FruBerg's Dagbok

Ja, nå ble ikke ventetiden frem til test så fryktelig lang! :D Selvom jeg nok kommer til å drøye testingen til tirsdag og 12 dpo :rolleyes:

Hvordan ligger du an? :joyful:

Ja, greit å drøye til det faktisk er mulig å få en positiv test! Men kortere ventetid sier man vel ikke nei til!:D Jeg er litt usikker. Fertilitetsmonitoren min som jeg har brukt i 4 år sier at jeg er 6 dpo, og FF sier 3 dpo. Tror jeg stoler på 6 dpo, for den kjenner jo syklusen min og stemte sist jeg ble gravid. Så tenker jeg å teste om ca 5-6 dager!:rolleyes: Kjenner ikke noe til vonde pupper sånn som siste graviditet, men det er kanskje litt tidlig uansett. Brekker meg av lukter og har vondt midt over skambeinet, så hvis jeg legger godviljen til hååper jeg at dette kanskje er gode tegn:dummy::dummy1:

Ja, greit å drøye til det faktisk er mulig å få en positiv test! Men kortere ventetid sier man vel ikke nei til!:D Jeg er litt usikker. Fertilitetsmonitoren min som jeg har brukt i 4 år sier at jeg er 6 dpo, og FF sier 3 dpo. Tror jeg stoler på 6 dpo, for den kjenner jo syklusen min og stemte sist jeg ble gravid. Så tenker jeg å teste om ca 5-6 dager!:rolleyes: Kjenner ikke noe til vonde pupper sånn som siste graviditet, men det er kanskje litt tidlig uansett. Brekker meg av lukter og har vondt midt over skambeinet, så hvis jeg legger godviljen til hååper jeg at dette kanskje er gode tegn:dummy::dummy1:

Siden fertilitetsmonitoren kjenner deg så godt, så er det nok ikke dumt å stole på den! 3 dagers forskjell er jo ikke allverden, men i dpo-land kan de nok drøye godt ut :p
De sier jo at hver graviditet fort kan være forskjellig, så det at man ikke har samme symptomene trenger jo ikke å bety noe :joyful:
Men de symptomene du allerede har er jo kjempelovende! :nailbiting: Kjenner ikke noe særlig, jeg :rolleyes:
Blir skikkelig spennende å følge med til uka! :D

Jaddaaaaa! Heia spiren!!!

Siden fertilitetsmonitoren kjenner deg så godt, så er det nok ikke dumt å stole på den! 3 dagers forskjell er jo ikke allverden, men i dpo-land kan de nok drøye godt ut :p
De sier jo at hver graviditet fort kan være forskjellig, så det at man ikke har samme symptomene trenger jo ikke å bety noe :joyful:
Men de symptomene du allerede har er jo kjempelovende! :nailbiting: Kjenner ikke noe særlig, jeg :rolleyes:
Blir skikkelig spennende å følge med til uka! :D

I dpo land går tiden drøyt sakte! Vet det at svangerskap kan variere fra gang til gang, kanskje like så greit for da kan man jo håpe på å slippe kvalmen neste gang:wtf: Det at du ikke kjenner noe er jo kanskje fordi du til forskjell fra noen av oss andre ikke lurer på deg symptomer:p Masse lykke til! Neste uke blir spennende:nailbiting:

CD 30 - 9 dpo

Kjære vene- her kom vinteren med et heidundranes brak i dag!
Varmegrader, masse snø, storm i kastene, veltede trær og strømbrudd :hilarious:
Har jaggu vært litt å henge fingrene i, og oppi det hele fikk vi vært på kino også i kveld :happy:
Kom riktignok hjem til nok et strømbrudd, men med fyring i peisen og masssse stearinlys blir ikke kvelden så aller verst:joyful:

Ellers er det lite å melde når det kommer til symptomer. Brystvortene er fortsatt litt såre og hadde helt hinsides mye creamy utflod tidligere i dag :eek: Men det har roet seg.
Blir spennende å se tempen de nærmeste dagene, om den begynner å falle eller om den holder seg høy :woot:

