Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Du har jo flere symptomer og noe utslag på testene. Satser på at du har en liten spire på gang!:Heartred

Takker for det ❤ Opplevde kjemisk første PP (kjemisk er når egget er befruktet, men bare streifer veggen, man kan oppleve å få positiv test, men ble ikke gravid.), så derfor jeg er så skeptisk og ikke håper for mye enda.

En annen ting er at graviditetsymptomer og PMSsymptomer er veldig like og vanskelig å skille. Et annet tips;ikke heng deg opp for mye i symptomer, du blir smågal! Kan godt dokumentere dem, men husk de kan også være et symptom på PMS.

PP2 | CD 33 | DPO 16

Dagens nedslående tester. Rød er tørket fra i går og blå fra i dag morges.

IMG_20160901_073551.png

Ingen tante å se. Hadde sex i går i håp om det ville utløse noe. Fortsatt kvalm og ømme brystvorter.

Vil egentlig bare få tanta så jeg kan prøve igjen!

PP2 | CD 33 | DPO 16

Dagens nedslående tester. Rød er tørket fra i går og blå fra i dag morges.

Vis vedlegget 194301

Ingen tante å se. Hadde sex i går i håp om det ville utløse noe. Fortsatt kvalm og ømme brystvorter.

Vil egentlig bare få tanta så jeg kan prøve igjen!

Ånei, det var kjedelig test :( Men håpet er fortsatt ikke ute, før tanta faktisk kommer. Kan ha vært ennå senere el? Har du noen symptomer som tilsier at tr er på vei?

Ånei, det var kjedelig test :( Men håpet er fortsatt ikke ute, før tanta faktisk kommer. Kan ha vært ennå senere el? Har du noen symptomer som tilsier at tr er på vei?

Det er sant, håper er faktisk ikke ute før ho kommer, men minsket en del etter testene. Klarte aldri å fange toppen med ELT, men hadde slim 2 dager (med 4 dagers mellomrom). Så fikk jeg kremte utflod og hatt det siden stort sett. Så er rimelig sikker på EL var 16.august.

Tanta er ikke å se, spotter ikke en dråpe en gang. Kjente det "rant" i dag på jobb, og tenkte at nå var ho på tur, men NADA.

Det er sant, håper er faktisk ikke ute før ho kommer, men minsket en del etter testene. Klarte aldri å fange toppen med ELT, men hadde slim 2 dager (med 4 dagers mellomrom). Så fikk jeg kremte utflod og hatt det siden stort sett. Så er rimelig sikker på EL var 16.august.

Tanta er ikke å se, spotter ikke en dråpe en gang. Kjente det "rant" i dag på jobb, og tenkte at nå var ho på tur, men NADA.

Merkelig, og fryktelig kjipt å ikke vite om det er det ene eller det andre :/ Jeg krysser i hvertfall fingrene for at el har blitt forskøvet og at testene får to streker snart ❤

Advarsel: Utblåsnings innlegg

Årh, i dag har jeg vært skikkelig irritert. "Dumme" spørsmål fra kunder, er mer irriterende enn de pleier, tålmodigheten er knapp, smilene og humøret har vært falskt. Jeg er så MØKKLEI av DPOland, det er jævlig og evig. Jeg vil bare videre! PMS? NOK et symptom? Eller bare drittlei av hele greia? Who the F*** knows!

Det er bare så ufattelig frustrerende med så mange typiske symptomer(kvalme, såre brystvorter, vondt i korsryggen, fraværende mens), samt andre litt mindre typiske symptomer som også kan skyldes andre ting (sliten og trøtt, tett i nesen kveld/natt/morgen, nysing, kviser, luft i magen, kramper).

Greia er at det er helt OK om mensen kommer, pga av jobbsituasjonen (midlertidig ansatt pr dags dato, men åpnet nettopp muligheter for fast). Jeg har forsonet meg med det, vi er friske, unge og har så vidt begynt.

Jeg tar faktisk mensen "gledelig" enn dette.

Hjelper litt at det er så mange andre her inne har fått positivt i dag da ❤

Advarsel: Utblåsnings innlegg

Årh, i dag har jeg vært skikkelig irritert. "Dumme" spørsmål fra kunder, er mer irriterende enn de pleier, tålmodigheten er knapp, smilene og humøret har vært falskt. Jeg er så MØKKLEI av DPOland, det er jævlig og evig. Jeg vil bare videre! PMS? NOK et symptom? Eller bare drittlei av hele greia? Who the F*** knows!

Det er bare så ufattelig frustrerende med så mange typiske symptomer(kvalme, såre brystvorter, vondt i korsryggen, fraværende mens), samt andre litt mindre typiske symptomer som også kan skyldes andre ting (sliten og trøtt, tett i nesen kveld/natt/morgen, nysing, kviser, luft i magen, kramper).

Greia er at det er helt OK om mensen kommer, pga av jobbsituasjonen (midlertidig ansatt pr dags dato, men åpnet nettopp muligheter for fast). Jeg har forsonet meg med det, vi er friske, unge og har så vidt begynt.

Jeg tar faktisk mensen "gledelig" enn dette.

