FruBerg's Dagbok

8DPO? Spennende dette da :D Det er vel sånn at tempen forblir som ved EL om man er gravid? Eller at den blir høyere? :D
 
9 dpo i dag :D Tiden går egentlig ganske fort!
Ja, tempen skal holde seg forhøyet som ved etter El. Hos noen går den opp til ett nytt, høyere nivå etter at egget har festet seg, men det er slettes ikke normen.
Det som i hvertfall er sikkert er at tempen synker like før, under eller litt etter tr.
Blir noen veldig spennende dager fremover! Test på mandag om tempen ikke har begynt å synke :joyful:
 
9 dpo i dag :D Tiden går egentlig ganske fort!
Ja, tempen skal holde seg forhøyet som ved etter El. Hos noen går den opp til ett nytt, høyere nivå etter at egget har festet seg, men det er slettes ikke normen.
Det som i hvertfall er sikkert er at tempen synker like før, under eller litt etter tr.
Blir noen veldig spennende dager fremover! Test på mandag om tempen ikke har begynt å synke :joyful:

Så spennende! Krysser fingrene :D
 
10 dpo og tempen holder seg høy :D Må innrømme at jeg var litt småfurten i går, ettersom tempen lå litt under de to forrige. Jeg VET jo at man ikke skal tenke for mye på enkelttemperaturer, men forrige syklus begynte tempen å dale på samme måte. Litt ned 9 dpo og derretter jevnt og trutt frem til tr :/
Men nå er håpet fornyet! Høy temp igjen i dag, og den er i tillegg tatt en halvtime for tidlig :woot:
Var bare så vidt jeg klarte å holde meg selv fra å løpe inn på do og svi av første test :hilarious:
Men nå skal jeg vente til i morgen tidlig! Med mindre jeg våkner til en mye lavere temp.. Da tror jeg nok at jeg bare venter på tr :wtf:
 
10 dpo og tempen holder seg høy :D Må innrømme at jeg var litt småfurten i går, ettersom tempen lå litt under de to forrige. Jeg VET jo at man ikke skal tenke for mye på enkelttemperaturer, men forrige syklus begynte tempen å dale på samme måte. Litt ned 9 dpo og derretter jevnt og trutt frem til tr :/
Men nå er håpet fornyet! Høy temp igjen i dag, og den er i tillegg tatt en halvtime for tidlig :woot:
Var bare så vidt jeg klarte å holde meg selv fra å løpe inn på do og svi av første test :hilarious:
Men nå skal jeg vente til i morgen tidlig! Med mindre jeg våkner til en mye lavere temp.. Da tror jeg nok at jeg bare venter på tr :wtf:
Oi, du er jaggu flink du som ikke sporenstreks river opp en test! :)) Det blir spennende i morgen.
 
Oi, du er jaggu flink du som ikke sporenstreks river opp en test! :)) Det blir spennende i morgen.

Måtte som sagt holde meg selv veldig i skinnet :p Den opprinnelige planen var jo 12 dpo, og den er flyttet frem til 11 dpo. Da tenker jeg som så at jeg må klare å holde meg denne siste dagen!
Men guuud så spennende det blir :woot:
 
Jeg hadde ikke klart å holde meg. Sier alltid til meg selv at jeg skal vente til da og da, så er det et ørlite symptom og så sitter jeg der plutselig med en test i hånda
 
Jeg hadde ikke klart å holde meg. Sier alltid til meg selv at jeg skal vente til da og da, så er det et ørlite symptom og så sitter jeg der plutselig med en test i hånda

Hihi, det er lettvint å SI at man skal vente!
Nå er det jo også sånn at det er veldig lite symptomer som gjør at jeg blir nysgjerrig og jeg føler meg ikke gravid. Så hadde det ikke vært for tempen, så hadde jeg kanskje ikke testet før etter ikm i det hele tatt ;) Er jo alltid kjedelig med blenda test, så jeg drøyer så lenge jeg klarer!
 
Æsj, blenda test i dag :/ Tempen ble det bare kluss med, siden jeg sov så urolig. Håpet raste nå, men er selvsagt ikke helt ute før tanta eventuelt banker på :)
 
Ånei... Jeg klarte selvfølgelig ikke å la være. Èn time etter at testen ble tatt stupte jeg i søppelet (jadda) og måtte bare ta en ny titt. Nå ser jeg jo en svak strek der! :eek: Men er jo ganske godt utafor gyldighetstiden. Pokker, at jeg ikke kunne latt være :p
 
Hvor lenge lot du den ligge før du kastet den? :)
 
Hadde tatt en ny jeg :D haha
 
Haha, jeg tenker at jeg i allefall venter til i morgen eller onsdag. Har jo 13-14 dager lang lutealfase, så sånn sett kan det jo fortsatt være tidlig. Prøve å vente til nærmere ikm som er på Torsdag :D
 
Her er testen fra morgenen:

1e849d4816e0f701e09ee6bed30bbef3


Og her er den etter en time:

b8456067a17b321f704a64cef53c537f
Så spennende!! Klarer ikke å slippe jubelen helt løst selv, men kanskje vi havner i samme termingruppe!
 
Back
Topp