Ønskerenlitentil
Forelsket i forumet
Da er du jo allerede 7 dpo!! Kan jo teste om bare noen dager om du vil Har troen på babystrek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du jo allerede 7 dpo!! Kan jo teste om bare noen dager om du vil Har troen på babystrek!
Ja, nå ble ikke ventetiden frem til test så fryktelig lang! Selvom jeg nok kommer til å drøye testingen til tirsdag og 12 dpo
Hvordan ligger du an?
Ja, greit å drøye til det faktisk er mulig å få en positiv test! Men kortere ventetid sier man vel ikke nei til! Jeg er litt usikker. Fertilitetsmonitoren min som jeg har brukt i 4 år sier at jeg er 6 dpo, og FF sier 3 dpo. Tror jeg stoler på 6 dpo, for den kjenner jo syklusen min og stemte sist jeg ble gravid. Så tenker jeg å teste om ca 5-6 dager! Kjenner ikke noe til vonde pupper sånn som siste graviditet, men det er kanskje litt tidlig uansett. Brekker meg av lukter og har vondt midt over skambeinet, så hvis jeg legger godviljen til hååper jeg at dette kanskje er gode tegn
Siden fertilitetsmonitoren kjenner deg så godt, så er det nok ikke dumt å stole på den! 3 dagers forskjell er jo ikke allverden, men i dpo-land kan de nok drøye godt ut
De sier jo at hver graviditet fort kan være forskjellig, så det at man ikke har samme symptomene trenger jo ikke å bety noe
Men de symptomene du allerede har er jo kjempelovende! Kjenner ikke noe særlig, jeg
Blir skikkelig spennende å følge med til uka!
CD 30 - 9 dpo
Kjære vene- her kom vinteren med et heidundranes brak i dag!
Varmegrader, masse snø, storm i kastene, veltede trær og strømbrudd
Har jaggu vært litt å henge fingrene i, og oppi det hele fikk vi vært på kino også i kveld
Kom riktignok hjem til nok et strømbrudd, men med fyring i peisen og masssse stearinlys blir ikke kvelden så aller verst
Ellers er det lite å melde når det kommer til symptomer. Brystvortene er fortsatt litt såre og hadde helt hinsides mye creamy utflod tidligere i dag Men det har roet seg.
Blir spennende å se tempen de nærmeste dagene, om den begynner å falle eller om den holder seg høy
Spennende tider FruBerg! Lover godt med sånne ting Jeg har ikke fått målt skikkelig de 4 siste dagene pga sykdom Skippa to dager og har to dager med ca 0,5 høyere temp og huket av for Illness så de er ikke på grafen i FF
Ja, det er indeed spennende tider!
Blæh Kjedelig å få sånne opprom i charten, men som jeg så du skrev i dagboken din- vi satser på at jævelskapen gjør at det blir optimalt for en spire å feste seg godt
Det er definitivt oppturen med dette!! Jeg har ikke hatt så dårlig immunforsvar på leeeeenge. Lov å håpe Blir Julibaby på oss begge, noe annet aksepterer vi ikke
Én stykk julibebis på oss hver, takk
Verdens beste bursdagsgave!
Så spennende! Krysser fingrene
Jeg har også lagt inn bestilling på julibebis
Høres bra ut! Hvor ligger du i syklusen?
CD 6 Dagene går saakte!
Dagene har aldri før gått så tregt som før man begynte å prøve
Håper dagene allikevel fyker avgårde og at du snart sitter med positiv test i hånden
Jeg mente selvfølgelig 6 DPO
Takk
CD 32 - 11 dpo
Våknet til at tempen hadde falt fra i går (selvom den ble tatt etter for tidlig oppvåkning og litt urolig søvn), fikk litt panikk, løp inn på badet for å ta en test. Fikk jo tross alt opp en svak strek etter tiden forrige gang.
Men nei.
Blenda etter 5 minutter.
Fortsatt blenda etter en time
Må si at håpet for denne pp'en faller raskt.
Nå skal jeg ikke teste igjen før tidligst onsdag, om jeg ikke da har begynt å kjenne at tanta nærmer seg.
Blir fortsatt litt spennende å følge med på tempen, da
Ååh veldig fin graf, dog! Når er IKM? Kan være tidlig ennå