Hjelper litt at det er så mange andre her inne har fått positivt i dag da ❤
Hei søte deg!! Om det hjelper noe så kjenner jeg meg veldig igjen i det du skriver om sent dpo- land. Jeg var innerst inne KJEMPEskuffa selv om fornuften sa meg at det jo er mer uvanlig enn normalt at spiren sitter på første forsøk. Jeg hadde det sånn en- ti dager før jeg faktisk bare var forsont med det og så fremover igjen.

Nå har du jo ikke fått mensen enda da, så Det kan jo faktisk være at du ER gravid. Men negative tester over ikm gjør jo at håpet daler og man blir mer frustrert. Det er liksom helt greit om tanta bare kommer da heller enn at man går og er helt i limboland! Håper fortsatt for deg! Om Det ikke blir nå så satser jeg på at både du og jeg skal inn i juni- forumet :-P

Hei søte deg!! Om det hjelper noe så kjenner jeg meg veldig igjen i det du skriver om sent dpo- land. Jeg var innerst inne KJEMPEskuffa selv om fornuften sa meg at det jo er mer uvanlig enn normalt at spiren sitter på første forsøk. Jeg hadde det sånn en- ti dager før jeg faktisk bare var forsont med det og så fremover igjen.

Nå har du jo ikke fått mensen enda da, så Det kan jo faktisk være at du ER gravid. Men negative tester over ikm gjør jo at håpet daler og man blir mer frustrert. Det er liksom helt greit om tanta bare kommer da heller enn at man går og er helt i limboland! Håper fortsatt for deg! Om Det ikke blir nå så satser jeg på at både du og jeg skal inn i juni- forumet :p

Takk for gode ord ❤ Har ikke delt alle symptomene og forhåpningene med sambo nettopp pga jeg ikke vil skuffe han. Så er bare her jeg kan lufte det, deilig når noem forstår hva du går gjennom. Limboland er et veldig beskrivende ord om situasjonen! Ja, vil bare komme meg videre.

Det hadde vært kjempekoselig ❤Junibaby er ganske bra det og :dummy::dummy1: Har foreldre som har bursdag sent på året og julaften er fine tider å dele en slik nyhet ❤

Takk for gode ord ❤ Har ikke delt alle symptomene og forhåpningene med sambo nettopp pga jeg ikke vil skuffe han. Så er bare her jeg kan lufte det, deilig når noem forstår hva du går gjennom. Limboland er et veldig beskrivende ord om situasjonen! Ja, vil bare komme meg videre.

Det hadde vært kjempekoselig ❤Junibaby er ganske bra det og :dummy::dummy1: Har foreldre som har bursdag sent på året og julaften er fine tider å dele en slik nyhet ❤
Herlig julegavenyhet å dele ja!

Jeg skulle skrive en- to dager forresten :-P Riktig så ille som 10 dager ble det heldigvis ikke!

Skjønner godt frustrasjonen din! Det er helt grusomt å ikke vite. Og jeg føler vi to hadde liksom litt samme type periode nå, med to perioder med slim og greier, så blir litt ekstra spennende å følge med på deg.

Jeg har fortsatt trua jeg da! :D Er jo så urettferdig om vi begge får tanta på besøk denne måneden!! Hvis ikke, gleder jeg meg til selskapet med deg neste måned :)

Skjønner godt frustrasjonen din! Det er helt grusomt å ikke vite. Og jeg føler vi to hadde liksom litt samme type periode nå, med to perioder med slim og greier, så blir litt ekstra spennende å følge med på deg.

Jeg har fortsatt trua jeg da! :D Er jo så urettferdig om vi begge får tanta på besøk denne måneden!! Hvis ikke, gleder jeg meg til selskapet med deg neste måned :)

Takker for det! Ja, blir spennende å se hvor dette fører. Spennende å følge deg og :D

TVNorge stod på, så i utgangspunktet på sinnasnekkeren. Skal se film, men venter på middagen er servert før vi setter den på. Sinnasnekkeren ble ferdig og så begynte neste program: Mot i Brøsta.

Første sketsj etter åpningsnummeret er en sang om mens! Tar det som et humoristisk tegn på at tanta kommer på besøk snart :hilarious:

TVNorge stod på, så i utgangspunktet på sinnasnekkeren. Skal se film, men venter på middagen er servert før vi setter den på. Sinnasnekkeren ble ferdig og så begynte neste program: Mot i Brøsta.

Første sketsj etter åpningsnummeret er en sang om mens! Tar det som et humoristisk tegn på at tanta kommer på besøk snart :hilarious:
Den så jeg også, hahahha! :D

I dag har jeg vært skikkelig irritert. På alt og alle. Først var det kundene, så var det bikkja, og nå mannen. Jeg gav flere forsøk på å forklare det her i et innlegg, men jeg gir opp.

Jeg har aldri hatt særlig PMS, er heller av den "hangry" typen. Men i dag... Det kan ikke være noe anna enn PMS. Kunne kverket både kunder, bikkje og mann i dag. Blei så irritert på mannen når vi skulle legge oss at jeg måtte rydde en halv time før jeg la meg. Fortsatt er jeg pissur, hjalp ikke i det hele tatt.. nå er det litt mindre rot i det minste!

Kjennes ut som noe er på gang i magen.. La i morgen være den dagen jeg får et svar.

PP2 | CD 34 | DPO 17

Negativ test i dag og, så da slutter jeg nok å teste. Har en følelse at tanta kanskje kommer ila helga. Klar for å starte på ny PP!

IMG_20160902_080132.png

Back
Topp