CD 30 - 9 dpo

Kjære vene- her kom vinteren med et heidundranes brak i dag!
Varmegrader, masse snø, storm i kastene, veltede trær og strømbrudd :hilarious:
Har jaggu vært litt å henge fingrene i, og oppi det hele fikk vi vært på kino også i kveld :happy:
Kom riktignok hjem til nok et strømbrudd, men med fyring i peisen og masssse stearinlys blir ikke kvelden så aller verst:joyful:

Ellers er det lite å melde når det kommer til symptomer. Brystvortene er fortsatt litt såre og hadde helt hinsides mye creamy utflod tidligere i dag :eek: Men det har roet seg.
Blir spennende å se tempen de nærmeste dagene, om den begynner å falle eller om den holder seg høy :woot:

Spennende tider FruBerg! Lover godt med sånne ting :o Jeg har ikke fått målt skikkelig de 4 siste dagene pga sykdom :( Skippa to dager og har to dager med ca 0,5 høyere temp og huket av for Illness så de er ikke på grafen i FF :p

Spennende tider FruBerg! Lover godt med sånne ting :eek: Jeg har ikke fått målt skikkelig de 4 siste dagene pga sykdom :( Skippa to dager og har to dager med ca 0,5 høyere temp og huket av for Illness så de er ikke på grafen i FF :p

Ja, det er indeed spennende tider!
Blæh :wtf: Kjedelig å få sånne opprom i charten, men som jeg så du skrev i dagboken din- vi satser på at jævelskapen gjør at det blir optimalt for en spire å feste seg godt ;)

Ja, det er indeed spennende tider!
Blæh :wtf: Kjedelig å få sånne opprom i charten, men som jeg så du skrev i dagboken din- vi satser på at jævelskapen gjør at det blir optimalt for en spire å feste seg godt ;)

Det er definitivt oppturen med dette!! Jeg har ikke hatt så dårlig immunforsvar på leeeeenge. Lov å håpe :angelic: Blir Julibaby på oss begge, noe annet aksepterer vi ikke ;)

Det er definitivt oppturen med dette!! Jeg har ikke hatt så dårlig immunforsvar på leeeeenge. Lov å håpe :angelic: Blir Julibaby på oss begge, noe annet aksepterer vi ikke ;)

Én stykk julibebis på oss hver, takk :smug:
Verdens beste bursdagsgave! :joyful:

CD 32 - 11 dpo

9e89a3cf0dbbb6c16f1e91400448f1d2

Våknet til at tempen hadde falt fra i går (selvom den ble tatt etter for tidlig oppvåkning og litt urolig søvn), fikk litt panikk, løp inn på badet for å ta en test. Fikk jo tross alt opp en svak strek etter tiden forrige gang.
Men nei.
Blenda etter 5 minutter.
Fortsatt blenda etter en time :wtf:

Må si at håpet for denne pp'en faller raskt.
Nå skal jeg ikke teste igjen før tidligst onsdag, om jeg ikke da har begynt å kjenne at tanta nærmer seg.

Blir fortsatt litt spennende å følge med på tempen, da :nailbiting:

CD 32 - 11 dpo

9e89a3cf0dbbb6c16f1e91400448f1d2

Våknet til at tempen hadde falt fra i går (selvom den ble tatt etter for tidlig oppvåkning og litt urolig søvn), fikk litt panikk, løp inn på badet for å ta en test. Fikk jo tross alt opp en svak strek etter tiden forrige gang.
Men nei.
Blenda etter 5 minutter.
Fortsatt blenda etter en time :wtf:

Må si at håpet for denne pp'en faller raskt.
Nå skal jeg ikke teste igjen før tidligst onsdag, om jeg ikke da har begynt å kjenne at tanta nærmer seg.

Blir fortsatt litt spennende å følge med på tempen, da :nailbiting:

Ååh :( veldig fin graf, dog! Når er IKM? Kan være tidlig ennå

Ååh :( veldig fin graf, dog! Når er IKM? Kan være tidlig ennå

Ja, den ble etterhvert ganske fin :happy:
Ikm er ikke før på torsdag, så ja, det kan fortsatt være tidlig!
Ikke at jeg har noen symptomer som tilsier at det er noe, bortsett fra "stikking" på både venstre og høyre side av livmor. Desidert mest på høyre.
Ikke noe tegn til ømme pupper som jeg hadde sist, heller :/

Men! Er jo fortsatt noen dager igjen. Er jo bare å vente og smøre seg med tålmodighet :rolleyes:

Back
Topp