Blue_
Gift med forumet
Intet spennende å melde fra denne kanten. Nærmer meg CD 30 nå, uten eggløsning.
Jeg VET jo at kroppen kan trenge tid på å stabilisere seg etter pilleslutt, og det kan jo tenkes at kroppen har reagert på at jeg ble (kortvarig) gravid forrige gang.
Jeg føler meg fryktelig utålmodig.
Jeg ser på FF og Ovia at min ikm egentlig skulle vært i morgen, men her sitter jeg og venter på at et stusselig egg skal slippe.
Jeg diskuterer litt frem og tilbake med meg selv angående det å ringe til legen, ettersom det jo er vanlig med ustabilitet så tidlig etter slutt med p-piller.
Har lest endel om Dong Quai de siste dagene og har lyst til å prøve disse. Kanskje det holder med en liten dytt fra naturlige kosttilskudd for å få i gang el? Merker jo at kroppen har prøvd på det opptil flere ganger, så kanskje den vil klare å faktisk slippe om det får biittelittegranne hjelp?
Noen som vet om Dong Quai vil forkludre eventuelle blodprøver for å sjekke hormoner?
Føler med deg. Man blir gal av det der! Bra at du temper da, sånn at du faktisk ser hva som skjer i syklusen din.
Aner ikke om slike ting påvirker. Men ville ikke tatt noe om du skulle tatt blodprøver. Kan jo hende at det forbedrer akkurat nok til at du ikke får medisin f.eks om det skulle være noe....?
Sender deg en klem