Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Herlige BV-jenter ❤ Håper på sterkere strek i morgen ❤ Dette er så ufattelig spennende. Er det virkelig vår tur etter 2 usle PP'er?

Kjempesliten, så har funnet senga. Sambo spurte om jeg hadde sovet når han kom hjem for jeg så veldig trøtt ut!:rolleyes:

Oppdatering kommer i morgen ❤ God natt så lenge!
Sov godt! Satser på en enda tydeligere strek i morra :)

Syklusdag 31 | DPO 14

Synes streken er verre å se i dag, men dynes

Prøver igjen:

Syklusendag 31 | DPO 14

Synes streken er verre å se i dag, men skimter noe i dag også. Mensen er enda ikke å se. Har fortsatt lotion-aktig utflod, som nå kan strekkes litt (beklager TMI). Småkvalm og hinsides såre brystvorter.

Tiden vil vise ❤IMG_20160830_074259.png

Aff, denne usikkerheten, altså! Kunne ikke bare streken lyyst opp med èn gang? Slik som kontrollstreken! :woot:
Jeg har fortsatt trua på deg og fortsetter å krysse fingrene :joyful:

Aff, denne usikkerheten, altså! Kunne ikke bare streken lyyst opp med èn gang? Slik som kontrollstreken! :woot:
Jeg har fortsatt trua på deg og fortsetter å krysse fingrene :joyful:
Håper er ikke ute før tanta kommer :)

Jeg ser noe svakt på den ja! Når hadde du ikm forresten? I dag?
IKM i dag ja. Kan også være at syklusen er helt ute å kjøre. Streken bør vel bli sterkere i morgen, blir spennende å se!

Håper er ikke ute før tanta kommer :)

IKM i dag ja. Kan også være at syklusen er helt ute å kjøre. Streken bør vel bli sterkere i morgen, blir spennende å se!

Skikkelig spennende dette altså! Har like streker som deg, ikm Fredag - så klarte å holde meg fra å ta test idag :o så skal ta imorgen tidlig.. håper streken er sterkere da.. :-) kan være man produserer hcg seint også - det vet man aldri :-)

Skikkelig spennende dette altså! Har like streker som deg, ikm Fredag - så klarte å holde meg fra å ta test idag :eek: så skal ta imorgen tidlig.. håper streken er sterkere da.. :) kan være man produserer hcg seint også - det vet man aldri :)

Flinking! Ja, kan være flere ting, mulig egget ble befruktet seint også, det vil jo og gi utslag seinere. Blir spennende å se!

Hvordan er streken når den er tørket? :)

Zoom inn på den så ser du :) Den er der, men så svakt at man neppe kan si noe om det er graviditet eller ikke enda.
Ja. Har gjort det, men det jeg kan se så ser den hvit ut :/ ikke for å ta håpet fra TS men. Ville prøvd med en annen test, ikke alltid de der er så god :)

Jeg ser dessverre ikke noe på den testen :/ ville prøvd en annen test!

Ja. Har gjort det, men det jeg kan se så ser den hvit ut :/ ikke for å ta håpet fra TS men. Ville prøvd med en annen test, ikke alltid de der er så god :)
De samme testene har vært blenda frem til i går morges, så noe er det på de tre siste testene. Hcg dobles annenhver dag, så streken bør bli sterkere i morgen. Tiden vil vise. Mulig det er en skyggestrek, mulig kjemisk, eller en graviditet. Håpet tar du ikke fra meg, for har ikke sluppet jublen helt løs enda, da det er såpass svak strek. Har igjen 4 fra BP, 1 fra BT og to digitale, men avventer med de andre testene. Kjipt å svi de av uten grunn.

Prøver igjen:

Syklusendag 31 | DPO 14

Synes streken er verre å se i dag, men skimter noe i dag også. Mensen er enda ikke å se. Har fortsatt lotion-aktig utflod, som nå kan strekkes litt (beklager TMI). Småkvalm og hinsides såre brystvorter.

Tiden vil vise ❤Vis vedlegget 193939

Synes jeg kan skimte noe! Krysser fingre for deg :D gleder meg til å se neste test ;)

Årh, det KLØR etter å ta en test i kveld og... Hater dette...

Ikke sett snurten av tanta heller så langt i dag. Symptomer: tidvise litt kvalm såre nipler, kvisete (ikke vanlig for meg), ubehag/vondt i nedre mageregion, sliten og trøtt (er imidlertid det ofte på generel basis).

Vurderer å kjøre på med en test og heller kjøpe inn RFSU om jeg har behov for det!

Jeg skal ta test imorgentidlig - vent og ta til da du også? :-) jeg sliter også med å holde meg mwn jeg SKAL! best ifht hcg osv også det :D vi kan pines sammen!

Jeg skal ta test imorgentidlig - vent og ta til da du også? :) jeg sliter også med å holde meg mwn jeg SKAL! best ifht hcg osv også det :D vi kan pines sammen!

Haha, okei! Du har helt rett, kveldstesten kommer nok ikke til å fortelle meg noe mer en dagens morgentest! Enklere når man er toom det. Da avventer jeg til i morra :angelic:

Håper jeg blir noe klokere snart! Vil så gjerne ha et klart svar så jeg kan dele nyheten med min kjære❤

Spennende :happy: Kjenner jeg lever litt på andres tester osv i denne tiden. Elsker å se babystreke mens jeg drømmer om å få min egen :p

Masse lykke til, håper absolutt det har klaffet og streken blir sterkere. Også mtp bekymringene og slik situasjonen her. Krysser fingrene ;)

Back
Topp