsket i forumet
Jeg vedder på at du er gravid jeg! Hadde satsa 80% på det
Liker optimismen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vedder på at du er gravid jeg! Hadde satsa 80% på det
Oioi, spennende! Ta en ny i morgen eller fredag da? Her tror jeg det er en luring
Okei.. Jeg vet at dette sannsynligvis virker veldig desperat. Men!
Jeg bladde litt bakover i dagboken min og la merke til et screenshot av chart'en min tidligere i syklusen.
Da hadde jeg lagt inn el-slim på CD 25.
Synes å huske at jeg var litt usikker på om det kunne klassifiseres som ordentlig el-slim, så jeg endret den til sticky når FF uansett hadde satt et kryss.
Nå bestemte jeg meg for å endre den tilbake igjen, og da skjedde dette:
Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke.
Tror nok at jeg tenker FOR mye.
Nå skal jeg la BV være BV litt, og prøve å bare vente.
Hva betyr det? Jeg er ikke inn i denne tempingen.
Jeg tenker også FOR mye, så jeg kjenner følelsen.
Det vil si at det er mulig jeg bare er 8 dpo, men da har vi ikke truffet så godt med sex.
Om jeg bare er 8 dpo og sammenligner med mine tidligere grafer, så ligner denne veeldig på ikke-gravid-grafen min fra januar :/
Æsj, altså. Man blir jo helt tullete av dette baby-styret
Tror jeg skal prøve å vente til fredag, se om tr dukker opp i morgen! Om det skulle vise seg at det er noen som lurer inni der, så er det vel også greit å vente, sånn at hcg får steget.
Men må si at jeg synes det var litt nedslående resultat til å være 13 dpo :/
Men- håpet er jo ikke ute før tanta er et faktum
Aha Du tok ikke EL-tester?
Ja, man blir det! Overanalysere alt
CD 35 - 14 dpo - IKM
Droppet å teste på morgenen i dag, sov så fryktelig urolig og bare stresset over temping og testing. Dessuten fikk jeg menssmerter i løpet av natten, som har holdt på litt av og på i dag.
Litt utover dagen innså jeg at jeg ikke hadde vært på do siden jeg stod opp, og siden tr ikke hadde kommet ennå, så drøyet jeg dobesøket så lenge jeg klarte for å ta en test.
7,5 time uten dobesøk
Resultat etter 3 minutter (!)
Etter 5 minutter:
Jeg tror jeg er gravid, jeg!?
CD 35 - 14 dpo - IKM
Droppet å teste på morgenen i dag, sov så fryktelig urolig og bare stresset over temping og testing. Dessuten fikk jeg menssmerter i løpet av natten, som har holdt på litt av og på i dag.
Litt utover dagen innså jeg at jeg ikke hadde vært på do siden jeg stod opp, og siden tr ikke hadde kommet ennå, så drøyet jeg dobesøket så lenge jeg klarte for å ta en test.
7,5 time uten dobesøk
Etter 5 minutter:
Er det lov å si gratulerer?? Jeg ser strek!! Fy søren så gøy, hvordan har du det inni kroppen akkuratt nå?
Gratulerer!! Ingen tvil om at den er positiv!
Jeg tror jammen jeg kan ta imot gratulasjonen, jeg!
Jeg er KJEMPEglad! Og littebitt nervøs for at det skal gå til grunne, slik som sist. Men jeg prøver nå å bare nyte det at jeg er gravid akkurat nå, i dette øyeblikk
Wææh Tusen takk!
Håper dere begge snart sitter der med samme resultat!
CD 35 - 14 dpo - IKM
7,5 time uten dobesøk
Etter 5 minutter:
Ææh! Tusen takkWooooææææææh!!!! Gratulerer så mye
Hva sa jeg? Gratulerer så mye
Gratulerer!!! ❤❤ Gud så gøy ❤❤