Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Spennende :happy: Kjenner jeg lever litt på andres tester osv i denne tiden. Elsker å se babystreke mens jeg drømmer om å få min egen :p

Masse lykke til, håper absolutt det har klaffet og streken blir sterkere. Også mtp bekymringene og slik situasjonen her. Krysser fingrene ;)

Kjenner meg igjen! Jeg synes graviditetstester er fine nå, og har drømt meg bort mer enn en fang i "Graviditetstester August"!

Blir spennende å se! Om det ikke skulle klaffe denne PP, så er det også greit. Jeg tror jeg hadde en kjemisk PP1, så det ser foreløpig ikke ut som det skal være noe i veien!

Spennende :happy: Kjenner jeg lever litt på andres tester osv i denne tiden. Elsker å se babystreke mens jeg drømmer om å få min egen :p

Masse lykke til, håper absolutt det har klaffet og streken blir sterkere. Også mtp bekymringene og slik situasjonen her. Krysser fingrene ;)
Kjenner meg aldeles igjen i det. Når ikke jeg selv er i testefasen i syklusen er det kjempespennende å følge med på dere andre :)

Haha, okei! Du har helt rett, kveldstesten kommer nok ikke til å fortelle meg noe mer en dagens morgentest! Enklere når man er toom det. Da avventer jeg til i morra :angelic:

Håper jeg blir noe klokere snart! Vil så gjerne ha et klart svar så jeg kan dele nyheten med min kjære❤

Da kan vi heller oppdatere hverandre imorgen :D

Kjenner meg aldeles igjen i det. Når ikke jeg selv er i testefasen i syklusen er det kjempespennende å følge med på dere andre :)

Hjelper liksom litt tiden mot testingen lettere føler jeg. Nå har jeg ikk vært her så lenge eller kommet så langt som testing enda, men laget konto fra dagen vi fant ut vi skulle prøve så har hatt litt tid til å lese i forumet :happy:

Hvordan er streken når den er tørket? :)

Kikket på testen jeg tok i dag morges, ser streken og den er rosa... Fikk ikke noe godt bilde av det. Gleder meg til i morgen!

PP2 | CD 32 | DPO 15
Da er IKM-dagen offisielt over, blir 1 dag over IKM onsdag. Niplene er drøyt såre og jeg er kvalm, tanta er ikke å se. Kanskje det dumper et kort i postkassa om at hun reiser til syden i 9 mnd for hun er ikke noe glad i den norske høsten/vinteren/våren. I morgen blir det med andre ord ny test, og jeg kanskje endelig kan få noen svar.

Kanskje kan jeg endelig fortelle samboer at vi venter et lite gull. Har lekt med et par ideer på hvordan jeg skal fortelle det! Da må jeg begynne å planlegge for det er allerede et familieselskap på lørdag og en stor vennefest 2 uker etterpå.

NÅ er det natta, så morgendagen kan komme fortere ❤

PP2 | CD 32 | DPO 15

Idag våknet jeg og når jeg reiste meg "surklet" det nedentil. Var overbevist om at det var tanta som hadde kommet. Den gang ei.

Ikke ble jeg noe klokere av testene heller. I og med streken ikke var blitt noe sterkere så tok jeg av den siste andre varianten. Skimter en strek på begge to, men synes det er rart det ikke har gott gitt sterkere utslag til nå.

Vutderer

Vurderer å avvente neste test til helga, med mindre jeg får besøk! Legger ved bilde av testene.IMG_20160831_073012.png IMG_20160831_073056.png

PP2 | CD 32 | DPO 15

Da er straks 1 dag over IKM over og ingen tegn til tanta... Ikke litt brun utflod eller litt lyserødt på papiret.

Hadde trodd testene skulle være sterkere i dag, men de var fortsatt like svake som tidligere, og ble med andre ord ikke noe klokere. Kjøpte inn strimmeltester fra RFSU så jeg har mulighet til å sammenligne 2 tester hvis jeg er usikker.

Er så forvirrende når du får tegn fra kroppen, som fraværende mens, kvalme og såre brystvorter, men testene er vanskelig å lese 1 dag OVER IKM.

Syklusen min kan jo være på villspor også, da det ikke er så lenge siden jeg sluttet på dem etter å ha gått på de i 9 år.

Håper jeg får svar snart...

Enda noe jeg har bitt meg merke i er at jeg de siste dagene har våknet med litt tett nese, som åpner seg utover morgenen. Imidlertid så nyser jeg fælt om dagen, og sånn skikkelig brøle nys som kommer plutselig, og gjerne flere ganger hver dag.

Googlet litt og lest om flere som har opplevd dette som et tegn på graviditet...

Body, plz gief me answere.

Enda noe jeg har bitt meg merke i er at jeg de siste dagene har våknet med litt tett nese, som åpner seg utover morgenen. Imidlertid så nyser jeg fælt om dagen, og sånn skikkelig brøle nys som kommer plutselig, og gjerne flere ganger hver dag.

Googlet litt og lest om flere som har opplevd dette som et tegn på graviditet...

Body, plz gief me answere.

Jeg hadde tett nese mine to første svangerskap :) Jeg tror du er gravid med alle de tegnene! Du er over IKM og det ER jo noe på testene :)

Back
Topp