FruBerg's Dagbok

*sukk*
Tredje dagen på rad hvor jeg blir vekket for tidlig i forhold til tempingen. Men FF var sikker i sin sak allikevel, til tross for halvannen times feil tidspunkt, og endel lavere temperatur! Ordentlig kryss med én gang :joyful:

Niplene kjennes ut som to sår om jeg kommer borti dem fortsatt. Noen "rare" følelser i livmoren innimellom (beskrivende, I know)

3 dpo og 9 dager til test :D
 
*sukk*
Tredje dagen på rad hvor jeg blir vekket for tidlig i forhold til tempingen. Men FF var sikker i sin sak allikevel, til tross for halvannen times feil tidspunkt, og endel lavere temperatur! Ordentlig kryss med én gang :joyful:

Niplene kjennes ut som to sår om jeg kommer borti dem fortsatt. Noen "rare" følelser i livmoren innimellom (beskrivende, I know)

3 dpo og 9 dager til test :D
Dette er så spennende tegn! Vips så er testedagen der. Klarer du å holde deg til 12 dpo? Det gjorde ikke jeg :)) Begynte på 9. Er 13 dpo nå, og bare hvite tester. Så jeg stiller meg inn på mai måned nå ;) Måtte dagene dine i dpo- land gå fort!
 
Dette er så spennende tegn! Vips så er testedagen der. Klarer du å holde deg til 12 dpo? Det gjorde ikke jeg :)) Begynte på 9. Er 13 dpo nå, og bare hvite tester. Så jeg stiller meg inn på mai måned nå ;) Måtte dagene dine i dpo- land gå fort!

Er egentlig litt redd for å se på ting som symptomer, for da ender jeg vel opp i en ellevill symptomjakt :p
Det var 12 dpo som var planen, men jeg har nettopp kommet i hug av vi har bryllupsdag 29. Da er jeg 11 dpo, så det spørs om jeg ikke må teste da! Hadde vært en rimelig fin gave på dagen, ja :rolleyes:

Holder fortsatt fingrene krysset for deg! :D Hvem vet? ;)
 
Ja, det gjør kanskje det? :D Redd for å bli symptomjeger, men niplene er ikke til å unngå å legge merke til :p Krysse, krysse!

Hvordan ligger du an?:happy:

Her også er det såre nipler og kvalme, vanskelig og ikke legge merke til!
 
Hvordan er følelsen, da? Noen spreke symptomer på gang? :happy:
Fra dagboka mi i dag:
I går kveld etter orgasme og sex fikk jeg murringer i livmor-området. Varte i flere timer, og merker det litt nå og da fortsatt. Aldri opplevd det før, verken som gravid eller ikke-gravid. Har fortsatt de ryggsmertene jeg snakket om tidligere og hovne slimhinner i nesa.

:)
 
Er veldig usikker. Enten 8/9 DPO eller 5 DPO :nailbiting:
Svei av en test i dag, den var negativ, men er nok tidlig å teste enda!

Veldig tidlig uansett om du er 8/9 eller 5! Smør på litt mer tålmodighet og test om ennå noen dager :joyful:


Fra dagboka mi i dag:
I går kveld etter orgasme og sex fikk jeg murringer i livmor-området. Varte i flere timer, og merker det litt nå og da fortsatt. Aldri opplevd det før, verken som gravid eller ikke-gravid. Har fortsatt de ryggsmertene jeg snakket om tidligere og hovne slimhinner i nesa.

:)

Oioi, høres jo veldig lovende ut! Synes jeg har hørt flere snakke om at de blir "snørrete" under graviditet :woot:
 
Ahh! Elsker mannen min!
Jeg stod og vasket opp tidligere i kveld, da han snek armene rundt meg bakfra, holdt hendene på magen min og sa:
"Skulle bare kjenne om det kanskje var en baby der inne"
*Smelt* :smiley-ashamed005
 
4 dpo i dag, og bare 7 dager til testing! Velger å gå for 11 dpo, ettersom det da blir på bryllupsdagen vår :joyful:
Litt mindre vonde brystvorter i dag, men fortsatt ømt når jeg tar på dem.
Ellers fortsatt litt rar følelse i livmor noen ganger, men prøver å ikke tenke på det som noe symptom. Tenker uansett at det er veldig tidlig!
 
Dagen i går forsvant veldig fort og ble fylt opp med maling av hus. Deilig med distraksjoner :happy:
6 dpo i dag og bare 5 dager til test! Ikke noe særlig symptomer å melde, men. Brystvortene er nesten ikke såre lenger. Har hatt noe som kan minne om litt murringer i dag, men det kan ha vært på grunn av middagen :rolleyes:
Prøver å ikke kjenne for mye etter og kose meg med strikking og serie for å få dagene til å gå.
 
Dagen i går forsvant veldig fort og ble fylt opp med maling av hus. Deilig med distraksjoner :happy:
6 dpo i dag og bare 5 dager til test! Ikke noe særlig symptomer å melde, men. Brystvortene er nesten ikke såre lenger. Har hatt noe som kan minne om litt murringer i dag, men det kan ha vært på grunn av middagen :rolleyes:
Prøver å ikke kjenne for mye etter og kose meg med strikking og serie for å få dagene til å gå.
Godt når dagen bare går. Da får en ikke tid til å tenke og kjenne etter hele tiden i alle fall. Måtte dagene gå fort og testen bli positiv! ;)
 
Godt når dagen bare går. Da får en ikke tid til å tenke og kjenne etter hele tiden i alle fall. Måtte dagene gå fort og testen bli positiv! ;)

Ja, veldig deilig! Og du, da? Ved godt mot på god vei inn i pp2? Leste i dagboken din tidligere, og jeg tror nok at det ligger en mening bak det at det ikke klaffet nå ;)
 
Ja, veldig deilig! Og du, da? Ved godt mot på god vei inn i pp2? Leste i dagboken din tidligere, og jeg tror nok at det ligger en mening bak det at det ikke klaffet nå ;)
Jeg er ved godt mot og tenker det er helt greit at det ikke gikk på pp1 :) Det kjennes ikke feil ut, så da er det nok en mening med det ja.
 
Back
Topp